Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cut-outs på skuldrene! Ingen som kler det. Aller minst de med noen kilo for mye. Dessverre er det ofte de som bruker dem.

Anonymous poster hash: f8dd0...d51

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juicy Couture-kosedresser i grelle farger og med bling

Boblejakker i skrikende farger

Bluser med masse jalla "pynt" på kragen

De uhorvelig stygge og ukledelige runway dreamz-shortsene

Peplum

JEFFREY CAMPBELL o.l GRØØSSSSS!!!!! :/



Anonymous poster hash: ce4a5...8e6
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for høye sko. Platformsko er generelt ikke pent, og veldig mange kan heller ikke gå med de.

Ellers synes jeg også at det er gyselig med neglelakk i farger som grønn, gul og turkis.

Caps, sånn generelt, men spesielt dersom det står en eller annen jalla tekst på den med store hvite bokstaver. Dette gjelder også sånne luer.

Joggesko med høye hæler. Kopier av de Isabel Marant-skoene er også dritstygt.

Pelskrager på boblejakker og vinterjakker er heller ikke pent.

Dyreprint er i de aller fleste tilfellene ekstremt tacky.

Kjoler som såvidt dekker rumpa.

Noe av det aller styggeste jeg ser er sånne kjempebrede magebelter. Spesielt ser jeg at det er overvektige kvinner som bruker disse beltene, og det er utrolig lite flatterende for figuren deres. Det ser spesielt idiotisk ut dersom man bare har på seg en tights, noe som er jævlig i seg selv, og en vanlig genser, og deretter har på seg et digert magebelte, som deler kroppen i to. Slike belter skulle rett og slett vært forbudt.

Ellers så synes jeg at Celine-veskene og Chanel-veskene som alle går med har begynt å bli litt harry. Det virker som hver eneste rosablogger har en slik veske. Jeg skjønner for å være hel ærlig ikke greia. Jeg vet om mange andre fine vesker, som til en brøkdel av prisen.



Anonymous poster hash: e47d7...176
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Pels

Boblejakke

Spisse sko

Korte topper

Det som noen andre nevnte; disse jævla tallene eller tåpelige tekstene a la "I'm a star", "Party girl" etc. påtrykt nesten alle plagg. ikke alle som handler klær er 14 år!

Hodeskaller

Klær med dårlig passform

Mangel på farger og mønstre. La oss alle se ut som kontorrotter.

Omtrent alt på superkul.no og en annen side som også fører prostituert-trenden, som jeg ikke husker hva heter.

Generelt billig-blogger-looken.

(Jeg har ikke vært i Norge på en stund nå så kanskje dette ikke er trendy lenger. Lov å håpe)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Empirieliv. Dette er det desidert styggeste jeg ser, uansett hva slags kropp man har!

Peplum. Herregud...

Blomstermønster.

Statement smykker. Generelt veldig store smykker, øredobber og ringer. Tacky!

Boblejakker. Hvorfor vil noen absolutt se ut som Michelinmannen?

Klær som generelt mangler passform. For the love of...! Dette gjør meg gal:P



Anonymous poster hash: 8e673...253
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tingelinling
  • skinnyjeans
  • ankel-boots
  • hodeskaller
  • nagler
  • store trykk
  • parkas
  • altfor korte kjoler og skjørt

Det er svært få som ser fine ut i skinnyjeans og ankel-boots. Ankelboots er i det hele tatt ikke fint. Jeg synes rett og slett det ser rart ut.

Hodeskaller er ikke pynt, rett og slett, men sammen med nagler og på en hard-rock-entusiast kan det være på sin plass. Nå for tiden ser man jo damer i femtiårene som går i collegegenser med hodeskalle på. Ikke pent. Slett ikke pent.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • skinnyjeans
  • ankel-boots
  • hodeskaller
  • nagler
  • store trykk
  • parkas
  • altfor korte kjoler og skjørt

Det er svært få som ser fine ut i skinnyjeans og ankel-boots. Ankelboots er i det hele tatt ikke fint. Jeg synes rett og slett det ser rart ut.

Hodeskaller er ikke pynt, rett og slett, men sammen med nagler og på en hard-rock-entusiast kan det være på sin plass. Nå for tiden ser man jo damer i femtiårene som går i collegegenser med hodeskalle på. Ikke pent. Slett ikke pent.

Takk :blomst:

Anonymous poster hash: 76eb2...14f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i at den hodeskalletrenden bør bli lagt død og begravet (pun definately intended! :fnise: ) for godt! Den er vel strengt tatt over, men du ser fremdeles rester av det her og der, grøss! Jeg går og har gått med mye rart opp gjennom årene, men akkurat det kommer jeg aldri til å kle meg i!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Rare oversized klær som ingen kler.

Klær med teite ord og uttrykk.

Crop tops. Det er seriøst noe av det styggeste som finnes. Kan være ok i noen tilfeller, men som regel ikke.

Digre fargerike statementsmykker.

Hele den der fitness greia der det skal se ut som man er på vei til trening til alle døgnets tider.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerner på alt. Klær og interiør. Jeg er ikke 12 år eller skal innrede noe maritimt.

Neonfarger på alt.

Hudfarget leppestift.

Stillettheler med stor plattform foran -blir strippesko i mine øyne, yuck.

Endret av Wonders
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korte, vide og uformelige topper og gensere.

Glidelås som pyntedetalj. Grøss....

Overdeler som ser ut som xxxl-telt



Anonymous poster hash: 9ae9c...126
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke engang rukket å bli lei, men disse store jeansjakkene a la åttitallet er helt for jævlig schtøgge!



Anonymous poster hash: 9ae9c...126
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra listene her så er vel bare en ting å gjøre. Kle oss i burka alle sammen.... :ninja:

Men seriøst.Mye fælt og harry rundt omkring, ja.

Men den dyre klassiske looken, hvor hvert antrekk koster mer enn en vanlig månedslønn kan man bli like fort lei av. F.eks: Dyr veske i pastell. Dyr kåpe/ trenchcoat/ skinnjakke i pastell. Dyr strømpebukse i pastell. Dyre sko i pastell. Dyrt kasmirsjal i pastell. Men så lenge det er godt snitt og ekslusive materialer så er det selvsagt mye mer " riktig " å kle seg i. Og det går vel ikke an å bli lei av det vel?

Ehh, neida. Fin skal man være om halve ræva henger ut, sier nå jeg! :hoho:



Anonymous poster hash: 8c71d...454
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(Jeg har ikke vært i Norge på en stund nå så kanskje dette ikke er trendy lenger. Lov å håpe)

Må nok skuffe deg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froskejenta

Har ikke engang rukket å bli lei, men disse store jeansjakkene a la åttitallet er helt for jævlig schtøgge!

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

Helt enig!!! Egentlig er jeg lei av trender generelt og at folk skal pröve sä jävli hardt ä väre kul og trendy....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laangt løshår :P Det syns jeg er lite kledelig, og det blir så merkelig når "alle" har det!

Jeg er også litt lei av at korte kjoler ser ut til å være det eneste sosialt aksepterte antrekket hvis man skal pynte seg litt. Hva skjedde med fine topper med spennende detaljer? Er det bare jeg som savner disse? Nå om dagen finner jeg stort sett bare gjennomsiktige bluser eller rare t-skjorter..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...