Gå til innhold

SnapChat how will I know


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har for ca 1 mnd siden fått snapChat. Lurer på om det er mulig å oppdage hvis noen sender en snap til deg, om du er den eneste som får den eller om den blir sendt til flere?

Anonymous poster hash: 616f4...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er snap-navnene deres 17 cm, tykk her.



Anonymous poster hash: 53b6d...0cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kontinuerlig holder deg oppdatert på den andres score så ja. Jeg oppdaget selv at han jeg datet sendte samme snapen til flere jenter. Han innrømte det også

Anonymous poster hash: 76327...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kontinuerlig holder deg oppdatert på den andres score så ja. Jeg oppdaget selv at han jeg datet sendte samme snapen til flere jenter. Han innrømte det også

Anonymous poster hash: 76327...7f2

TS her. NO snakker vi hehe..hvor mye score gir det å sende snapen til én?

Anonymous poster hash: 616f4...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kontinuerlig holder deg oppdatert på den andres score så ja. Jeg oppdaget selv at han jeg datet sendte samme snapen til flere jenter. Han innrømte det også

Anonymous poster hash: 76327...7f2

Stalker level 1000!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. NO snakker vi hehe..hvor mye score gir det å sende snapen til én?Anonymous poster hash: 616f4...3b8

Send en snap til en venn og se på din egen score. Tror det er 1 poeng. Nå skal det sies at det er ikke på alle enheter scoren er nøyaktig. På min iphone ksn min score øke flere poeng plutselig uten at jeg har sendt eller mottatt.

På ipaden min derimot er den nøyaktig. Men det er jo bare å sjekke din egen score først å se om den hopper opp poeng rett etter du har sendt

Anonymous poster hash: 76327...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalker level 1000!

Er jo ikke å stalke når det er så lett å finne ut?

Anonymous poster hash: 8223b...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke å stalke når det er så lett å finne ut?

Anonymous poster hash: 8223b...c0a

Det er jo det når du bevisst holder rede på hans score og antagelig sjekker poengsumen hans flere ganger om dagen. Og i tillegg så konfronterer du han med antall Snap. Det er jo galskap.

Anonymous poster hash: 2d5e0...cc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke å stalke når det er så lett å finne ut?

Anonymous poster hash: 8223b...c0a

Det er lett å stå utenfor huset til noen og se inn vinduet også

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en snap til en venn og se på din egen score. Tror det er 1 poeng. Nå skal det sies at det er ikke på alle enheter scoren er nøyaktig. På min iphone ksn min score øke flere poeng plutselig uten at jeg har sendt eller mottatt.

På ipaden min derimot er den nøyaktig. Men det er jo bare å sjekke din egen score først å se om den hopper opp poeng rett etter du har sendt

Anonymous poster hash: 76327...7f2

Blir litt for stress å følge med på tror jeg, men takk for svar :) - TS

Anonymous poster hash: 616f4...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Er jo ikke å stalke når det er så lett å finne ut? Anonymous poster hash: 8223b...c0a

Jo det er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i all verden? Å holde øye med score er utrolig destruktivt. Jeg har utrolig mange på listen min. Familie og venner, jeg sender til flere forskjellige. Man får vel også poeng bare man åpner snaps. Man har veldig lite belegg for å hevde at noen flørter med andre, basert på poengsum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verden? Å holde øye med score er utrolig destruktivt. Jeg har utrolig mange på listen min. Familie og venner, jeg sender til flere forskjellige. Man får vel også poeng bare man åpner snaps. Man har veldig lite belegg for å hevde at noen flørter med andre, basert på poengsum.

Feil!! Når scoren hopper 15 poeng på et sekund så er det rimelig opplagt at snapen har gått til flere enn deg. Men mindre han PLUTSELIG har åpnet en haug av snap på svært kort tid.

Ja det er destruktivt å være opphengt i scoren men det er destruktivt å være sammen med en kødd også. Jeg er glad jeg var " stalker" på snap ellers hadde jeg sikkert fremdeles holdt på med idioten

Anonymous poster hash: 76327...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil!! Når scoren hopper 15 poeng på et sekund så er det rimelig opplagt at snapen har gått til flere enn deg. Men mindre han PLUTSELIG har åpnet en haug av snap på svært kort tid.

Ja det er destruktivt å være opphengt i scoren men det er destruktivt å være sammen med en kødd også. Jeg er glad jeg var " stalker" på snap ellers hadde jeg sikkert fremdeles holdt på med idioten

Anonymous poster hash: 76327...7f2

Scoren oppdaterer seg virkelig ikke på sekundet? Før har det brukt å gå tid imellom. Som noen sier kan det henge igjen. Uansett ville jeg aldri brukt den type informasjon for å tolke noe på den ene og den andre måten. Man kan rett og slett ikke kontrollere andre sine liv, så noen ganger må man bare stole på magefølelsen sin og tåle å bli såret innimellom. Men noe sier meg at du vakte mistanker før du begynte å se på scoren? Det var kanskje magefølelsen/oppførsel som sa deg at vedkommende var uærlig?

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er lett å stå utenfor huset til noen og se inn vinduet også

Beste svaret jeg har lest i dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...