Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) melder meg inn her igjen, hadde SA for en uke siden.

starter med prøving så fort jeg har sluttet å blø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det å prøve på nr 3 etter neste mensen er slutt, om 4 uker ca.

Skal opereres om 2 uker og 2 dager så håper jeg er i form til den type....aktivitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ser denne streken? Mener jeg ser noe der når jeg vrir litt på testen i lyset. Den ser grå ut da, men har aldri fått antydning til strek før. Den er veldig svar så se nøye :P

post-84444-0-93315100-1409438953_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dessverre ingen strek, men det er ikke sikkert den kommer så godt frem på bilder?

Anonymica

Anonymous poster hash: 03cb9...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et område som er litt mørkere, men kan ikke si om det er strek eller noe annet. Har du tatt ny på morgenurin i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått min første positive eggløsningstest! Ja, jeg vet at man egentlig ikke skal teste på morgenen, men har gjort det noen dager nå og alle har vært klart negative så dette er moro!

Anonymica

Anonymous poster hash: 03cb9...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en bred strek, men klarer ikke se farge :) blir spennende med oppdatering om ett par dager.

Anonymous poster hash: d872c...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok bare en skyggestrek. Tok en ny test i dag og den ble helt hvit. Er kun 7 dpo så har fortsatt en sjanse :-) Hadde vært veldig tidlig å få positiv 7 dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått det til :) må innom å se hvordan det går med dere andre :) jeg fikk ikke positiv test før 4 dager over ikm altså onsdag. Jeg testet onsdagen før og da helt negativ . Så trudde ikke på det men ble så lykkelig ;) idag er jeg 6 uker på,vei :) så ikke gi opp håpet jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har IKM i dag eller i morgen, men ingen tegn til TR enda. Testet negativt i går, og tenker jeg tester igjen i morgen tidlig hvis ikke TR har dukket opp til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM i dag eller i morgen, men ingen tegn til TR enda. Testet negativt i går, og tenker jeg tester igjen i morgen tidlig hvis ikke TR har dukket opp til da :)

spennende ! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende ! :-)

Tja, jeg er vel heller pessimistisk, men vi får se hva som skjer i løpet av kvelden og morgendagen ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er denne EL-testen positiv eller ikke? Den vil ikke bli sterkere :P

Hmm.. Fikk lov å poste bilde i dagboka mi, men ikke her :klo:

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo idag... Hoppet i køyen dagen før og etter eggløsning, så håper det har klaffet!!!

Ingen symtomer på meg enda.. Men det hadde jeg ikke sist jeg var gravid heller, ikke før ikm. Spennende å være i dpo-land :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom TR! Jaja, jeg har ihvertfall lutealfase på 14 dager denne syklusen...

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...