Gå til innhold

Kjempekort hår ("nazisveis")


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt kort eller barbert gir en rekke fordeler:

Superkrefter - hodebunnen blir ekstremt følsom varme, og en vil enkelt kunne kjenne hvor mange watt lyspæren i taklampen har kun ved å stå under.

Festens midtpunkt - er du nybarbert/nytrimmet vil alle jentene flokke seg rundt deg for å stryke deg på hodet, du blir det naturlige midtpunktet.

Mangemillionær - en blir raskt vennegjengens rikeste da en slipper utgifter til frisør og andre hårprodukter

Slåsskjempe - hvordan skal en tape en slåsskamp når motstanderen ikke kan lugge...?

Overlydshastighet - med den reduserte luftmotstanden vil du enkelt kunne løpe og sykle fra dine hårete venner

Dette er så klart bare noen av fordelene, men det skulle være nok til at alle kan se hva som er det smarteste valget når vikene melder sin ankomst.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kort eller barbert gir en rekke fordeler:

Superkrefter - hodebunnen blir ekstremt følsom varme, og en vil enkelt kunne kjenne hvor mange watt lyspæren i taklampen har kun ved å stå under.

Festens midtpunkt - er du nybarbert/nytrimmet vil alle jentene flokke seg rundt deg for å stryke deg på hodet, du blir det naturlige midtpunktet.

Mangemillionær - en blir raskt vennegjengens rikeste da en slipper utgifter til frisør og andre hårprodukter

Slåsskjempe - hvordan skal en tape en slåsskamp når motstanderen ikke kan lugge...?

Overlydshastighet - med den reduserte luftmotstanden vil du enkelt kunne løpe og sykle fra dine hårete venner

Dette er så klart bare noen av fordelene, men det skulle være nok til at alle kan se hva som er det smarteste valget når vikene melder sin ankomst.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke klippe deg skinhead. Ser så utrolig stygt ut. Du kommer til å se ut som en polsk straffange.

Er mye bedre om du grer håret over for å dekke viker.

Som her:

http://media.pondus.no/upload/modules/imagegalleries/imagegalleryimages/image/large/999158634485858213553666.jpg

Anonymous poster hash: 47bb2...74d

Herregud for et teit svar! Hentesveis er jo forferdelig!

Mye bedre med snautklippet.

Anonymous poster hash: b7c64...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Liam Gallagher kilppet sitt halvlange hår kort var det ihvertfall et godt eksempel på at kortkort hår kan være sinnssykt sexy:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2543138/Liam-Gallagher-shot-Australian-Open-tennis-skills-fail-impress.html

Forandringen er jo temmelig stor.Kjente ham nesten ikke igjen.

Anonymous poster hash: da64d...fd5

Det kommer kanskje an på. Noen passer til kortkort, andre ser ikke så bra ut.

Anonymous poster hash: 916a3...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt kort trenger ikke å se nazi ut. Få frisøren til å forme det litt kult, så blir det stilig, samtidig kort. Dessuten skal det litt mer til enn hårsveis for å se nazi ut. Inne gå i svarte støvler, mørkeblå bombejakke, og ikke bank opp mlrkhudete, så skal du se at ingen tror du er nazi.

Endret av Ramona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempe hot med gutter med helt kortklipt hår og har alltid syntes det i grunnen! Det komiske er jo at jeg nå har funnet meg en kjæreste med lagt krøllete hår 😂

Anonymous poster hash: 5f892...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nazisveis menn med barbert hode?

Jeg ser på politistasjonen danmark på viaplay og har lagt merke til at det er veldig mange politimenn der med barbert hode. Det er faktisk utrolig sexy! :) Min samboer begynner å bli tynn i håret på toppen. Jeg foretrekker absolutt en barbert skalle enn måne! :)



Anonymous poster hash: 31947...00e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nazisveis menn med barbert hode?

Jeg ser på politistasjonen danmark på viaplay og har lagt merke til at det er veldig mange politimenn der med barbert hode. Det er faktisk utrolig sexy! :) Min samboer begynner å bli tynn i håret på toppen. Jeg foretrekker absolutt en barbert skalle enn måne! :)

Anonymous poster hash: 31947...00e

Nei, nazisveis er barbert på sidene og bak.

Anonymous poster hash: 0ac4a...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe i mot skinheads.

Har heller ikke noe i mot hår med viker.

Om det virkelig plager deg kan du dekke over med caps, hatt, gre eksisterende hår over eller transplantere hår.



Anonymous poster hash: 9133e...8be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

LOL, foretrekker heller polsk straffange da. Kvinner er vel også kjent for å tenne på kriminelle?

Anonymous poster hash: 916a3...9b8

Jeg og venninna mi plukka med oss en som hadde vært i fengsel for å ha drept 10 stk hjem på nyttårsaften. Bare for å understreke poenget.

Jeg synes det er fint med helt kort hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og venninna mi plukka med oss en som hadde vært i fengsel for å ha drept 10 stk hjem på nyttårsaften. Bare for å understreke poenget.

Jeg synes det er fint med helt kort hår :)

Det er hva man kan kalle en skikkelig SLAYER :sikle:

Anonymous poster hash: 7db54...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og venninna mi plukka med oss en som hadde vært i fengsel for å ha drept 10 stk hjem på nyttårsaften. Bare for å understreke poenget.

Jeg synes det er fint med helt kort hår :)

Særlig..

Anonymous poster hash: da64d...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

Særlig..

Anonymous poster hash: da64d...fd5

Ja det viste seg i etterkant at han ikke hadde drept noen som helst. Han var bare i militæret, det var derfor han var kortklipt :fnise:

edit: skrivefeil

Endret av mainbitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det viste seg i etterkant at han ikke hadde drept noen som helst Han var bare i militæret, det var derfor han var kortklipt :fnise:

Jeg er ganske sikker på om han hadde sett et ekte lik ville han ha spydd. Slike mannfolk tror de er noe men er i virkeligheten noen usikre pyser. "Hunder som bjeffer biter ikke", russisk ordtak.

Anonymous poster hash: 3040d...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes skikkelig kort hår er vanvittig sexy!! Gjerne kombinert med tredagers.. :rodmer:



Anonymous poster hash: 0a524...bba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...