Gå til innhold

Veskemerker ikke "alle" har?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3.1 Philip Lim, Kate Spade og Rebecca Minkoff har alle blitt nevnt og har vesker under 8000,-. Du har også Moschino, Diane von Furstenberg og Tory Burch. Personlig synes jeg at det er Philip Lim, Rebecca Minkoff og Moschino som har de fineste veskene med den beste kvaliteten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du vil..? Tror du ikke studenter har kjøpekraft, hvis de jobber i ferier og helger? Herlighet... Unødvendig

Det samme tenker jeg. De eneste studentene jeg kjenner som har det veldig trangt økonomisk og teller penger i den grad jeg nærmest finner irriterende, er de som ikke har en jobb ved siden av.

Jeg jobber mye ved siden av studiene (i underkant av 100t/mnd), kjøper dyre klær og handler på Meny, men sånn er det. Jeg velger bort fritid til fordel for å leve godt og trives med det. Kjenner en god del andre studenter som gjør det samme, og noen har en form for utdanning fra før der de tjener en grei sum med penger selv om de bare jobber få eller en dag i uka.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tenker jeg. De eneste studentene jeg kjenner som har det veldig trangt økonomisk og teller penger i den grad jeg nærmest finner irriterende, er de som ikke har en jobb ved siden av.

Jeg jobber mye ved siden av studiene (i underkant av 100t/mnd), kjøper dyre klær og handler på Meny, men sånn er det. Jeg velger bort fritid til fordel for å leve godt og trives med det. Kjenner en god del andre studenter som gjør det samme, og noen har en form for utdanning fra før der de tjener en grei sum med penger selv om de bare jobber få eller en dag i uka.

Da stemmer artikkelen som fortalte at mange norske studenter bruker utrolig lite tid på studier.

Anonymous poster hash: 25b94...bd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stemmer artikkelen som fortalte at mange norske studenter bruker utrolig lite tid på studier.

Anonymous poster hash: 25b94...bd7

Når de fleste av vaktene mine starter kl. 15.00 sliter jeg litt med å se hvordan jeg ikke skal få nok tid til å studere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Nettopp.

Når 8000 for veske er studentbudsjett, er det vanskelig å argumentere for at det står dårlig stilt med studentene i landet her.

Anonymous poster hash: 029e0...e99

Slik har de færreste studenter det, dette er nok en student med støtte. Jeg kjenner ingen som jobber for å få råd til slike vesker. Vi jobber for å få det til å gå rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Når de fleste av vaktene mine starter kl. 15.00 sliter jeg litt med å se hvordan jeg ikke skal få nok tid til å studere.

Poenget mitt er at man skal tjene rimelig bra om man kan prioritere vesker i denne prisklassen. Kjenner ingen som kjøper så dyre vesker jeg for min del og da snakker jeg om folk i godt betalte jobber - full tids jobber.

En fulltidsstudent beregner vel å bruke minst 37,5 t/u på studier. De av mine barn som studerte var på universitetet fra morgen til kveld hadde jeg inntrykk av. Jobbet selvsagt noen timer i uken, men det var for å få råd til husleien, trening og skikkelig mat hadde jeg inntrykk av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget mitt er at man skal tjene rimelig bra om man kan prioritere vesker i denne prisklassen. Kjenner ingen som kjøper så dyre vesker jeg for min del og da snakker jeg om folk i godt betalte jobber - full tids jobber.

En fulltidsstudent beregner vel å bruke minst 37,5 t/u på studier. De av mine barn som studerte var på universitetet fra morgen til kveld hadde jeg inntrykk av. Jobbet selvsagt noen timer i uken, men det var for å få råd til husleien, trening og skikkelig mat hadde jeg inntrykk av.

Utfra infoen i HI er det snakk om å kjøpe ei EN veske. Ikke flere vesker. Sparer man, og har muligheten til å jobbe mye så er ikke 8000 kr mye å bruke på ett veskekjøp. Folk (studenter, ungdommer, voksne gamle and so on) prioriterer forskjellig - hvorfor i alle dager legger dere borti det?

ON: Jeg er veldig fornøyd med Adax, Decadent, Marc J og Tiger of Sweden.

Anonymous poster hash: 3436f...bb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...