Gå til innhold

Bikinitruser - liten, mindre, minst.


Upadiela

Anbefalte innlegg

Den øverste. Syns du ikke det ser dumt ut å dingle med rumpeballene på stranda. De to nederste så bare latterlige ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En del av de vanlige går så innigranskauen langt opp i korsryggen, og når de er våte kan man gjerne få litt bleietendenser som en annen her også nevnte. Eller man må rake av seg omtrent alt, fordi de er så smale foran.

Modeller ala denne http://www.asos.com/Pistol-Panties/Pistol-Panties-Olivia-Mono-Animal-Print-Bikini-Set/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3399945&WT.ac=rec_viewed synes jeg er best.. Trenger evt bare passe på barberingen øverst og den greier ikke skli noe særlig når den blir våt!

Endret av Blånd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Jeg liker best brazilian, de som er ganske små med den sømmen i midten som gir den pucker-effekten. Synes det er mest flatterende, runder av rumpa. I vanlig "sloggi style" bikinitruse så synes jeg formen kan forsvinne litt, nesten som rumpa blir flatere eller mer firkantet. Som en annen her skrev, det er jo veldig lite man gjemmer i en bikini uansett, så jeg føler meg mer komfortabel i en flatterende truse enn en som dekker noen cm mer hud men får ræva til å se ut som en låvedør.

Men det er min rumpe da, jeg synes jo den vanlige truseformen og hipstere og boxere er fine underdeler, bare ikke på meg.

String synes jeg er stygt på alle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, de bikini toppene som ikke har stropper over skuldrene ser så utrolig forferdelig ut. Har aldri sett at de ser bra ut på noen. Uffuffuff.

Anonymous poster hash: 6aac5...eea

Jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere brasiliansk ser bedre ut på en bred, flat og litt dvask rumpe en en normalt dekkende underdel? (ikke shorts)

Anonymous poster hash: ecd02...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere brasiliansk ser bedre ut på en bred, flat og litt dvask rumpe en en normalt dekkende underdel? (ikke shorts)

Anonymous poster hash: ecd02...7f1

Ja. En heldekkende gjør bare vondt verre synst jeg. Fremhever og gjør den enda bredere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dere brasiliansk ser bedre ut på en bred, flat og litt dvask rumpe en en normalt dekkende underdel? (ikke shorts)

Anonymous poster hash: ecd02...7f1

Nei, brasiliansk krever brasiliansk rumpeform :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også gått i badeshorts om jeg hadde tenkt meg på å stranda. Er ikke så glad i å flashe så mye av kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg befinner meg for tiden i utlandet, og nå har butikkene begynt å få inn bikinier! :danse:

Jeg vil gjerne kjøpe meg noe fint, og da pleier jeg som regel å sjekke internettsidene til de butikkene jeg vil innom, for å gjøre litt research. Og da fant jeg ut at det faktisk finnes flere typer bikinitruser... Snakk om utvalg!

Så jeg lurer egentlig på hva som er greit å bruke i Norge av disse typene? Og egentlig hva dere mener om det (litt for diskusjonens/moro skyld)

Vanlig

Brasiliansk

String (!)

Jeg synes den brasiliaske egentlig var fin, men den er jo pitteliten? FOR liten (for en 20åring, vel å merke?)? Aldri om jeg hadde brukt stringbikinitruse, ser for meg alle blikkene på stranden! :fnise:

Hva synes dere?

Forresten, lov med diskusjon og utveksle litt info om hvor man kan kjøpe forskjellig type bikini, bare moro! :)

Jeg hadde valgt string. men det fordi jeg liker det best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere 16-18 år dere som kan vise hele rumpa på stranda?



Anonymous poster hash: 1d4ca...f29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere 16-18 år dere som kan vise hele rumpa på stranda?

Anonymous poster hash: 1d4ca...f29

Nå er det ingen av oss som strengt tatt viser HELE rumpa på stranda... :vetikke: Poenget med tråden er jo nettopp hva som er finest å DEKKE rumpestumpen med... Noen mener med mye stoff, andre mener med mindre. Så det så.

Redigert:

Det kan jo være at noen av oss her inne faktisk viser hele rumpa da, men tjohei, det har vi ikke rukket å diskutere ennå :fnise:

Endret av Upadiela
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hooty McOwlface

Synes denne er fin. Unødvendig med så mye stoff foran, det er da ikke så mye å dekke til?

http://cdn0.wickedweasel.com/assets/images/pics/0087/2588/estelle-16.jpg?1371608179

Anonymous poster hash: 350fe...675

Selv foretrekker jeg bikinier som dekker kjønnsleppene iallefall :)

Kjenner den siden, har sittet der og bladd og ledd litt.

http://wickedweasel.com/en-no

De har til og med flere bikinier med en søm foran som virkelig lar kameltåa komme til sin rett.

