Gå til innhold

Liker dere å date en mann med skjegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her. Så du tror at menn som har skjegg nødvendigvis har mer testosteron? Man har ikke nødvendigvis mindre testosteron eller anlegg for tett og fyldig skjegg selv om man foretrekker å barbere det.

Anonymous poster hash: 2edeb...76d

Et fyldig skjegg er maskulint som bare det. Jeg lar meg glatt lure av menn med skjegg ;) Men ikke tre-dagers. Det var hot på 80-tallet. Det skal være skikkelig skjegg!

Nye motegreia nå, er jo "Lumbersexual". Kjøper gjerne den der jeg altså ;) (for de som ikke tok den - tømmerhoggerseksuell) Endelig er menn menn igjen og den metroseksuelle greia fader ut.

Anonymous poster hash: 9c7ec...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjegg KAN være fint hvis mannen faktisk klarer å gro det så det ikke er pistrete. Det ser bare latterlig ut. Så må skjeggemannen selvfølgelig stelle skjegget sitt så det er rent og pent! Men tredagers derimot har jeg ikke så sansen for, stikker helt forferdelig og gjør rett og slett vondt hvis han kommer borti huden rundt øynene for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fyldig skjegg er maskulint som bare det. Jeg lar meg glatt lure av menn med skjegg ;) Men ikke tre-dagers. Det var hot på 80-tallet. Det skal være skikkelig skjegg!

Nye motegreia nå, er jo "Lumbersexual". Kjøper gjerne den der jeg altså ;) (for de som ikke tok den - tømmerhoggerseksuell) Endelig er menn menn igjen og den metroseksuelle greia fader ut.

Anonymous poster hash: 9c7ec...ba8

TS her: Ja, deg om det. Men det fungerer altså ikke å forsøke å rakke ned på det du ikke liker, at du mener menn som ikke har skjegg er menn får du ta på din egen kappe istedet for å komme trekkende med latterlige hersketeknikker. Pell deg heller ut av tråden hvis du ikke har noe annet å komme med

Anonymous poster hash: 2edeb...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her: Ja, deg om det. Men det fungerer altså ikke å forsøke å rakke ned på det du ikke liker, at du mener menn som ikke har skjegg er menn får du ta på din egen kappe istedet for å komme trekkende med latterlige hersketeknikker. Pell deg heller ut av tråden hvis du ikke har noe annet å komme med

Anonymous poster hash: 2edeb...76d

Helt dønn seriøst. Hvor har jeg rakka ned på menn uten skjegg?? Når jeg selv også skriver at de gjerne kan være glattbarberte også.

Har du rett og slett så lite tro på deg selv, at du tar dette som et angrep mot deg? Uten at jeg aner om du har skjegg eller ikke? Hvordan får du til det?

En mann har tro på seg selv - skjegg eller ei. Ja skjegg er maskulint, men man MÅ ikke ha skjegg for å være maskulin :P det har jeg heller aldri påstått. Så jeg synes det angrepet mot meg var passe patetisk av deg.

Anonymous poster hash: 9c7ec...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foretrukket menn med (velstelt) skjegg helt siden jeg var fjortis. Samboeren min hadde stubber da vi møttes noe som resulterte i sår og flassete hake pga jevnlig klinings :fnise: Etter han anla skjegg så ble dette problemet eliminert. En annen bonus var at han gikk fra å være veldig kjekk til ekstremt kjekk :wow:



Anonymous poster hash: 88876...abb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt dønn seriøst. Hvor har jeg rakka ned på menn uten skjegg?? Når jeg selv også skriver at de gjerne kan være glattbarberte også.

Har du rett og slett så lite tro på deg selv, at du tar dette som et angrep mot deg? Uten at jeg aner om du har skjegg eller ikke? Hvordan får du til det?

En mann har tro på seg selv - skjegg eller ei. Ja skjegg er maskulint, men man MÅ ikke ha skjegg for å være maskulin :P det har jeg heller aldri påstått. Så jeg synes det angrepet mot meg var passe patetisk av deg.

Anonymous poster hash: 9c7ec...ba8

Du skrev at "endelig er menn menn igjen..." som om man ikke er det uten. Men ok, da er det mulig jeg misforstod, beklager. Jeg hater bare forsøpling av tråder her inne og går nok ganske høyt ut mot det ;

Anonymous poster hash: 2edeb...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev at "endelig er menn menn igjen..." som om man ikke er det uten. Men ok, da er det mulig jeg misforstod, beklager. Jeg hater bare forsøpling av tråder her inne og går nok ganske høyt ut mot det ;

Anonymous poster hash: 2edeb...76d

JEG foretrekker mannemenn og har aldri fiksa den der metroseksuelle trenden. Det er ikke dermed sagt at jeg rakker ned på alle som ikke oser av testosteron. Har fantastiske flotte guttevenner, som synes make-up er helt gull. De er ikke noe dårligere menneske av det. Jeg tenner bare ikke på slikt.

Og du spurte om hva vi foretrekker. Og da skrev jeg hva jeg tenner på ;)

Men det finnes jo haugevis av jenter, som heller vil ha en mer metroseksuell mann, da det er dette de tiltrekkes av. Vi har alle våre preferanser på hva vi foretrekker, og selv om man foretrekker en ting, betyr ikke det at man missliker alt det andre.

