Gå til innhold

Dumpet etter sex..FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har validert hverandre hele tiden. Det har aldri vært enveis. Jeg var klar over at den hyppige kontakten kom til å dabbe av en dag uansett, men litt suspekt at det skjedde rett etter at vi hadde sex.<br /><br /><br />Anywho, skrev til han i dag tidlig og spurte om hvordan helgen hadde vært. Han leste meldingen, men svarte ikke før etter to timer (første gang han ikke har svart raskt). Fikk et kort svar tilbake. Helgen hadde vært fin. Punktum. Ikke spørsmål tilbake. Har ikke hørt noe mer. Helt ulikt han! Jeg skal holde fred noen dager nå, men som en hver forsmådd hysterisk kjerring vil jeg gjerne ha et konkret svar. Trenger ikke en forklaring på HVORFOR han mistet interessen, men krever at han sier fra om det ikke lenger er aktuelt å treffe meg. (Joda, jeg tar et hint, men alle som har vært i min situasjon vet hvor viktig det er å få den beskjeden)<br /><br /><br />Er det ok å ta kontakt om jeg ikke hører fra han i løpet av de neste dagene og spørre rolig og sindig om hva som skjedde? Jeg vil ikke la han slippe unna med å være så feig.<br /><br /><br />Igjen, jeg setter pris på om jeg kan spares for "slapp av kjerring"-kommentarene. Det er veldig tydelig at han har endret mening.<br /><br /><br />TS<br /><br /><br /><br />

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS, det er umulig for deg (og oss) å gjette og analysere deg frem til hvorfor kontakten har avtatt. Kanskje noe har skejdd i livet hans. Kanskje han følte han fikk bekreftelse ved sex og dermed er litt mer trygg på deg. Kanskje han mistet interessen. Umulig å vite.

Prøv å stress ned og spør om han vil treffes denne uka. Ikke ta en full konfrontasjon, det tror jeg ikke vil hjelpe i det hele tatt. Bare vær sammen med han og ha det gøy. Trenger du allerede å vite "hvor dette går hen"?



Anonymous poster hash: 6a233...15e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er egentlig en positiv ting da at man ikke er så "på" med kontakt i starten?

Hils meg som ikke er så "på"som dater en som heller ikke er det.. Frustrerende :P

Anonymous poster hash: 9cfde...fc4

Hehe.. vel, jeg synes iallefall det er et stort minus når de er for på.

Og veldig avslappende når de ikke er det, samtidig ser jeg at det også kan være frusterende dersom man lurer veldig på hva han tenker :)

TS: Jeg synes ikke det virker som du overdriver eller overanalyserer her egentlig, slik du legger det frem så virker det som uvanlig oppførsel fra hans side. Ville gjort som du sier, vent noen dager og så ta kontakt og spør hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg ts.

Var jeg som skrev om uttrykket easy come, easy go. Hvis han var veldig på og plutselig av, som han nå er, tenker jeg at han ikke er interessert. Kanskje målet hans bare var å komme i buksa di. Veldig dårlig oppførsel spør du meg, men du vet jo ingenting om en fyr du kun har kjent knapt en mnd, derfor sier jeg at det er lurt å vente med sex, alltid! Han likte deg sikkert og, mener ike å være kjip når jeg skriver det jeg gjør, men synes endel kvonner bør våkne her, la en mann kjempe litt før du gir deg hen til han. Men det er iallefall mine tabker, så vi er nok forskjellige der.

Han har ikke rukket å bli nok emosjonelt knytta til deg før du er klar med sex.



Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ekkel fyr. Han ville jeg ikke skrevet til.



Anonymous poster hash: 5c124...1fb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ekkel fyr. Han ville jeg ikke skrevet til.

Anonymous poster hash: 5c124...1fb

Enig. Jeg hadde heller ikke skrevet mer til han når njeg har tekt meg om. Tenkte først at det kan være greit å høre med han, men handlingen hans sier egentlig alt.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor spør du ikke ham i stedet for å spørre på KG? Det er kun han som kan gi deg svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du ikke ham i stedet for å spørre på KG? Det er kun han som kan gi deg svar.

Man har en stolthet. Jeg ville ALDRI kontaktet en mann som ble stille etter sex.

I mine yngre dager kunne jeg finne på å kontakte en mann som jeg var usikker på. Det er ingenting jeg har angret mer på i ettertid. Man lærer, heldigvis, så nå tigger jeg ingen mann om oppmerksomhet mer. Jeg ønsker bare en mann som kommer av seg selv til meg fordi han har lyst.

Anonymous poster hash: 5c124...1fb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om det var pga at det bare var sexen, har du iallefall lært.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Hva mener du at TS (eller vi andre) burde lært av dette? At man aldri skal ha sex med man er på flørtern med? At man ikke skal tro på de fagre ord de sender? At man skal leve i sølibat og holde seg unna sex med menn man er interessert i?

