Gå til innhold

Når er det greit å begynne med kallenavn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på når dere mener det er greit å begynne å si ting som "søta", "pus", "jenta mi" og den slags. Er det etter x antall dater, etter kyss, etter sex eller hva? Det vil jo selvfølgelig variere, men er det på et punkt det er altfor tidlig eller sent?



Anonymous poster hash: 6c123...c6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetterPanne

Jeg kaller alle jenter jeg liker for "min lille mongo". Hittil har jeg hatt 0% suksess. Vurderer endre til "lille mongo" istedet, siden det ikke virker så kvelende.

Men for å svare på det du spurte om: Det er vel når dere er ekslusive eller er på vei til å bli et par? Vetta faen jeg? Er det egentlig noe fasitsvar på alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på når dere mener det er greit å begynne å si ting som "søta", "pus", "jenta mi" og den slags. Er det etter x antall dater, etter kyss, etter sex eller hva? Det vil jo selvfølgelig variere, men er det på et punkt det er altfor tidlig eller sent?

Anonymous poster hash: 6c123...c6d

Kan du ikke bare si navnet hennes?

Anonymous poster hash: c3cac...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg har datet en fyr i 2 måneder nå og det er først i de siste ukene at han så smått har begynt å kalle meg pus eller vennen. Søta og kjekken har vi kalt hverandre siden vi traff hverandre så for meg så er ikke det noe kallenavn.

Hvis begge to liker hverandre og er komfortable med hverandre er det ikke noe regel for hvor tidlig man kan kalle hverandre kallenavn, med unntak av "jenta/gutten min". Syns ikke man bør kalle hverandre det før man virkelig er seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke kallenavn. Når noen kaller meg baby får jeg helt avsmak.



Anonymous poster hash: 382e1...367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det føles riktig. Men da må kallenavnet være riktig også! Ikke sånne kleine som baby eller pus. Jenta mi/gutten min/søta/søten synes jeg er ok, men ikke for ofte helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Har da et navn. Bruk det.

Anonymous poster hash: af905...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han jeg er med, vi har alltid hatt en litt intern humor fra dag 1 :fnise:
Han vet jeg ikke liker "Sexy, søta, babe/baby" Så jeg går under" Saxii,Pjus og soppen" Vet ikke hvor den siste kommer ifra :fnise:

Men kallenavnene kommer ikke opp hele tiden og takk og lov for det, hater når hver melding eller setning består av "Hei kjære, savner deg kjære, gjør på kjære, glad i deg kjære", og du får høre det 100 ganger iløpet av en dag, det samme gjelder med "Jeg elsker deg". Jeg føler at om man sier det for ofte, så mister det mening...*Om det gir noen mening...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Halla søta/frøken" begynner vel ganske tidlig, også før man har hatt sex eller dater. Ser på det som en hyggelig form for flørt og tilnærmelse.

Andre mer kjærlige og seksuelle kallenavn kommer etter man har hatt sex en del ganger (5-20)
Da kan jeg bruke kallenavn som "kjekken" og "daddy" og liker å få "pena" og "solstrålen", "hotness" osv tilbake. Bruker kun kallenavn på sms eller som et humoristisk hei når vi møtes, ikke ellers når jeg omtaler eller snakker til personen, da bruker jeg navn.



Anonymous poster hash: 54031...185
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...