Anonymous poster hash: 9c7ec...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at skjeggete menn har blitt inn igjen? Eventuelt med en tredagers.

Hva er attraktivt med det?

Neida, jeg er ikke misunnelig men (som mann) så foretrekker jeg fortsatt den velstelte stilen der jeg barberer meg hver dag. Er det ikke håp for oss lenger? ;)

Anonymous poster hash: 2edeb...76d

Selv om tredagers er sexy er det ingen dealbreaker med glattbarbert. Er dessuten ikke alle som passer i sjegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG foretrekker mannemenn og har aldri fiksa den der metroseksuelle trenden. Det er ikke dermed sagt at jeg rakker ned på alle som ikke oser av testosteron. Har fantastiske flotte guttevenner, som synes make-up er helt gull. De er ikke noe dårligere menneske av det. Jeg tenner bare ikke på slikt.

Og du spurte om hva vi foretrekker. Og da skrev jeg hva jeg tenner på ;)

Men det finnes jo haugevis av jenter, som heller vil ha en mer metroseksuell mann, da det er dette de tiltrekkes av. Vi har alle våre preferanser på hva vi foretrekker, og selv om man foretrekker en ting, betyr ikke det at man missliker alt det andre.

Anonymous poster hash: 9c7ec...ba8

Det er helt fair å foretrekke, jeg ber deg bare innse at folk uten skjegg ikke nødvendigvis er noe mindre mannemenn enn de som er mer glatte. Personlig er jeg nok sterkere enn de fleste menn, selv "mannemenn" som liksom har så mye skjegg og hår på kroppen og jeg har både styrken og teknikken til å kverke dem der og da om jeg skulle bli angrepet, så det er ikke slik at menn uten skjegg er pingler ;)

For øvrig er det en del gradsforskjeller mellom det å ikke ha skjegg og det å kjøre metro helt ut med makeup osv.

Anonymous poster hash: 2edeb...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt fair å foretrekke, jeg ber deg bare innse at folk uten skjegg ikke nødvendigvis er noe mindre mannemenn enn de som er mer glatte. Personlig er jeg nok sterkere enn de fleste menn, selv "mannemenn" som liksom har så mye skjegg og hår på kroppen og jeg har både styrken og teknikken til å kverke dem der og da om jeg skulle bli angrepet, så det er ikke slik at menn uten skjegg er pingler ;)

For øvrig er det en del gradsforskjeller mellom det å ikke ha skjegg og det å kjøre metro helt ut med makeup osv.

Anonymous poster hash: 2edeb...76d

Det er jo det. Det er et digert sprik mellom metroseksuell og lumberseksuell. Og alt i mellom kan være like bra.

Beste elskeren jeg noen sinne har hatt, hadde ikke ett eneste hår på kroppen, unntatt hodet. Han var mann han.

Men om jeg ser en mann med et flott og tett helskjegg (ala de to bildene lengre opp i tråden - tattoveringer er helt klart innafor det også), så synes jeg dette er råsexy og han ser veldig mann ut i mine øyne. Skjegg er sexy! Men selv om de fleste menn anlegger skjegg fortiden, så er det ikke alle som bør. Man skal ha en skikkelig skjeggvekst for å kle dette. Og man skal være litt breiskuldra. Nytter ikke med skjegg om det bare er pistrer og holdningen er veik.

Anonymous poster hash: 9c7ec...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har alltid hatt kjempesansen for skjegg. MANNEMANN=NAMMENAM



Anonymous poster hash: 46128...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt fair å foretrekke, jeg ber deg bare innse at folk uten skjegg ikke nødvendigvis er noe mindre mannemenn enn de som er mer glatte. Personlig er jeg nok sterkere enn de fleste menn, selv "mannemenn" som liksom har så mye skjegg og hår på kroppen og jeg har både styrken og teknikken til å kverke dem der og da om jeg skulle bli angrepet, så det er ikke slik at menn uten skjegg er pingler ;)

Det er jo ikke at vi oppriktig tror at de uten skjegg er mer pingler enn de med skjegg, men som de fleste menn liker at en kvinne kler og ter seg feminint, gjerne i kjoler og oppsatt hår osv, så liker mange kvinner at menn kler og ter seg maskulint. Mener ikke at de uten skjegg er feminine liksom, bare at mannebeinet kommer mere fram med skjegg, litt møkk på henda og bittelitt arbeids-svettelukt :)

Anonymous poster hash: 46128...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke at vi oppriktig tror at de uten skjegg er mer pingler enn de med skjegg, men som de fleste menn liker at en kvinne kler og ter seg feminint, gjerne i kjoler og oppsatt hår osv, så liker mange kvinner at menn kler og ter seg maskulint. Mener ikke at de uten skjegg er feminine liksom, bare at mannebeinet kommer mere fram med skjegg, litt møkk på henda og bittelitt arbeids-svettelukt :)

Anonymous poster hash: 46128...69f

Veldig mange har skjegg for å skjule et svakt hakeparti. Og det med svettelukt og generell mangel på evne til å rengjøre seg selv forbinder jeg med å leie sokkelleilighet resten av livet.

Anonymous poster hash: 820a7...a0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...