Gå til innhold

Jobbar som Anleggsarbeidar og lurar på om eg har sjans på byjentene?


county1174

Anbefalte innlegg

Skal til oslo og blir 2 døgn på hotell.Og då blir det ein tur ut på kvelden for og sjå på bylivet i oslo,Så er jo det store spørsmålet mitt til jenter:Er det uaktuelt og kunne bli kjent med ein som har denna jobben om det hadde møtt meg på ein pub/fest?Skal seiast at eg har veldig dårlig erfaring med dette og jenter.Dei trekker seg vekk,sjølv om ein er edru og ikkje på fest til og med!.Så det endar med at eg ikkje tør lenger og fortelle kva eg jobbar med når dei spør i redsel for og bli avvist.Er ein anleggsarbeidar rett og slett skrot for jenter.. eg berre spør.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ingen ting feil med den jobben. Tvert imot en bra jobb det. Men slike stillinger har gjerne en større andel av tresko-bekledde menn, og tresko skjer ikke! Men så lenge du er normalt utseendet og normalt sosial, så skal det ikke være noe problem for deg.



Anonymous poster hash: 84719...fb2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter kan være ganske overfladiske, men hvis det er snakk om å få seg en ONS burde det ikke være noe problem hva du jobber med. Bare vær hyggelig, ikke for pågående og still interessante spørsmål. :)



Anonymous poster hash: 04eed...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en på nettet som var anleggsarbeider.Selv er jeg byjente og har høyere utdanning.Synes yrket hans virket spennende jeg,men innså jo at det inkluderte en god del reiseaktivitet og han bodde på brakke i lange perioder av gangen.Det ble nok en dealbreaker for min del.Men for andre trenger det jo ikke være det.



Anonymous poster hash: 732ff...1b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anleggsarbeidere har jo gjerne ganske fine kropper.



Anonymous poster hash: 04eed...4b3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse