Gå til innhold

Damer i dag: Feige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan bekfrefte at nummer 2 er en sannhet. Selv om du selvfølgelig vil komme med motargumenter om at jeg ikke kan snakke for hele norges befolkning eller bla bla bla så kan jeg i det minste fortelle meg at jeg blir kontaktet av kvinner fordi de blir "lurt" til å ta initiativ og så når de gjør det så mister mennene interessen fordi han ikke fikk la jegeren i seg leke.

Jeg tror du skal lete lenge etter en mann som ikke liker at damer tar initiativ.

- Hvem lurer dem til å ta initiativ?

- Hvordan vet du at mennene mister interessen fordi de ikke får "la jegeren leke i seg"? Høres ut nom noe damene finner på som unnskyldning, når de finner ut at han ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 26f05...36b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de spør om date, tar de jo nettopp kontakt. Hvordan kan du da si at de er feige?

Les tråden!

Anonymous poster hash: 26f05...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke så uvanlig som du tror. Er man kjekk nok så skjer det.

Anonymous poster hash: aca58...759

De tar kontakt når de har drukket seg til mot, men de ber sjelden om date.

Anonymous poster hash: 26f05...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal lete lenge etter en mann som ikke liker at damer tar initiativ.

- Hvem lurer dem til å ta initiativ?

- Hvordan vet du at mennene mister interessen fordi de ikke får "la jegeren leke i seg"? Høres ut nom noe damene finner på som unnskyldning, når de finner ut at han ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 26f05...36b

De mener det, jeg mener noe annet.

Jeg sier bare hva de forteller når de kontakter meg, og at dette er årsaken til at de slutter å ta intiativ. De føler seg lurt av andre som sier de må ta intiativ, og når de gjør det så tror de at mennene mister interessen fordi de er "på".

Hvis du leser datingforslaget mitt så forstår du at jeg ikke har den samme meningen som disse damene, men at dette med kontakt / ikke kontakt er et problem er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare hva de forteller når de kontakter meg, og at dette er årsaken til at de slutter å ta intiativ. De føler seg lurt av andre som sier de må ta intiativ, og når de gjør det så tror de at mennene mister interessen fordi de er "på".

Mennene var ikke interessert i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 26f05...36b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene var ikke interessert i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 26f05...36b

No shit sherlock! ;) Poenget var ikke hvorfor, poenget var at mange damer tror grunnen er at de tar initativ og det er et problem. Kunne jeg lånt forsiden av VG og gitt beskjed at de tar feil og hvorfor så kunne vi løst dette problemet en gang for alle, men det kan jeg ikke. Derfor blir det en etter en som må forklart med T-skje at det ikke er fordi de tar initativ men fordi de enten ikke har det som mannen ser etter, eller for de kveler han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bytte ut spill-avataren din?

Du er 28, ikke 15.

Anonymous poster hash: 26f05...36b

Takk for tipset, men dette vil jeg ikke gjøre.

På det første, så er det ingenting gale med å en interesse innefor data-spill. Det er mange spennende historier i diverse spill, som Half-Life 1/2.

På det andre, han (Gordon Freeman) ligner litt på meg. Ser ingenting gale med bildet. Litt trist å se at noen reagerer negativt på noe så enkelt som dette.

Angående min alder og spill: http://www.bigfishgames.com/blog/2014-global-gaming-stats-whos-playing-what-and-why/.

GF.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feig og totalt uinteressert er kanskje ikke det samme?



Anonymous poster hash: f8afc...833
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste igjen regler for denne siden, og etter det som står der, denne (og andre lignende) tråden burde slettes/stenges. Her krenker vi det andre kjønnet.

Endret av Gordon_Freeman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image-jX5xnu2w.jpg

Anonymous poster hash: 52ef6...d40

Hehe.. Dette er sant.

Jeg kjenner ingen mann som liker ufordring når det gjelder å finne en partner. Jeg kjenner heller ingen som liker å være jeger, med mindre de jakter på dyr.

Dette er noe vås som kvinner har diktet opp.

Anonymous poster hash: 26f05...36b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt menn på date. Det går vel begge veier :)



Anonymous poster hash: f1c54...1e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt menn på date. Det går vel begge veier :)

Anonymous poster hash: f1c54...1e6

Selvsagt sier de det når de er på date.

Anonymous poster hash: 26f05...36b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...