Gå til innhold

Jobbar som Anleggsarbeidar og lurar på om eg har sjans på byjentene?


county1174

Anbefalte innlegg

Skal til oslo og blir 2 døgn på hotell.Og då blir det ein tur ut på kvelden for og sjå på bylivet i oslo,Så er jo det store spørsmålet mitt til jenter:Er det uaktuelt og kunne bli kjent med ein som har denna jobben om det hadde møtt meg på ein pub/fest?Skal seiast at eg har veldig dårlig erfaring med dette og jenter.Dei trekker seg vekk,sjølv om ein er edru og ikkje på fest til og med!.Så det endar med at eg ikkje tør lenger og fortelle kva eg jobbar med når dei spør i redsel for og bli avvist.Er ein anleggsarbeidar rett og slett skrot for jenter.. eg berre spør.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ingen ting feil med den jobben. Tvert imot en bra jobb det. Men slike stillinger har gjerne en større andel av tresko-bekledde menn, og tresko skjer ikke! Men så lenge du er normalt utseendet og normalt sosial, så skal det ikke være noe problem for deg.



Anonymous poster hash: 84719...fb2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter kan være ganske overfladiske, men hvis det er snakk om å få seg en ONS burde det ikke være noe problem hva du jobber med. Bare vær hyggelig, ikke for pågående og still interessante spørsmål. :)



Anonymous poster hash: 04eed...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en på nettet som var anleggsarbeider.Selv er jeg byjente og har høyere utdanning.Synes yrket hans virket spennende jeg,men innså jo at det inkluderte en god del reiseaktivitet og han bodde på brakke i lange perioder av gangen.Det ble nok en dealbreaker for min del.Men for andre trenger det jo ikke være det.



Anonymous poster hash: 732ff...1b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anleggsarbeidere har jo gjerne ganske fine kropper.



Anonymous poster hash: 04eed...4b3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til oslo og blir 2 døgn på hotell.Og då blir det ein tur ut på kvelden for og sjå på bylivet i oslo,Så er jo det store spørsmålet mitt til jenter:Er det uaktuelt og kunne bli kjent med ein som har denna jobben om det hadde møtt meg på ein pub/fest?Skal seiast at eg har veldig dårlig erfaring med dette og jenter.Dei trekker seg vekk,sjølv om ein er edru og ikkje på fest til og med!.Så det endar med at eg ikkje tør lenger og fortelle kva eg jobbar med når dei spør i redsel for og bli avvist.Er ein anleggsarbeidar rett og slett skrot for jenter.. eg berre spør.:-)

Du må lære deg å takle de der #shittestene...når du viser at du ikke er komfortabel så springer de uansett om det er #brannmann du jobber som...

Anonymous poster hash: 89ac2...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lyve om at du er ingeniør og se hva som skjer.



Anonymous poster hash: 23f20...4a9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser anleggsarbeider, dialekten din og måten du skriver på så ser jeg for meg en litt gubbete kar, som drikker for mye kaffe og trur selv han er en "knakanes kjekk kar" fordi han har en fysisk jobb og "gode" holdninger. For meg så tenker jeg at du er altfor gammeldags og er en av de typene som innbiller seg selv at de må ta til takke med det de får.

Klarer ikke helt å sette ord på hva jeg egentlig mener her.

Men jeg tenker du passer inn i beskrivelsen av ungkaren i vassendgutane sin sang om en ungkar. Som er det mest usexye jeg kan tenke meg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser anleggsarbeider, dialekten din og måten du skriver på så ser jeg for meg en litt gubbete kar, som drikker for mye kaffe og trur selv han er en "knakanes kjekk kar" fordi han har en fysisk jobb og "gode" holdninger. For meg så tenker jeg at du er altfor gammeldags og er en av de typene som innbiller seg selv at de må ta til takke med det de får.

Klarer ikke helt å sette ord på hva jeg egentlig mener her.

Men jeg tenker du passer inn i beskrivelsen av ungkaren i vassendgutane sin sang om en ungkar. Som er det mest usexye jeg kan tenke meg

Nå er jeg mann - men det her er faktisk spot-on og meget godt skrevet \ tolket.

Det er ikke hverdagslig standard på KG den der tolkningen der :)

Anonymous poster hash: 89ac2...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS- er du snill, passe kjekk og har sunne moderne holdninger bør det ikke være noe problem å bli kjent med kvinner. Damer som rygger om du sier "anleggs arbeider" ender mest sannsynlig single som 40 åringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS- er du snill, passe kjekk og har sunne moderne holdninger bør det ikke være noe problem å bli kjent med kvinner. Damer som rygger om du sier "anleggs arbeider" ender mest sannsynlig single som 40 åringer.

Eller så ender de opp med en akademiker, som ikke skriver dialekt eller er veldig opptatt av om folk er "byjenter" eller ikke.

Anonymous poster hash: ad35d...2fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg mann - men det her er faktisk spot-on og meget godt skrevet \ tolket.

Det er ikke hverdagslig standard på KG den der tolkningen der :)

Anonymous poster hash: 89ac2...296

Han skriver:

"Så det endar med at eg ikkje tør lenger og fortelle kva eg jobbar med når dei spør i redsel for og bli avvist"

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell dem hva du jobber med om de spør, men ikke unnskyld yrket ditt. Du trenget ikke gi yrket en forsvarstale heller på noe vis, det kan for bli en kjedelig monolog. Men legg til hva du gjør og noe du er stolt av.

"Jeg er anleggsarbeider. Ja, jeg vet det høres kjedelig ut. Du vil sikkert ikke prate mer med en så kjedelig kar."

Eller..

"Jeg er anleggsarbeider, akkurat nå driver jeg (evt bytt ut "jeg" med firmanavnet) å bygge/utbedre X. Det kommer til å bli bra. Hva jobber du med? "

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så ender de opp med en akademiker, som ikke skriver dialekt eller er veldig opptatt av om folk er "byjenter" eller ikke.

Anonymous poster hash: ad35d...2fc

...ettersom status ser ut til å gjøre susen hos endel kvinner velger de ikke nødvendigvis den som behandler de best. Ergo- utsatt for utroskap osv fordi de lot seg blende.

Anonymous poster hash: f6026...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller så ender de opp med en akademiker, som ikke skriver dialekt eller er veldig opptatt av om folk er "byjenter" eller ikke.

Anonymous poster hash: ad35d...2fc

Ts skriver da nynorsk, ikke dialekt.

Anonymous poster hash: 0e560...306

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en mann som elsker jobben sin og er stolt av den :)

Annleggsarbeider eller ingeniør spiller da ingen rolle!

Anonymous poster hash: 757a5...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anleggsarbeider og sjans på byjentene i Oslo?

Tja..om du følger denne oppskriften:

Skaff deg spisse sko.

Kjem håret i glatt sleik bakover.

IKKE si du er anleggsarbeider. Si du er entreprenør.



Anonymous poster hash: 6861e...793
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anleggsarbeider og sjans på byjentene i Oslo?

Tja..om du følger denne oppskriften:

Skaff deg spisse sko.

Kjem håret i glatt sleik bakover.

IKKE si du er anleggsarbeider. Si du er entreprenør.

Anonymous poster hash: 6861e...793

Spisse sko? I hvilken verden lever du i?

Spisse sko og glattkjemma hår er ikke inn. Tvert i mot.

Anonymous poster hash: 84719...fb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...