Gå til innhold

Hvordan vite om man er attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest PetterPanne

Han er pen, jeg fikk bilde. Bare han får bygget opp selvtilliten nå så kommer han til å få jenter på sin egen alder :)

Jeg vet jeg er pirkete nå, men det er ikke "bare" å bygge seg en selvtillit. Ellers er det godt å høre at han er en pen mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg er pirkete nå, men det er ikke "bare" å bygge seg en selvtillit. Ellers er det godt å høre at han er en pen mann :)

Jeg håper han får det til og ja jeg vet at det er lettere sagt enn gjort.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at selvtillit burde gå på mye mer enn å vite at man er attraktiv. Det er jo selvfølgelig førsteinntrykket, men ellers tenker jeg at man er en reflektert person som har humor også er en veldig viktig del av pakka. Hvis man får folk til å føle seg vel og le så vil man nok bli mer selvsikker.

Og nå har vi vel stadfestet at du er en pen kar, så da syns jeg du burde jobbe litt med å prate med fremmede folk/jenter. :) Lykke til.



Anonymous poster hash: a3c30...bf2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte med å møte jenter, jeg har ikke helt selvtilliten til å gå på fester her enda. Er ikke helt typen til det heller



Anonymous poster hash: 74f63...3ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte med å møte jenter, jeg har ikke helt selvtilliten til å gå på fester her enda. Er ikke helt typen til det heller

Anonymous poster hash: 74f63...3ae

Hvor gammel er du? Studerer du? Har du kompiser som har jentevenner? Har du noen jentevenner selv? Har du noen fritidsinteresser? Bor du på et lite sted?

Lettere å hjelpe deg med litt informasjon. :)

Anonymous poster hash: a3c30...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nei nårtid vet man at man er 'attraktiv'?

- og i hvilken betydning er begrepet gjeldende?

Attraktiv for noen man liker er jo et gedingent kompliment. Attraktiv for mennesker man ikke er like begeistret for kan være en plage for mange.

Dersom vi definerer attraktiv som dette 'noe' som gjør at mennesker du liker vil være med deg, på alle måter, så er vi kanskje i nærheten av noe?

For kvinner kan det være å bli definert som hhv. oppegående, belest, erotisk og utrolig fin. Å bli ansett som en kvinne opptil flere menn ville gitt en arm for å få lov til å være med, og at de som har vært det definerer seg selv i en ydmyk særklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nårtid vet man at man er 'attraktiv'?

- og i hvilken betydning er begrepet gjeldende?

Attraktiv for noen man liker er jo et gedingent kompliment. Attraktiv for mennesker man ikke er like begeistret for kan være en plage for mange.

Dersom vi definerer attraktiv som dette 'noe' som gjør at mennesker du liker vil være med deg, på alle måter, så er vi kanskje i nærheten av noe?

For kvinner kan det være å bli definert som hhv. oppegående, belest, erotisk og utrolig fin. Å bli ansett som en kvinne opptil flere menn ville gitt en arm for å få lov til å være med, og at de som har vært det definerer seg selv i en ydmyk særklasse.

Så å være oppegående er synonymt med å være attraktiv?:) isåfall: YEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. hehehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktive mennesker vet selv at de er attraktiv. Hvis du er i tvil, så er du mest sannsynlig ikke attraktiv.

alle er nydelige på sinn unike måte uansett hvem du er ikke hør på denne fyren her i det helletat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så opptatt av utseende? De fleste menn er ikke så veldig kjekke, men mange av dem har selvtillit overfor jenter likevel. Gudene vet hvor de får den fra. Men noen har sjarm, sammen med et vanlig utseende, og da kan de være attraktive. Så lenge du er så selvbevisst og ikke så naturlig, så kommer ikke sjarmen frem akkurat. Så slapp av og gi litt faen.



Anonymous poster hash: 94f04...396
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når attraktive personer av det andre kjønn i utstrakt grad mener du er det.

Jeg er overbevist om at dette stemmer.

Anonymous poster hash: f26ee...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Det vet du vel når du får masse tilbakemeldinger på utseebdet

- Når andre (spesielt jenter) fryser deg ut, sier alt fir å føle deg mindreverdig.

- Når du har draget på motsatt kjønn (gjerne eget og;))

Jeg vet ikke hvir vanlig det er å føle seg finere enn man er.. Som noen over her skrev. Vel.. Jeg som ser veldig bra ut og får høre det stadig, har hatt en selvtillit på bunben og følt meg rar og føl..pga begandlingen fra de andre. Mens de andre jentene, som mobbet meg, er kjedlige, lubne og ekle, og tror tydeligvis de fortjener det beste. Noe er galt.. Så jeg har insett at jeg er renere, penere og st man ikke kan være snill ned sånne, så.. gøy man ikke trengwr å tenke på konkurranse når det gjelder menn da. Huff, latterluge kvinnfolka kan vike.tror de er noe. De må bare kjenne sin plass, så skal det nok gå bra.

Anonymous poster hash: c1a58...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for tastefeil..tragisk. Mobil.

Anonymous poster hash: c1a58...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du for å få trøst? Eller for å få råd?

Siden når er det ikke lov til å bare lage en tråd og diskutere litt uten at idioter som deg stadigvekk skal lure på nøyaktig hvorfor noen har laget en tråd?

Anonymous poster hash: ee692...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Det vet du vel når du får masse tilbakemeldinger på utseebdet

- Når andre (spesielt jenter) fryser deg ut, sier alt fir å føle deg mindreverdig.

- Når du har draget på motsatt kjønn (gjerne eget og;))

Jeg vet ikke hvir vanlig det er å føle seg finere enn man er.. Som noen over her skrev. Vel.. Jeg som ser veldig bra ut og får høre det stadig, har hatt en selvtillit på bunben og følt meg rar og føl..pga begandlingen fra de andre. Mens de andre jentene, som mobbet meg, er kjedlige, lubne og ekle, og tror tydeligvis de fortjener det beste. Noe er galt.. Så jeg har insett at jeg er renere, penere og st man ikke kan være snill ned sånne, så.. gøy man ikke trengwr å tenke på konkurranse når det gjelder menn da. Huff, latterluge kvinnfolka kan vike.tror de er noe. De må bare kjenne sin plass, så skal det nok gå bra.

Anonymous poster hash: c1a58...f59

Jeg tror du har uhorvelig mye konkurranse jeg. Ingen ekte attraktive kvinner skriver slik du gjør. Typisk enkelte å kle seg trashy - ergo få oppmerksomhet og dermed feilaktige tror de er så pene lol! Folk vender deg ryggen ettersom du høres lite snill ut.

Anonymous poster hash: 89e98...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Siden når er det ikke lov til å bare lage en tråd og diskutere litt uten at idioter som deg stadigvekk skal lure på nøyaktig hvorfor noen har laget en tråd? Anonymous poster hash: ee692...513

Svaret jeg kunne gi ham var avhengig av hva han ønsket med spørsmålet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er pen så har kvinnfolk en tendens til å dra det motsatt vei, ignorere deg, snakke nedsettende og får deg til å føle deg mindreverdig. Dette er av erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...