Gå til innhold

Han er interessert, men tar ikke kontakt..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan merket du at han likte deg veldig godt? Historien din ellers tyder jo egentlig på noe annet.

Anonymous poster hash: 29bd8...895

En merker fort når noen liker en! Men som sagt hva som skjedde etter daten, og hva han tenker nå, er jo en annen sak! Han var i et forhold i 14 år, før jeg ble kjent med han, og jeg tror rett å slett at han ikke er klar for forhold, for ellers hadde jeg hørt noe.....så jeg har bestemt meg for å gi opp og gå videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En merker fort når noen liker en! Men som sagt hva som skjedde etter daten, og hva han tenker nå, er jo en annen sak! Han var i et forhold i 14 år, før jeg ble kjent med han, og jeg tror rett å slett at han ikke er klar for forhold, for ellers hadde jeg hørt noe.....så jeg har bestemt meg for å gi opp og gå videre....

Samme med "min" også. Uten tvil at han liker meg (tilbakemelding fra hans venner også) men han fikser vel ant ikke et forhold. Feil tid...

Anonymous poster hash: f54e4...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet åssen damer kan lukte at menn vil ha sex, og opptrer deretter?

Menn lukter forpliktelsespress fra lang vei og trekker seg unna om det blir for mye. De tar kontakt om dama det er snakk om tilfører noe av verdi i livet hans.

Så da er spørsmålet mitt til dere damer som klager over lite kontakt: Hvordan tilfører dere verdi i fyrens liv? Har dere noe av interesse som gjør at han kommer tilbake for mer? Hvis svaret er nei, så tror jeg feilen ligger hos dere, ikke hos ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har motsatt problem: Han tar ofte kontakt men er ikke interessert!!!

Han later som han er keen, og inviterer meg på dates som senere ikke blir noe av (enten pga at han avlyser eller bare blir borte)

Er faen så lei av dette tullet hans og skjønner ikke hvorfor han gjør det???!

Noen som har opplevd det samme eller menn som kan svare på HVORFOR han gjør dette?????



Anonymous poster hash: 28164...710
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har motsatt problem: Han tar ofte kontakt men er ikke interessert!!!

Han later som han er keen, og inviterer meg på dates som senere ikke blir noe av (enten pga at han avlyser eller bare blir borte)

Er faen så lei av dette tullet hans og skjønner ikke hvorfor han gjør det???!

Noen som har opplevd det samme eller menn som kan svare på HVORFOR han gjør dette?????

Anonymous poster hash: 28164...710

Jeg er midt i dette nå, og svarer med samme mynt tilbake.. (utrolig barnslig av meg/oss, jeg vet :S) virekr som at begge drivet et slags latterlig spill fordi vi begge er usikre.. og dette gar pågått siden høst. Mye frem og tilbake, han sier han vil møte meg osv, men så hører jeg ingenting selvom han kaller meg søta osv, hahaha… frustrerende, ja.

Hvorfor….

Anonymous poster hash: e570d...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å lese mange lignende situasjoner. Har det også litt på samme måte, en fyr som egentlig er helt super. Tar kontakt daglig men kun på snap! Blir så lei! Tar lite initiativ til å møtes. Men samtidig er det vel opptil meg å gjøre noe med det. Har møttes en del ganger nå men han prøver seg liksom ikke på noe særlig fysisk kontakt så blir usikker på om han bare vil møtes som venner. Til slutt hadde jeg ikke mer is i magen så spurte han rett ut, og svaret jeg fikk var at han interessert i meg og ikke ville treffe andre. Og at han syntes jeg var vanskelig å forstå seg på.

Så selv om noen virker uinteresserte så er det kanskje fordi det er deg selv som virker usikker.. Ikke gi opp!



Anonymous poster hash: ade20...983
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har motsatt problem: Han tar ofte kontakt men er ikke interessert!!!

Han later som han er keen, og inviterer meg på dates som senere ikke blir noe av (enten pga at han avlyser eller bare blir borte)

Er faen så lei av dette tullet hans og skjønner ikke hvorfor han gjør det???!

Noen som har opplevd det samme eller menn som kan svare på HVORFOR han gjør dette?????

Anonymous poster hash: 28164...710

Han liker at du biter på agnet hans hver gang! Han liker jaget og leken, kutt han ut..

Anonymous poster hash: ade20...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet åssen damer kan lukte at menn vil ha sex, og opptrer deretter?

Menn lukter forpliktelsespress fra lang vei og trekker seg unna om det blir for mye. De tar kontakt om dama det er snakk om tilfører noe av verdi i livet hans.

Så da er spørsmålet mitt til dere damer som klager over lite kontakt: Hvordan tilfører dere verdi i fyrens liv? Har dere noe av interesse som gjør at han kommer tilbake for mer? Hvis svaret er nei, så tror jeg feilen ligger hos dere, ikke hos ham.

