Gå til innhold

Basics fra Bikbok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det jeg som er blind eller er det lite basics i BikBokbutikkene for tiden? Er på utkikk etter gensere og topper som har sånn kant nederst. De hadde stort utvalg av det før, men jeg finner de ikke lengre. Og er det noen som vet om en Bikbok i Oslo som har de? :)



Anonymous poster hash: 09a9d...753
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du sett i butikken på Karl Johan?

Skal sjekke når jeg er i Oslo, skal dit på onsdag, så tenkte å stille litt forberedt. Tusen takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 09a9d...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også de har blitt dårligere på dette de siste åra. Men cubus har jo mye, som er nesten helt likt i forhold til hva bikbok hadde før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basics skal etterhvert forsvinne helt fra Bik bok. Du må nok til Cubus for å finne sånne singletter med kant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basics skal etterhvert forsvinne helt fra Bik bok. Du må nok til Cubus for å finne sånne singletter med kant :)

Nei? Hvorfor i alle dager? Jaja, godt warnergruppen har Cubus da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei? Hvorfor i alle dager? Jaja, godt warnergruppen har Cubus da :)

Litt usikker på hvorfor, men en av grunnene er at Bik bok vil heller bruke plassen på "motevarer". Og siden basics generelt selges lite, så er det ikke lønnsomt.

Mye mulig jeg tar feil, men det er det jeg har blitt fortalt av en ansatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvorfor, men en av grunnene er at Bik bok vil heller bruke plassen på "motevarer". Og siden basics generelt selges lite, så er det ikke lønnsomt.

Mye mulig jeg tar feil, men det er det jeg har blitt fortalt av en ansatt.

:( Like toppene på bikbok... Jaja, får dra til cubus alle sammen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Jeg syns også de har blitt dårligere på dette de siste åra. Men cubus har jo mye, som er nesten helt likt i forhold til hva bikbok hadde før :)

Det var akkurat det jeg skulle svare :) Jeg handler alt av basics på Cubus nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det jeg skulle svare :) Jeg handler alt av basics på Cubus nå.

Ser ut som vi får fortsatte med det også fremover! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvorfor, men en av grunnene er at Bik bok vil heller bruke plassen på "motevarer". Og siden basics generelt selges lite, så er det ikke lønnsomt.

Mye mulig jeg tar feil, men det er det jeg har blitt fortalt av en ansatt.

Dette hørtes riktig ut. Jobber selv i en kjedebutikk, og kan skrive under på at basics selger DÅRLIG. Dessuten tar det opp unødvendig mye plass på veggene som kunne vært fylt opp av andre, fine varer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes riktig ut. Jobber selv i en kjedebutikk, og kan skrive under på at basics selger DÅRLIG. Dessuten tar det opp unødvendig mye plass på veggene som kunne vært fylt opp av andre, fine varer :)

Fatter ikke det. Bruker ikke folk basics lenger? Da jeg jobba i klesbutikk (for ganske så mange år siden vell og merke) var det som det gikk aller mest av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan se for meg at folk har begynt å handle dyrere plagg for basisgarderoben da de gjerne er av bedre kvalitet. Har singletter og t-skjorter fra en rekke billigkjeder, men ingenting har holdt like bra som de plaggene jeg har fra Acne og T By Alexander Wang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke det. Bruker ikke folk basics lenger? Da jeg jobba i klesbutikk (for ganske så mange år siden vell og merke) var det som det gikk aller mest av.

Det selger i hvertfall ikke så bra hos oss. Prøver ofte å bruke det som mersalgs-varer, men kundene har det fra før av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det selger i hvertfall ikke så bra hos oss. Prøver ofte å bruke det som mersalgs-varer, men kundene har det fra før av.

Ja, det er jo kanskje ikke helt mote akkurat :P Jobba i litt mer billigbutikk jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan se for meg at folk har begynt å handle dyrere plagg for basisgarderoben da de gjerne er av bedre kvalitet. Har singletter og t-skjorter fra en rekke billigkjeder, men ingenting har holdt like bra som de plaggene jeg har fra Acne og T By Alexander Wang :)

Det er det nok noe i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...