Gå til innhold

Dumpet etter sex..FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en kar i ca. fire uker. Han har skrevet flere meldinger til meg hver eneste dag siden jeg traff han. Han skriver fine ting til meg, spør hvordan dagen min har vært, at han tenker på meg, liker meg godt osv. Han sa fra at han ikke drev med «spillet» og fulgte ingen regler. Han likte meg og ville være ærlig. Jeg synes dette var forfriskende og har nytt oppmerksomheten til det fulle. Jeg har gått rundt og tenkt ENDELIG en voksen mann som vet hva han vil og som ikke er redd for å si det. Utseendemessig er han ulik de fleste jeg har datet tidligere, ikke fullt så kjekk, litt shabby klesstil osv. Jeg har vært så glad for at jeg valgte å overse dette og gi han en sjanse. Jeg har etter hvert blitt veldig betatt, noe han vet. Jeg syntes han virket trygg og på ingen måte som en player.

På torsdag hadde vi sex for første gang. Det var en fin kveld og natt, med kos og prat. Når jeg dro sa han at han hadde kost seg og spurte han om når jeg ville treffes igjen. Vi kommuniserte litt på sms på fredag formiddag etter at jeg hadde dratt, men jeg fikk ikke den vanlige god natt-meldingen. Jeg la ikke så mye i akkurat det.

Siden har jeg ikke hørt fra han!! Jeg VET at det ikke har gått lang tid (spar meg for kommentarene) men etter å ha fått så mange meldinger hver eneste dag synes jeg det er rart at han nå plutselig endrer oppførsel. Jeg sitter med en ekkel følelse i magen og føler meg som en idiot!

Var han bare ute etter sex? Har han lurt meg hele tiden? Har han fått det han ville ha?

Om jeg nå er et elendig ligg, dumper mannfolk tvert damer de i utgangspunktet likte av den grunn?

Han er 31, jeg er 30. Anonymous poster hash: 75fc7...5db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Det hørtes litt rart ut. Men hvorfor tar ikke du kontakt? Kanskje han tenker det samme som deg. Skal vel ikke være bare en som sender melding først hver gang? Kanskje han venter på nattamelding fra deg?

Om du så var elendig i senga tror jeg ikke at han dumper det bare pga det.

Jeg har hatt ei greie ei stund nå med en fyr som IKKE duger i senga 😂🔫 men har fortsatt å møtt han fordi han er utrolig snill, og jeg har blitt glad i han.

Anonymous poster hash: 37835...f44

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det hørtes litt rart ut. Men hvorfor tar ikke du kontakt? Kanskje han tenker det samme som deg. Skal vel ikke være bare en som sender melding først hver gang? Kanskje han venter på nattamelding fra deg?

Om du så var elendig i senga tror jeg ikke at han dumper det bare pga det.

Jeg har hatt ei greie ei stund nå med en fyr som IKKE duger i senga men har fortsatt å møtt han fordi han er utrolig snill, og jeg har blitt glad i han.

Anonymous poster hash: 37835...f44

Likte svaret ditt. Jeg er ikke ts, men synes det er bra at du ser større på det. Er ikke sånn selv, men har en følelse av at mange idag dumper noen for lett.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første jeg tenker er at du har knapt sett han i en mnd. Det er ikke lang tid. Man må bruke mye lenger tid på å bli kjent med noen. Selv om du oppfattet han sånn og sånn, er det mye du ikke vet. Har han nettopp kommet ut av et forhold, dvs er han ikke ferdig med eksen sin? Hans livssituasjon, hans psyke, hans væemåte...dette vet du lite om etter knapt fire uker, selv om du føler du kanskje "jener" han. Jeg synes det er for kjapt å bli intim med noen etter så kort tid, men du må jo gjøre det som er rett for deg. Håper at han ikke bare var ute etter sex, men det vet vi ikke. Du kan jo skrive noe til han først å se.



Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i hvert fall aldri dumpet ei dame for at hun ikke kunne sine ting i senga. Det man ikke kan der kan jo uansett læres.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var dette med spillet som vi har blitt enige om å ikke drive med. Det er ikke sånn at han alltid er den som tar først kontakt, og det har aldri vært noe "nå er det den andres tur å ta kontakt" tendenser fra noen sin side. Men, i løpet av tiden jeg har kjent han har det ikke skjedd en eneste dag at jeg ikke har våknet opp til melding fra han (han står opp før meg). Jeg synes det er ganske rart at den første gangen jeg ikke får den meldingen er dagen etter at vi har hatt sex. Hvorfor skulle han begynne å spille spill nå? I meldingene vi utvekslet fredag formiddag var vi begge enige om at vi hadde kost oss og at vi gledet oss til neste gang.<br /><br />Jeg skjønner jo at dette høres rart ut og at jeg fremstår som en usikker og hysterisk kjerring som trenger konstant bekreftelse. Jeg hadde aldri reagert slik som dette om det ikke var for at kontakten og bekreftelsen jeg har fått fra han har vært så konstant hele veien. Nå ble det et lite avvik og det skremmer meg, rett og slett på grunn av tidspunktet det kom på. Jeg tenker det verste og er livredd for svaret jeg får (eller ikke får) når jeg tar kontakt.<br /><br />Om vi hadde sex for tidlig er jo noe som kan diskuteres. Igjen, dette med regler er jeg ikke opptatt av. Vi hadde begge lyst og det føltes rett der og da.<br /><br />Får la det stå til og skrive en "hvordan går det"-melding i morgen.<br /><br />TS.<br />

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt kontakt selv. Det trenger ikke være så galt som du kanskje tenker. Muligens at han bare har hatt en stressende helg eller noe.

Skriv en "Hei :) Hatt en fin helg?" melding.



Anonymous poster hash: b9d8a...a72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var dette med spillet som vi har blitt enige om å ikke drive med. Det er ikke sånn at han alltid er den som tar først kontakt, og det har aldri vært noe "nå er det den andres tur å ta kontakt" tendenser fra noen sin side. Men, i løpet av tiden jeg har kjent han har det ikke skjedd en eneste dag at jeg ikke har våknet opp til melding fra han (han står opp før meg). Jeg synes det er ganske rart at den første gangen jeg ikke får den meldingen er dagen etter at vi har hatt sex. Hvorfor skulle han begynne å spille spill nå? I meldingene vi utvekslet fredag formiddag var vi begge enige om at vi hadde kost oss og at vi gledet oss til neste gang.<br /><br />Jeg skjønner jo at dette høres rart ut og at jeg fremstår som en usikker og hysterisk kjerring som trenger konstant bekreftelse. Jeg hadde aldri reagert slik som dette om det ikke var for at kontakten og bekreftelsen jeg har fått fra han har vært så konstant hele veien. Nå ble det et lite avvik og det skremmer meg, rett og slett på grunn av tidspunktet det kom på. Jeg tenker det verste og er livredd for svaret jeg får (eller ikke får) når jeg tar kontakt.<br /><br />Om vi hadde sex for tidlig er jo noe som kan diskuteres. Igjen, dette med regler er jeg ikke opptatt av. Vi hadde begge lyst og det føltes rett der og da.<br /><br />Får la det stå til og skrive en "hvordan går det"-melding i morgen.<br /><br />TS.<br />

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Jeg skjønner tankene dine, men det å vente med sex trenger ikke bety regler som du nevner. Det gjør bare at du bruker lenger tid med å bli kjent med noen, som gjør at su kanskje slipper ting som dette, men du vet jo ennå ikke hva han føler i det hele tatt, så synes din konklusjon med å kalle tråden dumpet etter sex, er worst case tanker. Ta kontakt å se hva som skjer. Men om det var pga at det bare var sexen, har du iallefall lært.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til : de som er veldig på med en gang, skal man være litt på vakt med. Easy come easy fo, er det noe som heter. Jeg sier ikke at det er tilfellet her, men hvis han har vært veldig på, for så å bli helt av etter sex, skurrer det littfor meg.



Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil .Mente uttrykket : easy come , easy go.



Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow det har gått ett og et halvt døgn siden du har hørt fra han, ring the alarm.

Nei, pust ut og hvil ut etter noen intense flørteuker og en etterlengtet sexrunde du også, så snakkes dere nok om en dag eller tre fire igjen.



Anonymous poster hash: bb474...90e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får høre fra han TS. At at ikke er en douchbag men faktisk en oppriktig fyr.

Skjønner godt din uro pga mengde kontakt. Det er jo snodig at det skal gå fra hundre til ingen ting. Men tviler meget sterkt på at det er sexen sin grunn for at han har blitt kald.

