Gå til innhold

Hvor mye burde jeg tjene for å tiltrekke ei kvinne?


Gjest oleoh

Anbefalte innlegg

Mitt svar var ikke myntet på noen og så svarer du med personangrep? Klapp igjen ditt jævla mehe, pell det stygge trynet dit ut av tråden om du ikke greier å svare folk uten å gå til angrep på dem. Du syntes vel det er fint å kalle folk lite oppegående bak et tastatur din feige lille dritt, tviler på at du hadde turt å se meg i øynene og kalt meg det i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 9b55a...3ff Jeg gikk ikke til personangrep på deg alene.

Jeg gikk ikke til personangrep på deg alene, men jeg er så møkkalei av sutrete mannfolk. Mannfolk som sutrer fordi de ikke tjener nok, eller er kjekke nok, for et forhold (deres egne ord). De lager haugevis av unskyldninger for at de fortsatt er single, og alle går ut på å gi dame skylda fordi de er single. Ingen av disse her gidder å gjøre en innsats selv. De gidder ikke å innse at de selv kanskje bør gjøre noe med egen holdning ovenfor damer, eller slutte å være et rasshøl ovenfor damene.

Slike mannfolk irriterer meg og jeg kan love deg at disse mannfolka får høre det fra meg også, om de sutrer til meg. Face to face. Null problem med å si dette rett ut.

Anonymous poster hash: 24c74...7cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ikke til personangrep på deg alene, men jeg er så møkkalei av sutrete mannfolk. Mannfolk som sutrer fordi de ikke tjener nok, eller er kjekke nok, for et forhold (deres egne ord). De lager haugevis av unskyldninger for at de fortsatt er single, og alle går ut på å gi dame skylda fordi de er single. Ingen av disse her gidder å gjøre en innsats selv. De gidder ikke å innse at de selv kanskje bør gjøre noe med egen holdning ovenfor damer, eller slutte å være et rasshøl ovenfor damene.

Slike mannfolk irriterer meg og jeg kan love deg at disse mannfolka får høre det fra meg også, om de sutrer til meg. Face to face. Null problem med å si dette rett ut.

Anonymous poster hash: 24c74...7cc

Det er jo ingen damer som sutrer på kg :ironi:

Anonymous poster hash: 5abb7...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet. Hvor mange penger burde en egentlig tjene for å bli tiltrekkende for kvinner. Det vanlig i dag, særlig etter at kvinner fikk større frihet til å velge partner, går de etter penger, status, utdanning og selvtillit. Resten kommer i andre rekke.

Så hva sier dere damer?

Du har fulgt med skuffende lite på KG siste mndèn ....

Anonymous poster hash: 305d0...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fulgt med skuffende lite på KG siste mndèn ....

Anonymous poster hash: 305d0...466

KG er fasiten mener du :ironi::skratte:

Anonymous poster hash: 5abb7...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet. Hvor mange penger burde en egentlig tjene for å bli tiltrekkende for kvinner. Det vanlig i dag, særlig etter at kvinner fikk større frihet til å velge partner, går de etter penger, status, utdanning og selvtillit. Resten kommer i andre rekke.

Så hva sier dere damer?

Ingen av mine exer hadde hverken høy status, tjente masse eller hadde høy utdanning.

Er lei av å høre at alle damer går etter penger og status. De finnes men det betyr ikke at alle er slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen damer som sutrer på kg :ironi:

Anonymous poster hash: 5abb7...b62

Joda damer sutrer de også, men da får de pepper så det holder av mannfolka også ;)

Anonymous poster hash: 24c74...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jean Valjean

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet.

I løpe av mine snart 32 år på denne jord. Har jeg aldri stilt meg selv det spørsmålet. Og jeg kan garantere at jeg aldri kommer til og stille meg det spørsmålet.

Endret av Jean Valjean
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med menn som hadde mindre penger enn meg.

Jeg ble forelsket, så da betydde ikke det noe, så lenge de har en jobb de trives med, eller evt studerer noe, eller hvertfall har en ansvarlig økonomi.

Man er da ikke sammen med en lommebok, man er sammen med MENNESKET.

Det menn bør skjønne er at det handler mye om hvordan kvinnen føler seg når mannen er sammen med henne.

En mann som viser meg oppmerksomhet, respekt, interesse og kjærlighet betyr mer enn utseende, penger og alt mulig annet ytre til sammen.

(Det må jo selvsagt være en form for kjemi også, ellers blir det et kjedelig sex-liv)

Mitt tips: Jobb med personligheten din. Alle kan endre seg, hvis de vil :)



Anonymous poster hash: e9771...353
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...