Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at dere andre ikke har skrevet her på lenge. Men jeg er "ny" her. Jeg og samboer er i vår 1pp. Har EL til helgen, så veldig spent på høsten og tiden fremover! :)

Må også legge til at jeg ikke var gått på p-piller på over et halvt år (kun hoppet av) så håper det vil klaffe relativt fort! Lov å håpe :)

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at dere andre ikke har skrevet her på lenge. Men jeg er "ny" her. Jeg og samboer er i vår 1pp. Har EL til helgen, så veldig spent på høsten og tiden fremover! :)

Må også legge til at jeg ikke var gått på p-piller på over et halvt år (kun hoppet av) så håper det vil klaffe relativt fort! Lov å håpe :)

Masse lykke til :-)

Gleder meg til vi skal begynne å prøve :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til :-)

Gleder meg til vi skal begynne å prøve :-)))

Takktakk :hoppe:

Når begynner dere å prøve da? Og har du barn fra før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leintle

Skal prøve fra oktober/november pga noen medisiner jeg går på (ammeslutten ble brått slutt ved 9 mnd). Baby er 9 mnd. Ville helst hatt de tettere, men vi har slitt veldig med søvn frem til nå og fordi jeg ikke fikk menstruasjon før jeg sluttet å amme. Var prøver i 1 uke sist, kanskje det tar lengre tid denne gangen.

Endret av Leintle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen barn fra før, verken han eller jeg, så dette blir vårt første :-)
Vi har bare så vidt snakket om det, og jeg sluttet på pillen for 2 uker siden, så vi får se :-) Plutselig en dag sitter det :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal begynne prøvingen igjen på barn nr 2 i november. Gleder meg sånn! Sist klaffet det med en gang så håper på det nå også ;) Men tar ingenting for gitt. Jeg skal typisk bort akkurat på ELdato, men er bare et døgn så tror ikke det skal ødelegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne prøvingen igjen på barn nr 2 i november. Gleder meg sånn! Sist klaffet det med en gang så håper på det nå også ;) Men tar ingenting for gitt. Jeg skal typisk bort akkurat på ELdato, men er bare et døgn så tror ikke det skal ødelegge.

Så spennende! Og så heldig med at det klaffet med en gang første gang for deg da. Krysser alt jeg har for at det blir sånn for meg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i PP2 nå :)

Utrolig spennende! Har så lyst til at det skal kunne gå fort, men klart - kan jo ta år, eller ikke gå i det hele tatt. Lykkelig uvitende og spente nå i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi begynte å prøve etter pilleslutt 5 august. Klaffet ikke første pp, men regna med det :) mensen kom 28 dager etterpå, så regner med jeg kom i riktig syklus med en gang,så nå prøver vi igjen :) det er første barn, er såå spendt om det klaffer denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ny her. Vi prøver for første gang, og begynte i juli i år. Vi begge er klare, og jeg må innrømme jeg tenker på det vær dag, spesielt rundt EL-tider, som er nå igjen. Hadde smilefjes på EL-testen i dag, første i denne syklusen. Har hatt tre aborter tidligere, i 20-åra. Nå har jeg funnet mannen i mitt liv, og vi håper vi ikke må vente for lenge, for man blir jo eldre.

Ikke glem, ved siden av folat, å spise litt gulrøtter da dere, ja og grapefruktjuice ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går ut siste pillebrett nå til helgen, og er så klare for å starte prøvingen for første gang.

Er forberedt på at det kan ta en god stund før syklusen stabiliserer seg etter 13 år på pillen, men nå er vi i alle fall klare om det skulle skje, og dette er kjempe spennende!

Gøy å følge med på dere andre også, lykke til, og ser frem til oppdateringene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare venter på mensen, så blir det prøve på oss å :-)er vel typisk at den ikke kommer før tia akkurat nå som jeg vil <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel å prøve på første ordentlige pp nå snart :) ifølge el kalkulatoren skal jeg ha el et sted mellom 22-25 september, har kjøpt el tester for å sjekke meg, for å se om jeg i det heletatt har eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også ny her. Vi prøver for første gang, og begynte i juli i år. Vi begge er klare, og jeg må innrømme jeg tenker på det vær dag, spesielt rundt EL-tider, som er nå igjen. Hadde smilefjes på EL-testen i dag, første i denne syklusen. Har hatt tre aborter tidligere, i 20-åra. Nå har jeg funnet mannen i mitt liv, og vi håper vi ikke må vente for lenge, for man blir jo eldre.

Ikke glem, ved siden av folat, å spise litt gulrøtter da dere, ja og grapefruktjuice ;)

Masse lykke til!! Vi har også prøvd siden juli, ikm i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner det seg å begynne på folat alt nå? :) jeg har kjøpt inn, men tenkte jeg skulle brgynne etter positiv test?

Har hørt at man kan gjerne ta de et par mnd før man blir gravid, så da kan du nok like greit å begynne med en gang.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...