Gå til innhold

Hvor er katten min? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katten min har vært borte lenge nå, og jeg bare lurer på om det er noen her inne med en bra intuisjon om hvor han kanskje kan være hen?

Vet det kommer til å bli noen useriøse svar. Om du ikke kan hjelpe så vær så snill å la vær å kommenter..



Anonymous poster hash: 0713f...e64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg håper virkelig han snart kommer hjem i god behold. :(



Anonymous poster hash: 9c95f...702
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe hokus-pokus-svar til deg, men katter pleier å holde seg i nærheten av der de bor. Hvor langt den vandrer kommer an på om katten er av den utadvendte eller innadvendte sorten. En litt blyg, innadvendt katt vil sannsynligvis vandre mindre. I tillegg er katter natt-dyr, og vil derfor føle seg tryggere om natten. En katt kan f.eks. ligge og gjemme seg i en eller annen busk om dagen, og ikke komme ut selv om du roper på den og den egentlig er trygg på deg til vanlig. Vil derfor anbefale deg å ta deg en runde rundt hjemmet ditt når det er mørkt ute, kanskje med en radius på rundt 100 meter , og så bare roper du på den. Dukker den ikke opp da, så prøver du igjen neste natt. Dukker den ikke opp da heller, er det kanskje på tide å henge opp noen plakater eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus er fortsatt borte.. :( Har leita overalt, men ingen tegn til han.

Det har vært ganske varmt her de siste dagene, så jeg er redd han trenger vann.



Anonymous poster hash: 0713f...e64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe hokus-pokus-svar til deg, men katter pleier å holde seg i nærheten av der de bor. Hvor langt den vandrer kommer an på om katten er av den utadvendte eller innadvendte sorten. En litt blyg, innadvendt katt vil sannsynligvis vandre mindre. I tillegg er katter natt-dyr, og vil derfor føle seg tryggere om natten. En katt kan f.eks. ligge og gjemme seg i en eller annen busk om dagen, og ikke komme ut selv om du roper på den og den egentlig er trygg på deg til vanlig. Vil derfor anbefale deg å ta deg en runde rundt hjemmet ditt når det er mørkt ute, kanskje med en radius på rundt 100 meter , og så bare roper du på den. Dukker den ikke opp da, så prøver du igjen neste natt. Dukker den ikke opp da heller, er det kanskje på tide å henge opp noen plakater eller noe.

Han er ganske innadvendt, og skeptisk til andre dyr og mennesker. Men jeg vet han liker å gå litt langt..

Jeg gikk ganske langt i natt, ropte og leitet etter han. Kommer han ikke inn i løpet av kvelden så henger jeg opp plakater og setter ut annonse på dyrebar.

Anonymous poster hash: 0713f...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten min har vært borte lenge nå, og jeg bare lurer på om det er noen her inne med en bra intuisjon om hvor han kanskje kan være hen?

Vet det kommer til å bli noen useriøse svar. Om du ikke kan hjelpe så vær så snill å la vær å kommenter..

Anonymous poster hash: 0713f...e64

Hvis du vil ha seriøse svar, lønner det seg å stille et seriøst spørsmål.

Jeg vet ikke hvordan det er med andre som har evner til å se, men jeg trenger i hvert fall å vite mer enn at det er en hannkatt. Navn, utseende og alder er et minimum, men helst også litt informasjon om hvordan han bor (blokk, enebolig, by, land).

Anonymous poster hash: b4194...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter Pus, ca 10 år. Bor landlig



Anonymous poster hash: 0713f...e64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom inn nå! :D :D



Anonymous poster hash: 0713f...e64
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom inn nå! :D :D

Anonymous poster hash: 0713f...e64

Så godt å høre! :hoppendeglad:

Pus: Vennligst ikke skrem mammaen din på den måten mer!

Anonymous poster hash: 9c95f...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fader altså, jeg blir jo helt hønemor når han ikke kommer hjem! :laugh:

Kattunge ja, tnååh :rodmer: Skal ikke se bort i fra at jeg skaffer meg det selvom Pus kom hjem, hihi



Anonymous poster hash: 0713f...e64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fader altså, jeg blir jo helt hønemor når han ikke kommer hjem! :laugh:

Kattunge ja, tnååh :rodmer: Skal ikke se bort i fra at jeg skaffer meg det selvom Pus kom hjem, hihi

Anonymous poster hash: 0713f...e64

Ja?? Har en svart med hvite striper og en hvit med svarte flekker som ikke er reserverte. Moren er dritflink, så det skal nok bli skikkelige "folk" av dem. Send en PM dersom interessert :nigo: (er bare en uke gamle nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...