Anonymous poster hash: 5a499...b54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til : de som er veldig på med en gang, skal man være litt på vakt med. Easy come easy fo, er det noe som heter. Jeg sier ikke at det er tilfellet her, men hvis han har vært veldig på, for så å bli helt av etter sex, skurrer det littfor meg.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Enig, at man er veldig "på" med meldinger og diverse veldig tidlig er et dårlig tegn i min verden.

Nå har det bare gått 2 dager, og mitt første instinkt er litt som alle andre her, send melding først selv. Kanskje han er fryktelig usikker (de som sender masse meldinger er ofte det), og trenger nå bekreftelse fra deg.

Samtidig hadde jeg ikke blitt overrasket dersom følelsene hans falt som en stein over natta, ikke helt unormalt for de som også blir forelsket over natta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor mener du det er gitt at han skal ta kontakt med deg og ikke omvendt? Dere var jo to om det å ha sex. Vi lever i 2015. Han har følelser han også.



Anonymous poster hash: cd2bb...780
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere ovenfor nevner; kan hende han tenker akkurat det samme om deg... Send melding og spør hvordan det går/når dere skal treffes igjen

Anonymous poster hash: 3c6fa...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, at man er veldig "på" med meldinger og diverse veldig tidlig er et dårlig tegn i min verden.

Nå har det bare gått 2 dager, og mitt første instinkt er litt som alle andre her, send melding først selv. Kanskje han er fryktelig usikker (de som sender masse meldinger er ofte det), og trenger nå bekreftelse fra deg.

Samtidig hadde jeg ikke blitt overrasket dersom følelsene hans falt som en stein over natta, ikke helt unormalt for de som også blir forelsket over natta.

Så det er egentlig en positiv ting da at man ikke er så "på" med kontakt i starten?

Hils meg som ikke er så "på"som dater en som heller ikke er det.. Frustrerende :P

Anonymous poster hash: 9cfde...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en kar i ca. fire uker. Han har skrevet flere meldinger til meg hver eneste dag siden jeg traff han. Han skriver fine ting til meg, spør hvordan dagen min har vært, at han tenker på meg, liker meg godt osv. Han sa fra at han ikke drev med «spillet» og fulgte ingen regler. Han likte meg og ville være ærlig. Jeg synes dette var forfriskende og har nytt oppmerksomheten til det fulle. Jeg har gått rundt og tenkt ENDELIG en voksen mann som vet hva han vil og som ikke er redd for å si det. Utseendemessig er han ulik de fleste jeg har datet tidligere, ikke fullt så kjekk, litt shabby klesstil osv. Jeg har vært så glad for at jeg valgte å overse dette og gi han en sjanse. Jeg har etter hvert blitt veldig betatt, noe han vet. Jeg syntes han virket trygg og på ingen måte som en player.

På torsdag hadde vi sex for første gang. Det var en fin kveld og natt, med kos og prat. Når jeg dro sa han at han hadde kost seg og spurte han om når jeg ville treffes igjen. Vi kommuniserte litt på sms på fredag formiddag etter at jeg hadde dratt, men jeg fikk ikke den vanlige god natt-meldingen. Jeg la ikke så mye i akkurat det.

Siden har jeg ikke hørt fra han!! Jeg VET at det ikke har gått lang tid (spar meg for kommentarene) men etter å ha fått så mange meldinger hver eneste dag synes jeg det er rart at han nå plutselig endrer oppførsel. Jeg sitter med en ekkel følelse i magen og føler meg som en idiot!

Var han bare ute etter sex? Har han lurt meg hele tiden? Har han fått det han ville ha?

Om jeg nå er et elendig ligg, dumper mannfolk tvert damer de i utgangspunktet likte av den grunn?

Han er 31, jeg er 30. Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Hehe, en sånn VG.no kaliber overskrift på tråden da men det er nå greit.

Som mann så synes jeg det er veldig slitsomt å føle at jeg må konstant validere kvinnfolket gjennom meldinger osv daglig. Hans feil her er nok at han har gitt deg forventninger om det fra dag1 av da.

Hva dumpegrunner angår - her er det vel ingen grenser, det er få som faktisk oppgir den egentlige grunnen til de dumper hverandre. Da ettersom den er for overfladisk til at den tåler dagens lys i flere tilfeller.

Anonymous poster hash: 4e207...902

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...