Fint om du kunne komme med en utgreiing i stedet for det angrepet ditt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en kar i ca. fire uker. Han har skrevet flere meldinger til meg hver eneste dag siden jeg traff han. Han skriver fine ting til meg, spør hvordan dagen min har vært, at han tenker på meg, liker meg godt osv. Han sa fra at han ikke drev med «spillet» og fulgte ingen regler. Han likte meg og ville være ærlig. Jeg synes dette var forfriskende og har nytt oppmerksomheten til det fulle. Jeg har gått rundt og tenkt ENDELIG en voksen mann som vet hva han vil og som ikke er redd for å si det. Utseendemessig er han ulik de fleste jeg har datet tidligere, ikke fullt så kjekk, litt shabby klesstil osv. Jeg har vært så glad for at jeg valgte å overse dette og gi han en sjanse. Jeg har etter hvert blitt veldig betatt, noe han vet. Jeg syntes han virket trygg og på ingen måte som en player.

På torsdag hadde vi sex for første gang. Det var en fin kveld og natt, med kos og prat. Når jeg dro sa han at han hadde kost seg og spurte han om når jeg ville treffes igjen. Vi kommuniserte litt på sms på fredag formiddag etter at jeg hadde dratt, men jeg fikk ikke den vanlige god natt-meldingen. Jeg la ikke så mye i akkurat det.

Siden har jeg ikke hørt fra han!! Jeg VET at det ikke har gått lang tid (spar meg for kommentarene) men etter å ha fått så mange meldinger hver eneste dag synes jeg det er rart at han nå plutselig endrer oppførsel. Jeg sitter med en ekkel følelse i magen og føler meg som en idiot!

Var han bare ute etter sex? Har han lurt meg hele tiden? Har han fått det han ville ha?

Om jeg nå er et elendig ligg, dumper mannfolk tvert damer de i utgangspunktet likte av den grunn?

Han er 31, jeg er 30. Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Han var antakeligvis kun ute etter det, ja. Betyr ikke at du var et dårlig ligg – bare at han ikke ville ha det noe mer seriøst. Han skjønte vel at han måtte fiske lenge for å få det til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg nå har lest svaret du fikk, "helgen var fin" punktum, så synes jeg han er destod mer kald og ekkel. Han kunne i det minste skrevet en eller annen grunn for at han ønsker å avslutte det, istedenfor å la deg henge i det uvisse. Absolutt ikke skriv mer til han.



Anonymous poster hash: 5c124...1fb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Overrasket over såpass mange saklige svar. Takk!

Jeg innser at løpet er kjørt (ja, selv etter så kort tid). Jeg har jo strengt tatt fått svaret mitt så den meldingen kan jeg kanskje bare la ligge. Men å la meg henge her i uvissheten er jo tortur. Jeg kunne aldri gjort det mot en mann. Trodde jeg endelig hadde funnet en ordentlig og voksen mann. Arg!

Men ok, dere som mener vi hadde sex for tidlig: Når mener dere det er ok å ha sex? Vi hadde sex etter fire uker, på vår sjette date. Skal man virkelig ha lovet hverandre noe før man hopper til køys? Jeg har aldri tvilt på at han likte meg. Han har vist det med handlinger og han har sagt det til meg. Uansett hvor mye de lover, hvordan kan man vite om de mener det og at de ikke stikker av rett etter man har hatt sex?

TS Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du at TS (eller vi andre) burde lært av dette? At man aldri skal ha sex med man er på flørtern med? At man ikke skal tro på de fagre ord de sender? At man skal leve i sølibat og holde seg unna sex med menn man er interessert i?

Fint om du kunne komme med en utgreiing i stedet for det angrepet ditt.

Man bør ikke ha sex med en person før man har brukt mye lenger tid på en person. En mnd er ingenting. Ts trodde denne gangen han var annerledes enn menn hun har møtt tidligere. Plutselig viser han nå sitt sanne ansikt. Men bevares, kjør på med sex hvis du ikke klarer å vente. Men da kan situasjoner som dette oppstå mye oftere , enn om man hadde brukt lenger tid på å bli kjent.

Synes generelt folk går for kjapt til sengs med noen idag. Det er bra å kunne vente på noen. De som ikke har tålmodighet til det, har ofte ikke tålmodighet til et seriøst forhold heller.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Overrasket over såpass mange saklige svar. Takk!

Jeg innser at løpet er kjørt (ja, selv etter så kort tid). Jeg har jo strengt tatt fått svaret mitt så den meldingen kan jeg kanskje bare la ligge. Men å la meg henge her i uvissheten er jo tortur. Jeg kunne aldri gjort det mot en mann. Trodde jeg endelig hadde funnet en ordentlig og voksen mann. Arg!

