Gå til innhold

Teite dealbreakere du er skyldig i!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snusing.

Voksne mannfolk på min alder(34+) med "hip-hop"-stil type; caps med diger brem etc.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar

-Ekle føflekker/føflekk-klumper på de merkeligste stedene

-Stygge tenner

-Gniene og gjerrige menn

-Dritbleike menn med babyhud

-Menn som driver med avhør av deg på første date eller skal gni inn hvor sjenerøse de er på første date : "Bare spis, jeg betaler assa"

Vel det er de tingene her som har vært dealbreakere for meg tidligere, kommer nok med mer etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ekle føflekker/føflekk-klumper på de merkeligste stedene

-Stygge tenner

-Gniene og gjerrige menn

-Dritbleike menn med babyhud

-Menn som driver med avhør av deg på første date eller skal gni inn hvor sjenerøse de er på første date : "Bare spis, jeg betaler assa"

Vel det er de tingene her som har vært dealbreakere for meg tidligere, kommer nok med mer etterhvert :fnise:

Er det noen som sier sånn? :fnise:

Anonymous poster hash: a5208...b6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Menn som har vært i Thailand. Da tenker jeg at de enten er a) horekunder eller b) pedofile. Jeg har virkelig fordommer mot menn som drar til Thailand, det er fullstendig uaktuelt å date menn som reiser dit.

- Menn som har vært i fengsel. Det står i Bibelen at man ikke skal stjele og drepe osv.

- Røyking/snusing

- Vil ikke reise, bare sitte hjemme og jukke. Jeg SKAL reise så sånn er det, da kan jeg ikke være med en mann som ikke tør å fly f.eks.



Anonymous poster hash: 6a4b2...8b8
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste året på vgs, så var fortsatt ganske ung.

Hadde noe på gang med en på snekkerlinja. Tok en stund før vi begynte å møtes utenfor skoletid. Men når vi møttes så brukte han fortsatt verneskoene sine. De var gigantiske og så helt feil ut sammen med vanlige sko. Han kunne like gjerne ha gått i røde og gue klovnesko.

Jeg spurte han rett ut hvorfor han i all verden brukte de hele tiden.

Han påsto at han ikke kunne bruke andre sko fordi han var plattfot (????).

Da forsvant alt jeg følte for han.

Fryktelig irrasjonelt og teit.

Har heller aldri likt menn som bruker gamle, stygge joggesko som er helt igjensnurpa til hverdags.



Anonymous poster hash: 4a61c...ac7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste året på vgs, så var fortsatt ganske ung.

Hadde noe på gang med en på snekkerlinja. Tok en stund før vi begynte å møtes utenfor skoletid. Men når vi møttes så brukte han fortsatt verneskoene sine. De var gigantiske og så helt feil ut sammen med vanlige klær. Han kunne like gjerne ha gått i røde og gue klovnesko.

Jeg spurte han rett ut hvorfor han i all verden brukte de hele tiden.

Han påsto at han ikke kunne bruke andre sko fordi han var plattfot (????).

Da forsvant alt jeg følte for han.

Fryktelig irrasjonelt og teit.

Har heller aldri likt menn som bruker gamle, stygge joggesko som er helt igjensnurpa til hverdags.

Anonymous poster hash: 4a61c...ac7

Anonymous poster hash: 4a61c...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan klesstil liker du da?

Anonymous poster hash: 01719...2d1

Hva slags*

Klassisk og pent. Jo mer fancy jo bedre, men det holder å rett og slett kle seg voksent. Jeg er ikke dogmatisk, det må gå an å variere, men når man først skal ut og vise seg for folk er det flott om jenta har noe litt mer interessant enn en olabukse og bluse fra Bik Bok å dra frem. Alle liker noen som kan kle seg ;) Det er sjarmerende at noen er litt kule, selv om det høres litt teit ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Er det noen som sier sånn? :fnise:

Anonymous poster hash: a5208...b6c

Ja, dro på date med en "gentleman" som sa noe a la det der en gang :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menn som går i dress ute på byen en helt vanlig helg eller til hverdags.

At han liker sopp eller andre "matvarer" jeg ikke liker. Eller at han trener for mye..

Det var jo to helt strålende ting. Jeg er enig med deg, det veldig rare dealbreakers. :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han har vært i Thailand.

