Gå til innhold

Gravid for tredje gang i år!


Gjest Bygdis

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Synes du skal komme inn i terminklubben igjen:-))

Tusen takk :blomst: Mistenker at jeg hører til under mai denne gangen, men om jeg blir i april kommer jeg tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken, du er jaggu fruktbar! ;) Et forsiktig gratulerer - jeg håper spiren sitter nå :) alle gode ting er 3, som de sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken, du er jaggu fruktbar! ;) Et forsiktig gratulerer - jeg håper spiren sitter nå :) alle gode ting er 3, som de sier!

Hehe, og jeg som hele tiden av en eller annen grunn ikke kunne bli gravid, det virker så fjernt! Takk for det, det håper vi også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke for å sprekke hull på gleden, men det kan testen kan vise falsk positiv siden man har HCG hormonet i kroppen en liten stund etter en abort. Jeg fikk i hvert fall beskjed om det fra legen min da jeg tok en abort. Vet ikke om det er annerledes når man spontanaborterer da.

Uansett lykke til! Håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å sprekke hull på gleden, men det kan testen kan vise falsk positiv siden man har HCG hormonet i kroppen en liten stund etter en abort. Jeg fikk i hvert fall beskjed om det fra legen min da jeg tok en abort. Vet ikke om det er annerledes når man spontanaborterer da.

Uansett lykke til! Håper det går bra :)

Jeg har hatt en negativ test ettter aborten, før jeg fikk en positiv igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? :)

Anonymous poster hash: dd767...121

Så langt går det bra, ingen grunn til å tro at det er noe galt heldigvis :) Senker skuldrene litt mer for hver dag som går! Men jeg er veldig nervøs, skal på ultralyd neste uke så jeg håper den er positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en negativ test ettter aborten, før jeg fikk en positiv igjen :)

Så bra!! :) Da tør jeg si: Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på ultralyd og sett hjertet slå :rodmer::hjerte: Nå håper vi det fortsatt går bra og at det blir mai-baby (og ikke en mai-reke som det lignet på :fnise: ).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

I dag har vi vært på ultralyd og sett hjertet slå :rodmer::hjerte: Nå håper vi det fortsatt går bra og at det blir mai-baby (og ikke en mai-reke som det lignet på :fnise: ).

Det er den beste følelsen å se det hjertet slå. Du kan glede deg til jordmoren finner det med doppleren :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Om jeg er gravid nå (tvitvi) så er vi i samme pp, og samme termingruppe :D:D

Detta kan bare gå eeeen vei!! Lykke til, å ikke minst!! GRATULERER <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer :) denne gangen sitter det ja! Håper å henge etter! SA i august og nå er jeg 9 dpo igjen. Ikke fått tilbake mensen enda så dette er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...