Gå til innhold

Hva syntes du om dette bikini?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.victoriassecret.com/swimwear/very-sexy/strappy-add-2-cups-push-up-halter-top-bombshell-swim-tops?ProductID=150880&CatalogueType=OLS


Jeg tenkte på HVIT, Natural leopard, Oltermare blue eller Euphoria pink!

Jeg er ganske blek og får ikke så mye farge om sommeren. Har mørkebrunt hår (hvis det har noe å si :fnise: ) Har alltid hørt at blå passer meg veldig godt...



Anonymous poster hash: 491e7...438
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

Jeg synes de push-up-greiene til Victoria's Secret ser idiotisk ut. Fargene var fine, men innleggene ødelegger hele inntrykket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de push-up-greiene til Victoria's Secret ser idiotisk ut. Fargene var fine, men innleggene ødelegger hele inntrykket.

Mente *denne bikini. Til Offensive Pie, takk for tilbakemeldingen. Er litt bekymret for at det vil se dumt ut da jeg har prøvd såkalte push-up bikinier før og det så ikke bra ut. MEN fargene og designen på bikinien er så flott... TS

Anonymous poster hash: 491e7...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.victoriassecret.com/swimwear/very-sexy/strappy-add-2-cups-push-up-halter-top-bombshell-swim-tops?ProductID=150880&CatalogueType=OLS

Jeg tenkte på HVIT, Natural leopard, Oltermare blue eller Euphoria pink!

Jeg er ganske blek og får ikke så mye farge om sommeren. Har mørkebrunt hår (hvis det har noe å si :fnise: ) Har alltid hørt at blå passer meg veldig godt...

Anonymous poster hash: 491e7...438

Jeg synes den er fin og hadde tenkt kjøpe den helt til jeg så det var megainnlegg i den.

Anonymous poster hash: 04889...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente *denne bikini. Til Offensive Pie, takk for tilbakemeldingen. Er litt bekymret for at det vil se dumt ut da jeg har prøvd såkalte push-up bikinier før og det så ikke bra ut. MEN fargene og designen på bikinien er så flott... TS

Anonymous poster hash: 491e7...438

Et lite tips. Ta ut innleggene, da kan du også gå ned en størrelse. Jeg har ett bryst som er litt større enn det andre, så jeg har kjøpt mindre innlegg (på Lindex) som jeg bruker på mitt mindre bryst :)

Anonymous poster hash: 7c421...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den i hvit. Beste bikiniene jeg noen gang har hatt.

Push upen på bikiniene fra VS kan IKKE sammenlignes med push upen på bh'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan neppe bade i saltvann i den. Den er laget for å være "deilig", ikke praktisk. Anonymous poster hash: bdfd2...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bikini! Ville styrt unna den rosafargen hvis du er blek. Syns det fort kan se litt rart ut med sånne duse farger om man ikke har litt farge.

Blå har jeg hørt er greit på bleike (har en venninne som er lysende hvit og hun bruker bare blått og kler det + hun har mørkebrunt hår som deg), ellers er det kanskje greit å ha "rolige" og ikke for knæsje farger eller som ligner for mye på hudfargenyanser.



Anonymous poster hash: 1d1c3...9e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er altfor mye pushup og det ser ikke fint ut. Har testet selv og sett andre i den.



Anonymous poster hash: bd118...495
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan neppe bade i saltvann i den. Den er laget for å være "deilig", ikke praktisk.

Anonymous poster hash: bdfd2...a14

Mest "praktiske" bikiniene jeg har. Sitter som støpt uten fare for at noe faller ut eller av både i bølger og på vannsklier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hva slags pupper du har. Hvis du har store pupper, tror jeg du bør styre unna disse. Uansett: Ikke ta hvit. Hvis bikini er aldri greit.



Anonymous poster hash: cf2af...e13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det kan bli litt mye med pushup på bikini, men hvis man liker det, så er det sikkert en fin bikini :)

Masse flotte farger i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den i hvit. Beste bikiniene jeg noen gang har hatt.

Push upen på bikiniene fra VS kan IKKE sammenlignes med push upen på bh'ene.

Hvordan ser den ut bak? Dekker det mye? Vil helst ha en truse som ikke ser ut som en mammatruse :fnise:

Anonymous poster hash: 491e7...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det kan bli litt mye med pushup på bikini, men hvis man liker det, så er det sikkert en fin bikini :)

Masse flotte farger i hvert fall! :)

Jeg har en B-cup så jeg er ikke opptatt av å få større bryster. :) Jeg kikket nemlig på denne pga. stilen til den. Hvilken farge syntes du er best? ts

Anonymous poster hash: 491e7...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hva slags pupper du har. Hvis du har store pupper, tror jeg du bør styre unna disse. Uansett: Ikke ta hvit. Hvis bikini er aldri greit.

Anonymous poster hash: cf2af...e13

Har bare B-cup. Hva med leopard fargen?

Anonymous poster hash: 491e7...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan neppe bade i saltvann i den. Den er laget for å være "deilig", ikke praktisk.

Anonymous poster hash: bdfd2...a14

Jeg har denne bikinien og har badet både i salt og klor og den holder seg fin den. Vaskemaskin derimot kan du glemme med alle bikinier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan ser den ut bak? Dekker det mye? Vil helst ha en truse som ikke ser ut som en mammatruse :fnise:

Anonymous poster hash: 491e7...438

Veldig fin bak :) jeg har ikke rumpe i det hele tatt, så jeg har alltid slitt med å finne en bukse som ikke blir posete. Denne sitter helt supert og dekker akkurat passe :) kan sende bilde på pm :P

Anonymous poster hash: 3dd68...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bak :) jeg har ikke rumpe i det hele tatt, så jeg har alltid slitt med å finne en bukse som ikke blir posete. Denne sitter helt supert og dekker akkurat passe :) kan sende bilde på pm :P

Anonymous poster hash: 3dd68...d67

Dette var meg. Kom vist borti ab knappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bombshellbikiniene har sånn add 2cupsizes, så jeg som har b-cup får enorme pupper som står av seg selv oppi haka. Tror ikke du får tatt ut innleggene av denne heller.

Det er synd, for det er en fin bikini.

Anonymous poster hash: 04889...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bak :) jeg har ikke rumpe i det hele tatt, så jeg har alltid slitt med å finne en bukse som ikke blir posete. Denne sitter helt supert og dekker akkurat passe :) kan sende bilde på pm :P

Anonymous poster hash: 3dd68...d67

Du trenger ikke å sende bilde :) Er det i nærheten til dette?http://www.victoriassecret.com/swimwear/bikinis/bralette-beach-sexy?ProductID=181949&CatalogueType=OLS

Anonymous poster hash: 491e7...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...