Jeg kunne neppe vært sammen med en som jobber i et omsorgsyrke (type barnehage, syke/hjelpepleier) eller en som gikk rundt med dress og stresskoffert heller.

Anonymous poster hash: 66e57...709

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Flere dealbreakere jeg kom på;

-Menn med dårlig ånde.

-Menn som skal være så forbanna aktive hele jævla tida a la, dra til fjells/skogs, sjøs så fort muligheten byr seg.

-Ekstremt forfengelige menn - USEXY

-Menn som barberer/voksen magen. Altså, med mindre man ser ut som en ape så trenger ikke en mann å vokse seg.

-Menn med fetisjer a la, slikke føtter og rumpehull - æsj og æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Menn som har vært i Thailand. Da tenker jeg at de enten er a) horekunder eller b) pedofile. Jeg har virkelig fordommer mot menn som drar til Thailand, det er fullstendig uaktuelt å date menn som reiser dit.

- Menn som har vært i fengsel. Det står i Bibelen at man ikke skal stjele og drepe osv.

- Røyking/snusing

- Vil ikke reise, bare sitte hjemme og jukke. Jeg SKAL reise så sånn er det, da kan jeg ikke være med en mann som ikke tør å fly f.eks.

Anonymous poster hash: 6a4b2...8b8

Er i teorien enig, men synes det kommer veldig an på hva det gjelder også.. Er personen fra et tidligere kommunistland, og har blitt satt i fengsel for å ha ytret sin mening, så lar jeg den gå! Har flere familiemedlemmer som har sittet i fengsel på grunn av det nemlig..

Anonymous poster hash: 35437...0c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine dealbreakers:

Menn som er små og spinkle, og på samme høyde som meg (jeg er 1.60)

En som hadde noen ekle "nupper" på halsen (grøss..)

Menn uten utdanning og ingen ambisjoner

Kan sikkert være flotte personer alle sammen, men... nei takk.



Anonymous poster hash: ee998...dbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som digger hardrock

Menn som har styla biler

Tennissokker og tresko

Møkkete capser

Cordfløyel og fotformsko

At torsdagskveld fra Nydalen er det morsomste han vet

At han ikke drikker øl og vin, men holder seg til rusbrus.

Han nekter å bevege seg lenger øst enn Solli Plass

Rosa piquetskjorter

At han bruker truser og ikke boxer.

Wunderbaum

At han er medlem i Klanen

At han er surrete

Og tusen ting til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har så mange dealbreakers at jeg kommer til å dø alene og bli spist av de 12 kattene mine, men kan ta noen av de som jeg vet andre synes er "teite":

- Religiøs eller har bare ikke tatt stilling til det, trekker på skuldrene og sier "det er mer mellom himmel og jord.."

- Har ikke TV/ser ikke TV og er fryktelig stolt av det

- Bruker kjønn som forklaringsmodell for oppførsel eller lignende, kan fortelle meg at jeg som kvinne er sånn og slik. Eventuelt at det er rart jeg er sånn og slik siden jeg er kvinne.

- Bruker boblejakke

- Elsker Two and a half men og Torsdag kveld fra Nydalen

- Ikke særlig opptatt av musikk, siste konserten han var på var Robbie Williams

- Dårlig utviklet smakssans, oppfostret på fiskeboller og ikke hatt mye interesse for å ekspandere mathorisonten. Evt bare ikke glad i mat, fryktelig kresen, overdrevent opptatt av å være sunn, ekstremt usunn, mye allergier eller veganer. Vegetarianer går til nøds, om de er interesserte i å lage god mat.

- Treningsnarkoman

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Religiøs eller har bare ikke tatt stilling til det, trekker på skuldrene og sier "det er mer mellom himmel og jord.."

Den frasen der az. Får lyst til å kjølehale folk. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lite kunnskap, dårlig språk, ikke har lappen, ikke har noe talent/hobby, er for brautende/høymeldt eller ikke bryr seg om hvordan man ser ut. Har aldri droppet noen pga. kun én av disse tingene, men jeg merker fort det skaper en viss avstand om det blir for mye av det.  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev for mange smileys. Og trodde jeg var sur hver gang jeg skrev en blunke-smiley til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...