Gå til innhold

Hvor mye burde jeg tjene for å tiltrekke ei kvinne?


Gjest oleoh

Anbefalte innlegg

Mitt svar var ikke myntet på noen og så svarer du med personangrep? Klapp igjen ditt jævla mehe, pell det stygge trynet dit ut av tråden om du ikke greier å svare folk uten å gå til angrep på dem. Du syntes vel det er fint å kalle folk lite oppegående bak et tastatur din feige lille dritt, tviler på at du hadde turt å se meg i øynene og kalt meg det i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 9b55a...3ff

Oisann! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0a96b...974

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært mine døtre til å være selvforsørgende, derfor tror jeg det indre er viktigere enn fasaden for dem.

Min yngste datter er jordmor og bor sammen med en miljøaktivist uten utdanning, med vikararbeid. De har det så godt sammen :) Jeg håper det blir ham hun satser på, han har respekt for henne og behandler henne likeverdig. Det er det viktigste.

Den eldste bor sammen med en som kom litt sent i gang med utdannelsen og er halvferdig arkeolog.Hun er tannlege, de har det også trygt og godt sammen. Nei, fasaden er det ingen som kan bruke til noe.



Anonymous poster hash: a620c...975
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del betyr ikke penger så utrolig mye. Samboeren min tjener lite, men vi klarer oss begge to. Vi begge har jobb så det er ikke noe problem. Hadde han vært en latsabb som ikke orket å jobbe og brukte meg for de få pengene mine hadde jeg nok ikke orket mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon: Kommer helt an på. Noen kvinner ønsker menn med status og penger, mens andre ikke har behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være autist om du tror at damer kan "kjøpes" bare man har nok penger og status.

Anonymous poster hash: 08ac2...465

Med mindre man er Donald Trump da :) Men skal jo sies at ekskona hans Ivanka (?) Trump også har vasset i unge friere/elskere/kjærester etter skilsmissen siden hun kom så godt økonomisk ut av det.

Hugh Hefner er en annen gamling som får damer pga penger og berømmelse. Men man ser jo kvaliteten på disse damene da... Ikke akkurat intellektuelle damer med klasse eller arbeidsmoral.

Anonymous poster hash: 231f9...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre med en snill, smart og trofast fyr som tjener 400.000 i året og bruker dem på det felles livet med kona og barna, enn en douchebag som tjener 1 million og bruker det på elskerinner, motorsykkel-samling, og etterhvert sin nye kone etter skilsmissen.

Slapp av TS... Det er personligheten din som er viktig. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bedre med en snill, smart og trofast fyr som tjener 400.000 i året og bruker dem på det felles livet med kona og barna, enn en douchebag som tjener 1 million og bruker det på elskerinner, motorsykkel-samling, og etterhvert sin nye kone etter skilsmissen.

Slapp av TS... Det er personligheten din som er viktig. :)

Det er jo der problemet ligger. Argh, ingen forstår mine problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo der problemet ligger. Argh, ingen forstår mine problemer.

Hva er problemene dine da? At du ikke har en bra personlighet?

Anonymous poster hash: 0a96b...974

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemene dine da? At du ikke har en bra personlighet?

Anonymous poster hash: 0a96b...974

Ja. Er en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er en drittsekk.

Men det er det vel mulig å gjøre noe med.

Anonymous poster hash: 0a96b...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet. Hvor mange penger burde en egentlig tjene for å bli tiltrekkende for kvinner. Det vanlig i dag, særlig etter at kvinner fikk større frihet til å velge partner, går de etter penger, status, utdanning og selvtillit. Resten kommer i andre rekke.

Så hva sier dere damer?

For min egen del er det viktig at han har orden på økonomien og klarer seg økonomisk alene, og kan bidra til fellesutgiftene.

Det er ikke tiltrekkende med en mann som ikke har styring på egen økonomi og har lån oppover ørene.

Man ønsker ikke å slite økonomisk selv ...

Det er mer tiltrekkende med en mann som har det godt med seg selv, og har en god utstråling, er fornøyd med livet, selv om han har lite penger. Men da er det viktig at han har orden på økonomien.

