Gå til innhold

Endelig oppreisning! Sokker i sandalene :-)


Gjest Thai clinch

Anbefalte innlegg

Gjest Thai clinch

Etter å ha i årevis blitt ledd av, peket på, og hundset av motepolitiet, er jeg nå blitt trendy! Det er nemlig blitt mote å ha sokker i sandalene. Da jeg bor nord i landet, med tidvis kalde sommervinder, har jeg brukt ankelsokker nede i sandalene på sommerdager. I alle år har jeg både lest og hørt hvor håpløst harry og utrendy dette er. Så det er med stor fornøyelse å lese at sokker i sandalene er blitt trendy.

http://minmote.no/2014/04/na-er-dette-trendy/

Right back at you, fashion assholes :fnise:

Endret av Thai clinch
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne kommer til å komme right backatcha fortere enn en bomerang. Det er alltid noe hylstygt som blir mote for et øyeblikk eller en kort sesong.

Og sokker i sandalene som beskyttelse mot sommervinden? Nå har jeg hørt det også!



Anonymous poster hash: 2ed85...614
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Denne kommer til å komme right backatcha fortere enn en bomerang. Det er alltid noe hylstygt som blir mote for et øyeblikk eller en kort sesong.

Og sokker i sandalene som beskyttelse mot sommervinden? Nå har jeg hørt det også!

Anonymous poster hash: 2ed85...614

Vel, det er noen kalde sommervinder her da...da er sokker bedre enn varme og tette sko og bedre enn kald vind på naken hud :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så mye; "mote" er for sauer som vandrer tanketomt i flokk, etter en leder

som mener å være både sannheten, veien og lyset. Sokker i sandaler er og blir...fælt! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Beklager så mye; "mote" er for sauer som vandrer tanketomt i flokk, etter en leder

som mener å være både sannheten, veien og lyset. Sokker i sandaler er og blir...fælt! :fnise:

Jeg, en enkel mann kan da ikke diskutere og tvile på eksperter som kalles moteeksperter. Det får da være måte på hvor langt antielitismen er kommet i Norge :vetikke: . Men hva som er pent og hva som er stygt får da være opp til envher å avgjøre, det skal man jo ikke blande moten opp i...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mote er som regel ufornuftig, enten i på/avkledningens eller økonomiens lys. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thai clinch

Mote er som regel ufornuftig, enten i på/avkledningens eller økonomiens lys. ;)

Vi er så enig så :blomst: Og jeg kommer til å bruke ankelsokker oppe i mine sandaler til jeg blir pensjonist :kosteskaft:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...Dette er så bra :fnise: .

Bare fordi det liksom er en allmenn regel at sokker i sandalene skal være stygt, skal alle mene det også.

Merkelig at akkurat dette skal være så tøft å hetse, men gjør man det er man en del av "det som alle er enige om". Når man ser på hvor vanvittig mye forskjellig stygt folk går med, er ikke sokkehetsingen noe annet enn en felles selvsuggesjon. Alle må mene det, eller så er de ikke en av allviterflokken.

Fortsett å gå med sokkene dine i sandaler, du!!



Anonymous poster hash: 11817...1d7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Hahaha...Dette er så bra :fnise: .

Bare fordi det liksom er en allmenn regel at sokker i sandalene skal være stygt, skal alle mene det også.

Merkelig at akkurat dette skal være så tøft å hetse, men gjør man det er man en del av "det som alle er enige om". Når man ser på hvor vanvittig mye forskjellig stygt folk går med, er ikke sokkehetsingen noe annet enn en felles selvsuggesjon. Alle må mene det, eller så er de ikke en av allviterflokken.

Fortsett å gå med sokkene dine i sandaler, du!!

Anonymous poster hash: 11817...1d7

Takker så meget :ol: Har blitt såpass voksen at litt sokkehets fra den eleverte moteklanen ikke gjør så meget :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, vi har alle rett til å gå med akkurat hva som passer oss best. Jeg gjør det selv med største selvfølgelighet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bare å venter på at penisfutteral skal bli på moten jeg...

Anonymous poster hash: 6452e...43a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Sokker i sandalr er da lekkert, enda bedre er det hvis man legger til slapp shorts og bar overkropp med bleke mannepupper og diger vom. Legg till sånn fiskerlue med fluer på, og du er komplett fashionista og alle motebloggerne vil bli våte av synet av deg.

Så det er sagt, skjønner den med litt kjølige dager og sokker i sandalene. Har vært der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går bare å venter på at penisfutteral skal bli på moten jeg...

Anonymous poster hash: 6452e...43a

Da skal jeg bidra og strikke et til en i fremtid utvalgt herremann og invitere ham til et bad. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

sokker i sandaler ser bare helt grusomt ut,sandaler brukes for å lufte tærne,det ser bare helt harry og nerdete ut:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke mye som er trendy som er pent, og dette er IKKE pent, okke som! Fryser man i sandaler går man med vanlige sko, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er ikke mye som er trendy som er pent, og dette er IKKE pent, okke som! Fryser man i sandaler går man med vanlige sko, enkelt og greit.

Det er i hvert fall mye mer estetisk med sokker i sandaler enn stygge, ustelte føtter og lange, gule negler :(.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall mye mer estetisk med sokker i sandaler enn stygge, ustelte føtter og lange, gule negler :(.

Ja sant, er nesten verre. Jeg legger veldig godt merke til stygge, ustelte føtter. Derfor har jeg velstelte føtter året rundt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja sant, er nesten verre. Jeg legger veldig godt merke til stygge, ustelte føtter. Derfor har jeg velstelte føtter året rundt. ;)

Samme med meg. Det finnes ingen unnskyldninger for ikke å stelle pent med føttene sine. De skal jo bære en gjennom et helt liv. Hvis man har så stor mage at man ikke rekker ned, kan man få stelt føttene sine hos fotpleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...