Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barbeint, sort stor t-skjorte og lysgrå baggy joggebukse! Det er så herlig å kunne slappe av og gå som en vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå joggebukse og lilla hettegenser



Anonymous poster hash: ece32...47d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En løs liten sort. Sorte pumps. Søte lårstrømper med sløyfe og strømpeholder. Hvorfor? Fordi jeg følte for det, derfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

En løs liten sort. Sorte pumps. Søte lårstrømper med sløyfe og strømpeholder. Hvorfor? Fordi jeg følte for det, derfor.

Vixen?

Bilde? :)

Fuktig i håret... myk lilla slåbrokk og tøfler... katt i fanget og laptop på knærne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Vixen?

Bilde? :)

Fuktig i håret... myk lilla slåbrokk og tøfler... katt i fanget og laptop på knærne :fnise:

En bærbar er som en magnet for katter. Hyggelig når de legger seg oppå tastaturet for å understreke det poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixen?

Bilde? :)

Fuktig i håret... myk lilla slåbrokk og tøfler... katt i fanget og laptop på knærne :fnise:

Dessverre har ikke bilde av de. Halv evighet siden jeg kjøpte dem, så husker heller ikke hvor jeg kjøpte dem. Veldig standard, men med en stor silkesløyfe på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

En bærbar er som en magnet for katter. Hyggelig når de legger seg oppå tastaturet for å understreke det poenget.

Ja, det har blitt skrevet noen gøyale 'tillegg' innimellom :fnise:

Den beste så langt er nok denne: "øøøøøøøl"

- som en ren ordre. Den ble ikke etterfulgt med servering til katt ;)

Dessverre har ikke bilde av de. Halv evighet siden jeg kjøpte dem, så husker heller ikke hvor jeg kjøpte dem. Veldig standard, men med en stor silkesløyfe på toppen.

Var genuint nysgjerrig.

Har bare sett den typen i stay-ups utgave på.... minst 10 år må det være tror jeg...

Mistenkte det kunne være Vixen sine 'Isadora', men de har sløyfen bak (og leveres innimellom med et akutt behov for å justere silkebåndet slik at det blir jevnt og mulig å knyte sløyfen ;) )

1316536280-64496400.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var genuint nysgjerrig.

Har bare sett den typen i stay-ups utgave på.... minst 10 år må det være tror jeg...

Mistenkte det kunne være Vixen sine 'Isadora', men de har sløyfen bak (og leveres innimellom med et akutt behov for å justere silkebåndet slik at det blir jevnt og mulig å knyte sløyfen ;) )

De strømpene var rålekre :) Strømpene er ganske lik disse her i utforming, men har en påsydd sløyfe på utsiden. Så de er ganske standard strømper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Leg Avenue?

LA-1911.jpg

Alltid morsomt når man 'snubler' over slikt som er mer eller mindre 'limited editions'.

Lenke til en forhandler som fremdeles har Vixen sine inne på lager :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grå bikerbukse, svart singelett, rød hettejakke, undertøy og dongri-jakke. Ingen sokker, fordi sokker suger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leg Avenue?

LA-1911.jpg

Alltid morsomt når man 'snubler' over slikt som er mer eller mindre 'limited editions'.

Lenke til en forhandler som fremdeles har Vixen sine inne på lager :)

O M G!!!!!! :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...