Gå til innhold

Bh fetish


Sugerøret

Anbefalte innlegg

men ikke seksuelt.

Elsker bh'er og kjøper mange.Jeg tror jeg er avhengig!

Andre som har et klesplagg de har dilla på og som du ikke klarer å la være å kjøpe (spesielt på salg!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

men ikke seksuelt.

Elsker bh'er og kjøper mange.Jeg tror jeg er avhengig!

Andre som har et klesplagg de har dilla på og som du ikke klarer å la være å kjøpe (spesielt på salg!!)

Her har du en medskyldig :vinke:

Undertøy og strømper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg rydda i garderoben her om dagen og måtte telle bhene mine. kom frem til at jeg har 40 stk! bikinier er også noe jeg kjøper masse av, men nå er jeg nede i 30 stk etter å ha rydda :P kjoler er jeg også veldig glad i å kjøpe - tør ikke telle dem! hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Truser her :fnise:

Det er kun fordi jeg elsker å ha et bra utvalg. Og fordi det er gøy å handle truser. Og fordi det finnes så mye fint... Ah, jeg har et problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herrrlighet så deilig å se at andre er like hekta.. Om det så er truser eller sko..

Jeg må innrømme at skofetishen begynner å vokse.. ooh ooh! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å kjøpe forskjellig type pasta. Tror de fleste blir overrasket over hvor mange forskjellige typer det finnes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ikke seksuelt.

Elsker bh'er og kjøper mange.Jeg tror jeg er avhengig!

Andre som har et klesplagg de har dilla på og som du ikke klarer å la være å kjøpe (spesielt på salg!!)

Jaaaa! Ytterjakker. Har skapet fullt. Hver gang jeg kjøper en ny jakke, sier jeg til meg selv at dette blir den siste på en stund, men klarer aldri å holde det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad i fine bher :) Så mange fine og rimelige på HM og.

Truser også!!



Anonymous poster hash: e7526...1f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det ikke klesplagg, men øyenskygger. "Jaaada, klart jeg kan rettferdiggjøre å kjøpe denne matte, brune øyenskyggen. Selvsagt har jeg bruk for den. Det er ikke som om jeg har sytten stykker fra før, heldigvis." :rolleyes:

Endret av Geit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ikke seksuelt.

Elsker bh'er og kjøper mange.Jeg tror jeg er avhengig!

Andre som har et klesplagg de har dilla på og som du ikke klarer å la være å kjøpe (spesielt på salg!!)

Bher her og :fnise: Skulle rydde i bhene mine for bare noen timer siden, og det viser seg at jeg har 48stk, og at jeg virkelig trenger en egen, større skuffe til dem :(:sjenert:

Anonymous poster hash: 9791d...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper sko og skjorter. Dessverre blir det lett for at fokuset skiftes fra der jeg ønsker det skal være; kvalitet, til det mindre attraktive; kvantitet.

Jeg vil forresten benekte min lidenskap så lenge jeg lever; jeg er da Mann!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bher her og :fnise: Skulle rydde i bhene mine for bare noen timer siden, og det viser seg at jeg har 48stk, og at jeg virkelig trenger en egen, større skuffe til dem :(:sjenert:

Anonymous poster hash: 9791d...426

lurer på om jeg skal tørre å telle mine bh'er.. uff.. :fnise:

Benekte høres smart ut faktisk..Hahaha :laugh: tror jeg låner den ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si det samme om bh'er da jeg bruker en størrelse det finnes minimalt av, og da til skyhøy pris(600,- sist jeg kjøpte), men truser derimot. Elsker å kjøpe truser!! Spesielt når de er på tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her! Det er aldri mangel på bher hos meg, selv om jeg i perioder ikke har nok bukser engang... Ond et er en eller flere fine bher på salg så kjøper jeg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blonder er pent. Men mener du blondeundertøy eller blonder generellt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...