Men ok, dere som mener vi hadde sex for tidlig: Når mener dere det er ok å ha sex? Vi hadde sex etter fire uker, på vår sjette date. Skal man virkelig ha lovet hverandre noe før man hopper til køys? Jeg har aldri tvilt på at han likte meg. Han har vist det med handlinger og han har sagt det til meg. Uansett hvor mye de lover, hvordan kan man vite om de mener det og at de ikke stikker av rett etter man har hatt sex?

TS Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Du skal ikke tenke at dere hadde sex for tidlig. Du har ikke gjort noe galt her.

Jeg tenker at denne mannen er flyktig. Han faller raskt og viser mye interesse, og så mister han plutselig interessen, kanskje ikke av noen annen grunn enn at spenningen forsvant. En slik en er ikke verd å bruke tiden på, for han har aldri brydd seg om deg.

Anonymous poster hash: 5c124...1fb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ikke ha sex med en person før man har brukt mye lenger tid på en person. En mnd er ingenting.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Tøys.

Anonymous poster hash: 5c124...1fb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow! Overrasket over såpass mange saklige svar. Takk!Jeg innser at løpet er kjørt (ja, selv etter så kort tid). Jeg har jo strengt tatt fått svaret mitt så den meldingen kan jeg kanskje bare la ligge. Men å la meg henge her i uvissheten er jo tortur. Jeg kunne aldri gjort det mot en mann. Trodde jeg endelig hadde funnet en ordentlig og voksen mann. Arg!Men ok, dere som mener vi hadde sex for tidlig: Når mener dere det er ok å ha sex? Vi hadde sex etter fire uker, på vår sjette date. Skal man virkelig ha lovet hverandre noe før man hopper til køys? Jeg har aldri tvilt på at han likte meg. Han har vist det med handlinger og han har sagt det til meg. Uansett hvor mye de lover, hvordan kan man vite om de mener det og at de ikke stikker av rett etter man har hatt sex?TS Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Interessant problemstilling. Ville vel si at man skal vente lenge, men samtidig så er det jo slik at jo lenger man venter jo lenger tid vil man jo bygge opp følelser på. Så om du blir lurt av en fyr som vil forsvinne fordi han bare var ute etter sex, så er det vel greit å få det avklart på et tidlig tidspunkt.

Dog så vil det å ha sex tidlig avklare for en del menn at du ikke er kjærestemateriale, så nei det er ikke lett å gi et svar på dette.

Anonymous poster hash: baa43...06a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at mange her inne ikke syns 6.date er tidlig for å ha sex med noen.

Det er jo helt umulig å vite hvor lenge en "burde" vente. Venter man for lenge tror han visst ikke at du er tiltrukket av han. Gjør man det for raskt, mister han interessen.

Ikke lett, TS. Synd at det ble sånn. :/



Anonymous poster hash: 6a233...15e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Overrasket over såpass mange saklige svar. Takk!

Jeg innser at løpet er kjørt (ja, selv etter så kort tid). Jeg har jo strengt tatt fått svaret mitt så den meldingen kan jeg kanskje bare la ligge. Men å la meg henge her i uvissheten er jo tortur. Jeg kunne aldri gjort det mot en mann. Trodde jeg endelig hadde funnet en ordentlig og voksen mann. Arg!

Men ok, dere som mener vi hadde sex for tidlig: Når mener dere det er ok å ha sex? Vi hadde sex etter fire uker, på vår sjette date. Skal man virkelig ha lovet hverandre noe før man hopper til køys? Jeg har aldri tvilt på at han likte meg. Han har vist det med handlinger og han har sagt det til meg. Uansett hvor mye de lover, hvordan kan man vite om de mener det og at de ikke stikker av rett etter man har hatt sex?

TS Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Med å bruke lenger tid. Seks møter med en person er ingenting, sett i det store og det hele. Men man kan aldri være sikker. Uansett : det er ingen regel på hvor lenge, men bra å vente da mannen kan knytte seg til deg emosjonelt før det seksuelle. En mnd er ingenting. Dessverre.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har en stolthet. Jeg ville ALDRI kontaktet en mann som ble stille etter sex.

I mine yngre dager kunne jeg finne på å kontakte en mann som jeg var usikker på. Det er ingenting jeg har angret mer på i ettertid. Man lærer, heldigvis, så nå tigger jeg ingen mann om oppmerksomhet mer. Jeg ønsker bare en mann som kommer av seg selv til meg fordi han har lyst.

Anonymous poster hash: 5c124...1fb

hmm jaja skal være glad du ikke er mann tror jeg :P

Hehe, så lenge du slipper å gjøre noe så er det greit ? men den dagen du må gi av deg selv så kan det bare være altså ...?

Anonymous poster hash: 4e207...902

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...