Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Marc by Marc Jacobs vesker?


Nimis

Anbefalte innlegg

....i Oslo, Akershus, Østfold området?

Classic Q Hillier Hobo er vel øverst på ønskelisten tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på Marc by Marc Jacobs butikken i Øvre Slottsgate i Oslo :)

Ja der kan du se, så lett var det. :)

Takk for info!

Må vel ratt pynte seg og, om man skal ditinn :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der kan du se, så lett var det. :)

Takk for info!

Må vel ratt pynte seg og, om man skal ditinn :skratte:

Neida, det er ganske hverdagslig der. Har aldri følt at jeg må pynte meg for å dra dit hvertfall :)

De fleste Høyer-butikker har også et stort utvalg av MJ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig hverdagsslig på Marc by Marc Jacobs butikken i Oslo! Kjempesøte og hyggelige ansatte og behagelig atmosfære:) Høyer på Byporten samt Eger har mye mbmj. Kan være Vestby Outlet også har? Men da må du ta toget eller event kjøre fra Oslo. De pleier å ha veldig rimelige priser, så kan være de har noe der og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt på Storosenteret i Oslo, men nå husker jeg ikke i farta hva butikken het.

Ellers har jeg bestilt noen ganger fra shopbop.com og er alltid fornøyd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket net-a-porter?

Man må ikke betale toll, (den er inkludert i prisen), og de har som regel merker fra Marc by Marc Jacobs.



Anonymous poster hash: 52643...838
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt på Storosenteret i Oslo, men nå husker jeg ikke i farta hva butikken het.

Ellers har jeg bestilt noen ganger fra shopbop.com og er alltid fornøyd :)

hvordan er det med toll når man bestiller fra shopbop? inkluderer de toll i prisen?

de er forresten veldig hyggelige og hjelpsomme på MBMJ-butikken i Oslo og man trenger ikke pynte seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket net-a-porter?

Man må ikke betale toll, (den er inkludert i prisen), og de har som regel merker fra Marc by Marc Jacobs.

Anonymous poster hash: 52643...838

Jeg mener så klart merverdiavgift.

Anonymous poster hash: 52643...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du vet hvilken veske du skal ha kan du spare mye penger ved å kjøpe på Shopbop.com, men det er jo lurt å kikke i butikk først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan er det med toll når man bestiller fra shopbop? inkluderer de toll i prisen?

de er forresten veldig hyggelige og hjelpsomme på MBMJ-butikken i Oslo og man trenger ikke pynte seg :)

De inkluderer toll ja :) Det blir lagt til i kassen, vanligvis rundt 300kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De inkluderer toll ja :) Det blir lagt til i kassen, vanligvis rundt 300kr.

takk for svar! tenker å kjøpe meg en liten Percy-veske og den koster 1900,- på MBMJ-butikken i Oslo. på Shopbop blir det ca 1500 inkl toll så tror jeg bestiller der i stedet :) woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har classic q percy som jeg kjøpte fra shopbop, og jeg ELSKER den! Den er perfekt å ha med seg på byen, på shopping, på besøk. Retten og sletten helt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har classic q percy som jeg kjøpte fra shopbop, og jeg ELSKER den! Den er perfekt å ha med seg på byen, på shopping, på besøk. Retten og sletten helt perfekt :)

woho, bestilte på fredag og forventet leveringstid er på onsdag. jeg lurer på - når på dagen kommer de å leverer på døra? ringer de først? :P kjedelig om jeg ikke er hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer som regel en gang mellom 11 og 13, i alle fall er det det jeg er vant til :) De ringer et par timer før de er på døra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer som regel en gang mellom 11 og 13, i alle fall er det det jeg er vant til :) De ringer et par timer før de er på døra.

fikk den i dag :danse: han ringte 2 minutter før han kom, men heldigvis var jeg hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...