Gå til innhold

Bikinitruser - liten, mindre, minst.


Upadiela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er dere 16-18 år dere som kan vise hele rumpa på stranda?

Anonymous poster hash: 1d4ca...f29

23 :)

Men har en venninne på 35 i mega form med en rumpe som kler alt såh...laziness is your enemy.

Anonymous poster hash: 28523...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg synes du skal velge det du selv liker best.

Det som er 'allment akseptert av indemisjonsforbundet' her hjemme er ikke det som er mer enn akseptabelt på en strand i Frankrike ;)

Og rumper kommer da i alle varianter i alle aldersgrupper så langt jeg vet ;)

- hvorfor skal noen forsøke å få andre til å føle de har en mindreverdig rumpe som ikke kan kle den ene eller andre fasongen på bikinitrusen?

Selv må jeg innrømme jeg ikke bruker nevneverdig mye tid på å ni-glo på andre kvinners rumper for å finne ut om de er verdige til å gå i den bikinitrusen de har på seg på en strand.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er greit å bruke brasiliansk og om noen skal gi en annen person dritt for det er de nok sjalu på at den personen ser bra ut. En vanlig truse er jo greit, men jeg foretrekker brasiliansk fordi den viser formen på rumpa mi mye bedre (som jeg er ganske stolt av). En vanlig truse gjør min flat og jeg føler meg ikke så sexy i en. Syntes det er litt voldsomt med string truse rett og slett fordi det tiltrekker mye oppmerksomhet hos gutta (kanskje mer enn brasiliansk). Det er kanskje greit på stranden, men litt upassende om man skal til et svømmebaseng hvor det er mange småbarnsfamilier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den i midten er greiest. Har gått i noen litt "store" strings på en måte på stranden i enkelte sydensteder (som dekker litt mer enn den minste der), men ville aldri gjort det i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øverste er Vitamin A, nederste er Agent Provocateur.

De har Vitamin A på Nelly, Agent Provoateur må du vel på utenlandsk nettbutikk for å kjøpe. Grisedyr bikini da, men man kan jo prøve seg på en av de mange kopiene på eBay http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbandage+bikini&_nkw=bandage+bikini&_sacat=0&_from=R40

Tusen takk for utfyllende svar <3 spørs om underdelen ser bra ut på hofter over 95 cm, hva tror du?

Anonymous poster hash: ecd02...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle var fine forfra, men den brasilianske og ikke minst stringen blir for liten bak for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker victorias secrets modell "cheeky hipkini" er fin, en grei mellomting mellom brasiliansk og vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem og problem.. Jeg har sikkert lagt 20-25 bestillinger hos Asos - ikke én av de har kostet mer enn 200,-. Med fri frakt er det jo bare å regne litt på det, så finner du ut hvilke varer som matcher for å komme tett oppunder 200,- og bestille i flere omganger. Dette gjelder så klart kun for billige varer, sånn som bikinitruser. :biggrin:

Er det fri frakt på alt hos Asos?

Anonymous poster hash: 654cc...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fri frakt på alt hos Asos?

Anonymous poster hash: 654cc...8e7

Ja, på standardleveringen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på standardleveringen. :)

Hva menes med standardlevering? Jeg har aldri brukt Asos. Hva må man gjøre for å få standardlevering?

Anonymous poster hash: 654cc...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva menes med standardlevering? Jeg har aldri brukt Asos. Hva må man gjøre for å få standardlevering?

Anonymous poster hash: 654cc...8e7

Åja, beklager! Standardlevering er "snailmail", og denne velges automatisk når du går til kassen. Vil du ha ekspress må du betale ekstra, samt velge ekspress når du kommer til kassen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, beklager! Standardlevering er "snailmail", og denne velges automatisk når du går til kassen. Vil du ha ekspress må du betale ekstra, samt velge ekspress når du kommer til kassen. :)

Ok :)

Tusen takk! :blomst:

Anonymous poster hash: 654cc...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Tusen takk for utfyllende svar <3 spørs om underdelen ser bra ut på hofter over 95 cm, hva tror du?

Anonymous poster hash: ecd02...7f1

Tja, synes den ser bra ut på Kim Kardashian, og hun har jo greit med hofter :)

kim-kardashian-agent-provocateur-mazzy-b

Dersom du skulle finne på å bestille på nett så er forresten både Vitamin A og Agent Provocateur små i str, så kjøp en størrelse større enn du vanligvis bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunshine23

Likte den brasilianske aller best. :) Liker når bikinitruse er sånn midt i mellom liksom. String blir for mye ja. Nasty. Ellers liker jeg slike man knytter på siden.

Empyre-Bondi-Neon-Red-Crochet-Side-Tie-B
Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Er dere 16-18 år dere som kan vise hele rumpa på stranda?

Anonymous poster hash: 1d4ca...f29

Hele rumpa? De bikinitrusene jeg går med dekker rumpa. Går ikke med en tråd heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var mer "akseptert" å gå i bikinistring...



Anonymous poster hash: 71ed6...e81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Bryr meg ikke om hva alle måtte mene, men jeg bruker en sånn string eller den brasilianske. Må da få lov til å gå i hva man vil, en rumpe er vel ikke det verste man kan se på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...