Gå til innhold

Jeg må slutte med ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min andre gang i livet mitt hadde jeg sex utenom forhold. Noe alle gutter på 20 år ville synes å være helt fantatisk. Men har jeg samme opplevelse tro? Jenta jeg hadde sex med var ikke akkurat noe å skryte utseende messig, men helt grei. Hun er veldig snill og hyggelig, men så langt ifra min type jente som det går an. Helt forskjellige interesser og ambisjoner med livet, og i dette tilfellet er jeg den "ordentlige".

Jeg har lenge sakt jeg ikke vill ha forhold, og heller bare finne meg en jente og ha sex med. Hun var ikke veldig vanskelig å få til sengs, og vi hadde oss flere ganger i løpet av helgen både fredag, lørdag og søndag. Og jeg trivdes med å være med henne, men etterhvert begynnte spenningen og avta litt. Hun er fast bestemt at hun ikke ønsker noe forhold, og det vill ikke jeg heller! Hvertfall ikke med henne. Men jeg blir så betatt av de jeg har sex med, og vill på en måte ha henne for meg selv.

Hvorfor skal det være sånn? Det er utrolig irriterende, nå som jeg har funnet en jente jeg kan ha sex med.

Gutt 20



Anonymous poster hash: 55ea6...117
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke ut som du vet hva du selv vil...

Jeg har aldri skjønt at folk ønsker å ha sex uten forhold, men det er bare sånn jeg er. Må ha noe emosjonelt der, hvis ikke klarer jeg ikke bli tiltrukket.



Anonymous poster hash: 04d02...4d0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt greit å ikke være så gira på å ha tilfeldig sex. Du må nesten bare finne ut hva som fungerer best for deg. Jeg kan selv fint ha ONS (kanskje et par ganger med samme), men kunne aldri hatt FF fordi jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg kommer til å utvikle følelser.



Anonymous poster hash: 902b7...8f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ons er oppskrytt (er mann). Det du burde skaffe deg derimot er ff (jeg har 2 1/2 for øyeblikket), da er du mer sikker på at de ikke har noe og det er lettere å gå rett på sak. De er også mer villige til å gjøre litt dristigere ting en standard misjonær.

Anonymous poster hash: 7c031...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at ons er oppskryt. Greia er å finne en real FF som du kan ringe når som helst.

Endret av ICU
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...