Gå til innhold

Veskemerker ikke "alle" har?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver å snuser litt på å kjøpe meg en ny veske, men jeg er så dårlig på å finne!

Har ikke lyst på vesker "alle" har (hamilton av Michael kors foreksempel) og det er viktig at det er god kvalitet!

Noen ideer til merker? Og evt fine vesker?

Helst under 8000, studentbudsjett!

Anonymous poster hash: f7913...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moschino har mange fine og prisen er absolutt ikke dum.

Prada har også mye fint, er ikke SÅ vanlig i Norge, men er kanskje litt for dyrt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Studentbudsjett - under 8000? hehe ... jaja - jeg har jobbet full tid i 30 år men har aldri tillatt meg å kjøpe vesker til over 3500.

Mitt forslag er vesker fra Decadent - det synes jeg er flotte vesker. Synes også Adax har fine vesker.

Mulig de er litt for billige for deg ... men jeg synes det er stilige vesker av svært god kvalitet og det er det viktigste for meg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

See by Chloe. Dessuten har Zara kjempefine vesker i ekte skinn av veldig god kvalitet. Det er jo ikke merkevesker, men synes kvaliteten er minst like god som merkeveskene mine.



Anonymous poster hash: 4387d...315
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phillip Lim 3.1.

Kjøpte min fra USA for et par år siden, men tror den har kommet til noen Høyer.

Rundt 8000,-

Anonymous poster hash: ffb02...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8000,- for ei veske er for meg helt ubegripelig.

Og studentbudsjett? :skratte:

Hva er det du vil..? Tror du ikke studenter har kjøpekraft, hvis de jobber i ferier og helger? Herlighet... Unødvendig

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha noe ikke alle har, bør du vel ikke gå for typiske merker :klo:

Jeg har unike vesker og kjøper dem i utlandet, gjerne direkte fra designerne eller i klesbutikker som ikke er kjedebutikker. Da kommer man svært langt selv med knappe 2000.

Mine to cents: Det er lite pent med svindyr veske og vanlig studentantrekk, eller enda verre: allværsjakke

Anonymous poster hash: 029e0...e99

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Hva er det du vil..? Tror du ikke studenter har kjøpekraft, hvis de jobber i ferier og helger? Herlighet... Unødvendig

Joda, men da har de ikke lenger et studentbudsjett. :icon_lol:

Studenter på studentbudsjett har det stritt nok økonomisk, om det ikke på toppen skal gis inntrykk av at de har råd til vesker til flerfoldige tusen på nettopp - ja, studentbudsjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis til utlandet for halvparten av pengene, spis for halvparten av det som er igjen og kjøp en håndlaget veske for en tusenlapp før du drar hjem :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg er ingen veskefantast, men hva med Tod's?

WOT03H850002BEI_4_large.jpg

Enkle, passelig store (du sier ingenting om størrelse i HI) og uten bling-bling.

Prisen er sånn omtrent 8000,-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecka Minkoff er ikke så vanlig i Norge og har kule vesker som ikke er så voldsomt dyre.



Anonymous poster hash: e7706...8b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men da har de ikke lenger et studentbudsjett. :icon_lol:

Studenter på studentbudsjett har det stritt nok økonomisk, om det ikke på toppen skal gis inntrykk av at de har råd til vesker til flerfoldige tusen på nettopp - ja, studentbudsjett.

Nettopp.

Når 8000 for veske er studentbudsjett, er det vanskelig å argumentere for at det står dårlig stilt med studentene i landet her.

Anonymous poster hash: 029e0...e99

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

Når 8000 for veske er studentbudsjett, er det vanskelig å argumentere for at det står dårlig stilt med studentene i landet her.

Anonymous poster hash: 029e0...e99

Vi lever i et land der studentene har den nyeste Iphone og MacBook og har råd til å drikke øl på byen 3dager i uken.

Anonymous poster hash: 3659e...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi lever i et land der studentene har den nyeste Iphone og MacBook og har råd til å drikke øl på byen 3dager i uken.

Anonymous poster hash: 3659e...05c

Ehh nei. Greit nok med MacBook eller iPhone, for det er ting man typisk får støtte av hjemmefra, eller får i julegave av spleiselaget mamma&pappa, mormor&morfar, farmor&farfar. Jeg er fulltidsstudent ved UiO og kjenner ingen som har råd til å drikke øl på byen tre dager i uka.

Når jeg tenker på min trange økonomi, syns jeg det er fælt å tenke på at andre studenter setter luksusstempel på studenttilværelsen ved å si at 8000,- for en veske er studentbudsjett. Mitt studentbudsjett på vesker er 0,- :(

Anonymous poster hash: e07a7...6a9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

Når 8000 for veske er studentbudsjett, er det vanskelig å argumentere for at det står dårlig stilt med studentene i landet her.

Anonymous poster hash: 029e0...e99

Vi lever i et land der studentene har den nyeste Iphone og MacBook og har råd til å drikke øl på byen 3dager i uken.

Anonymous poster hash: 3659e...05c

Ærlig talt, dere er klar over at de aller aller fleste faktisk sparer opp til dyre vesker og turer, enten fra sommerferie jobb eller deltidsjobben sin? Det finnes knapt studenter som IKKE har en deltidsjobb ved siden av studiene i dette landet, og det taler for seg.

Når det gjelder iphone og Mac så kan du for det første skaffe deg en iphone av nyere modell til en rimelig pris om du bare venter litt, eller handler i utlandet. Mac kan man fint skaffe seg ved hjelp av studentorganisasjoner og butikkene da man blant annet får studentrabatt. I tillegg er det mange som får støtte hjemmefra da de trenger pc til studier.

Anonymous poster hash: 95af4...20b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, dere er klar over at de aller aller fleste faktisk sparer opp til dyre vesker og turer, enten fra sommerferie jobb eller deltidsjobben sin? Det finnes knapt studenter som IKKE har en deltidsjobb ved siden av studiene i dette landet, og det taler for seg.

Når det gjelder iphone og Mac så kan du for det første skaffe deg en iphone av nyere modell til en rimelig pris om du bare venter litt, eller handler i utlandet. Mac kan man fint skaffe seg ved hjelp av studentorganisasjoner og butikkene da man blant annet får studentrabatt. I tillegg er det mange som får støtte hjemmefra da de trenger pc til studier.

Anonymous poster hash: 95af4...20b

Det sier jo sitt når man velger å jobbe for å kjøpe vesker til 8000 istedenfor å måtte jobbe for å overleve noe jeg forsåvidt vet at mange, om ikke de fleste, gjør. Hvis grunnen til at man jobber er at man trenger å kjøpe en 8000-kroners veske "på studentbudsjett", da står det for bra til og/eller man bruker for lite tid på studiene og for mye på jobbing. Det er noe riv ruskende galt med prioriteringene uansett.

Og det å si at man får iPhone billigere i utlandet, sier vel sitt om at det for deg bare er å dra til utlandet.

Nå mener jeg ikke at en smartphone og laptop er luksus (og Mac er mye bedre og varer lenger enn billigere PC-er), det er vel ingen tvil om at dette faktisk er noe man trenger.

Anonymous poster hash: 029e0...e99

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...