Ikke min stil, som sagt er jeg ikke så veldig opptatt av hvor mye eller lite man skal dekke, men mest opptatt av design. Og jeg synes mikrobikinier og stringbikinier er heslig.

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv foretrekker jeg bikinier som dekker kjønnsleppene iallefall :)

Kjenner den siden, har sittet der og bladd og ledd litt.

http://wickedweasel.com/en-no

De har til og med flere bikinier med en søm foran som virkelig lar kameltåa komme til sin rett.

Ikke min stil, som sagt er jeg ikke så veldig opptatt av hvor mye eller lite man skal dekke, men mest opptatt av design. Og jeg synes mikrobikinier og stringbikinier er heslig.

Jeg er også opptatt av design, og da er mengde av stoff viktig. Skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig med store seil foran og bak på en bikini dersom du har en kropp som ikke behøver det. Men det er selvsagt viktig at bikini passer til person, og hvilke preferanser vedkommende har, og en avveining mellom hva som er funksjonelt og estetisk på ulik fysikk. Hel drakt eller shorts kan i mange tilfeller være et førstevalg, det er et spørsmål om fysikk og preferanser.

Anonymous poster hash: 350fe...675

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angående linken jeg la inn så synes jeg spesielt snittet på overdelen var fint, ligner litt på øynene til et kattedyr, og passer derfor også spesielt til hun som er avbildet.



Anonymous poster hash: 350fe...675
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Jeg er også opptatt av design, og da er mengde av stoff viktig. Skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig med store seil foran og bak på en bikini dersom du har en kropp som ikke behøver det. Men det er selvsagt viktig at bikini passer til person, og hvilke preferanser vedkommende har, og en avveining mellom hva som er funksjonelt og estetisk på ulik fysikk. Hel drakt eller shorts kan i mange tilfeller være et førstevalg, det er et spørsmål om fysikk og preferanser.

Anonymous poster hash: 350fe...675

Jeg synes de er mindre pene helt uavhengig av fysikk.

Det er en trekant med tau på, ligner på tangaene man finner i 10kroners-bøtta i undertøysavdelingen på nærmeste supermarked. Slike jeg bare bruker under treningstights eller veldig stramme bukser som krever "usynlig" undertøy. Eller når jeg tar sol forsåvidt, de er jo funksjonelle til å bli brun på mest mulig av kroppen. Men fine? Ikke i min personlige mening.

Jeg er heller ikke så interessert i å fremheve fitta på stranda, selv om den er aldri så fin.

Og det finnes en mellomting mellom det som ser ut som engangstruser du har på deg når du får spray tan og et seil :)

Dette synes jeg er fine bikiniunderdeler i år, som er det minste jeg bruker:

vitamina_main121313.jpgagent-provocateur-mazzy-bikini-Vogue-14A

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er mindre pene helt uavhengig av fysikk.

Det er en trekant med tau på, ligner på tangaene man finner i 10kroners-bøtta i undertøysavdelingen på nærmeste supermarked. Slike jeg bare bruker under treningstights eller veldig stramme bukser som krever "usynlig" undertøy. Eller når jeg tar sol forsåvidt, de er jo funksjonelle til å bli brun på mest mulig av kroppen. Men fine? Ikke i min personlige mening.

Jeg er heller ikke så interessert i å fremheve fitta på stranda, selv om den er aldri så fin.

Og det finnes en mellomting mellom det som ser ut som engangstruser du har på deg når du får spray tan og et seil :)

Dette synes jeg er fine bikiniunderdeler i år, som er det minste jeg bruker:

vitamina_main121313.jpgagent-provocateur-mazzy-bikini-Vogue-14A

Hvor er bikiniene fra? Utrllig fine, spesielt den nederste :)

Anonymous poster hash: ecd02...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Hvor er bikiniene fra? Utrllig fine, spesielt den nederste :)

Anonymous poster hash: ecd02...7f1

Øverste er Vitamin A, nederste er Agent Provocateur.

De har Vitamin A på Nelly, Agent Provoateur må du vel på utenlandsk nettbutikk for å kjøpe. Grisedyr bikini da, men man kan jo prøve seg på en av de mange kopiene på eBay http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbandage+bikini&_nkw=bandage+bikini&_sacat=0&_from=R40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...