En sånn mann går langt foran en sleip drittsekk med altfor mye penger på konto, og som har alt bortsett fra god utstråling og selvinnsikt og som er usikker...

Så må man naturligvis være på bølgelengde og ha en god kjemi, og da hjelper det ikke hvor stygg eller pen man er, eller hvor lite eller mye penger man har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er det vel mulig å gjøre noe med.

Anonymous poster hash: 0a96b...974

Å være snill. Hm. At andre er like mye verdt som meg og burde bli behandlet etter det. Interessante tanker. Takk Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet. Hvor mange penger burde en egentlig tjene for å bli tiltrekkende for kvinner. Det vanlig i dag, særlig etter at kvinner fikk større frihet til å velge partner, går de etter penger, status, utdanning og selvtillit. Resten kommer i andre rekke.

Så hva sier dere damer?

Med de holdningene og snevre tankesett du utviser her inne, kunne ikke alle penger i verden fått meg til å vurdere deg som partner.

Anonymous poster hash: 7af5b...0ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min egen del er det viktig at han har orden på økonomien og klarer seg økonomisk alene, og kan bidra til fellesutgiftene.

Det er ikke tiltrekkende med en mann som ikke har styring på egen økonomi og har lån oppover ørene.

Man ønsker ikke å slite økonomisk selv ...

Det er mer tiltrekkende med en mann som har det godt med seg selv, og har en god utstråling, er fornøyd med livet, selv om han har lite penger. Men da er det viktig at han har orden på økonomien.

En sånn mann går langt foran en sleip drittsekk med altfor mye penger på konto, og som har alt bortsett fra god utstråling og selvinnsikt og som er usikker...

Så må man naturligvis være på bølgelengde og ha en god kjemi, og da hjelper det ikke hvor stygg eller pen man er, eller hvor lite eller mye penger man har...

Har det svært godt med meg selv. Har ingen utstråling. Er ikke fornøyd med livet dersom jeg har lite penger, grøsser bare ved tanken. Har godt orden på økonomien ja. Sleip drittsekk, em, ja. Har lite penger på konto. Har veldig god selvtinnsikt. Jeg er ikke usikker, jeg er alltid 100% skråsikker. Jeg er vaksinert mot kjemi og er stygg.

Hva tenker du om sjansene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de holdningene og snevre tankesett du utviser her inne, kunne ikke alle penger i verden fått meg til å vurdere deg som partner.

Anonymous poster hash: 7af5b...0ec

:sjokkert::( :( :( :( :(:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Honeyblossom

Jeg har alltid likt å være selvstendig og tjene mine egne penger så hva en fyr tjener er jeg likegyldig til. Vil ikke være økonimisk avhengig av en mann og vil heller ikke at en mann skal være avhengig av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det svært godt med meg selv. Har ingen utstråling. Er ikke fornøyd med livet dersom jeg har lite penger, grøsser bare ved tanken. Har godt orden på økonomien ja. Sleip drittsekk, em, ja. Har lite penger på konto. Har veldig god selvtinnsikt. Jeg er ikke usikker, jeg er alltid 100% skråsikker. Jeg er vaksinert mot kjemi og er stygg.

Hva tenker du om sjansene mine?

Ekstremt mange kvinner med elendig selvtillit som du kan bruke og kaste på din vei. Bare les i samlivsforumet her inne om hva drøssevis av kvinnfolk finner seg i. Tror du har gode sjanser jeg.

Anonymous poster hash: 231f9...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det svært godt med meg selv. Har ingen utstråling. Er ikke fornøyd med livet dersom jeg har lite penger, grøsser bare ved tanken. Har godt orden på økonomien ja. Sleip drittsekk, em, ja. Har lite penger på konto. Har veldig god selvtinnsikt. Jeg er ikke usikker, jeg er alltid 100% skråsikker. Jeg er vaksinert mot kjemi og er stygg.

Hva tenker du om sjansene mine?

Og hu KG-DAMA her inne knulle jo hva som helst. Ikke lenge siden hun la ut nakenbilder her.

Anonymous poster hash: 231f9...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...