Jeg skjønner ikke dette med menn og forpliktelsespress? Hvorfor klager så mangen da når de er single, fordi de er lei av det, og vil finne ei å dele livet med? Men når det faktisk dukker ei kjekk og normal dame som han får kjemi med, så skal de bli redde, og bare kutte ut all kontakt?? Kan du forklare meg det, Jerome? :) Her har ikke jeg presset meg på, sendte en melding etter en date, for å vise at jeg var fortsatt interessert. Jeg trenger mer enn en date for å vite om det er noe mer der. Og jeg merket at han likte meg veldig godt. Og jeg er ikke den som er desperat, er faktisk veldig sjenert, og maser ikke med å sende masse meldinger osv...Jeg sendte en mld, og angret ikke på det, men nå syns jeg han kan sende en mld, og hvis han ikke gjør det, så får det være hans tap.....for jeg har ikke sagt eller gjort noe som kan ha skremt han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker at du biter på agnet hans hver gang! Han liker jaget og leken, kutt han ut..

Anonymous poster hash: ade20...983

Ja det er godt mulig! Men hvorfor forstår jeg ikke..Hva er moro med dette?

Følelsene mine svinger mellom: :rodmer::bolledeig::strix: når han flørter og invitere meg med på ting.

Og går deretter over til: :forvirra::klo: når han avlyser eller bare forsinner.

Dagen etter blir det alltid: :murvegg::frustrert::sur: der jeg lover meg selv å aldri svare ham mer når han tar kontakt!

Men fatter ikke hva en VOKSEN mann får ut av dette.Han dukker alltid opp igjen og jeg smelter hver gang!

TS:Du bør ta dette opp med han.Spørre hva han vil og føler for deg.

Anonymous poster hash: 28164...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette med menn og forpliktelsespress? Hvorfor klager så mangen da når de er single, fordi de er lei av det, og vil finne ei å dele livet med? Men når det faktisk dukker ei kjekk og normal dame som han får kjemi med, så skal de bli redde, og bare kutte ut all kontakt?? Kan du forklare meg det, Jerome? :) Her har ikke jeg presset meg på, sendte en melding etter en date, for å vise at jeg var fortsatt interessert. Jeg trenger mer enn en date for å vite om det er noe mer der. Og jeg merket at han likte meg veldig godt. Og jeg er ikke den som er desperat, er faktisk veldig sjenert, og maser ikke med å sende masse meldinger osv...Jeg sendte en mld, og angret ikke på det, men nå syns jeg han kan sende en mld, og hvis han ikke gjør det, så får det være hans tap.....for jeg har ikke sagt eller gjort noe som kan ha skremt han :)

De som klager over at de ikke finner noen å dele livet med gjør det fordi de ikke er attraktive nok i øynene til andre damer. Eller fordi de har for høye krav. Eller fordi de ikke gjør en innsats selv. Grunnene kan være mange. Mange blir også skeptiske og trekker seg unna fordi de rett og slett blir skremte. Det er ikke slik at alle menn har masse erfaring med kvinner. Og alt fokuset om å gjøre det rette, og alt ansvaret ligger hos menn. Legg merke til hvor mye menn bombarderes med: "Slik gjør du xxx for å tilfredstille kvinnen" artikler på nett. Du finner sjeldent det motsatte for kvinner.

Merk at det har med interesse å gjøre. Du må ha noe ved deg som han aktivt vil ha. Om du føler du har gjort en god nok innsats og er interessant nok, så har du gjort alt som er i din makt. Husk at du ikke kan tvinge han til å finne deg interessant eller tiltrekkende, det er noe kun han har mulighet til å gjøre. Ikke tenk så mye, gi det tid og vit at du har gjort det du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som klager over at de ikke finner noen å dele livet med gjør det fordi de ikke er attraktive nok i øynene til andre damer. Eller fordi de har for høye krav. Eller fordi de ikke gjør en innsats selv. Grunnene kan være mange. Mange blir også skeptiske og trekker seg unna fordi de rett og slett blir skremte. Det er ikke slik at alle menn har masse erfaring med kvinner. Og alt fokuset om å gjøre det rette, og alt ansvaret ligger hos menn. Legg merke til hvor mye menn bombarderes med: "Slik gjør du xxx for å tilfredstille kvinnen" artikler på nett. Du finner sjeldent det motsatte for kvinner.

Merk at det har med interesse å gjøre. Du må ha noe ved deg som han aktivt vil ha. Om du føler du har gjort en god nok innsats og er interessant nok, så har du gjort alt som er i din makt. Husk at du ikke kan tvinge han til å finne deg interessant eller tiltrekkende, det er noe kun han har mulighet til å gjøre. Ikke tenk så mye, gi det tid og vit at du har gjort det du kan gjøre.

Stemmer det du sier, det er mye fokus på hvordan menn skal tilfredstille kvinner, litt dumt at det er sånn! Jeg er ikke en sånn dame som fokusere så mye på det,og det er sikker mange fler av oss, vil bare finne en som tar meg for den jeg er :) Men jeg skal gi det tid :) Jeg var meg selv, og kan ikke gjøre så mye annet :) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som klager over at de ikke finner noen å dele livet med gjør det fordi de ikke er attraktive nok i øynene til andre damer. Eller fordi de har for høye krav. Eller fordi de ikke gjør en innsats selv. Grunnene kan være mange. Mange blir også skeptiske og trekker seg unna fordi de rett og slett blir skremte. Det er ikke slik at alle menn har masse erfaring med kvinner. Og alt fokuset om å gjøre det rette, og alt ansvaret ligger hos menn. Legg merke til hvor mye menn bombarderes med: "Slik gjør du xxx for å tilfredstille kvinnen" artikler på nett. Du finner sjeldent det motsatte for kvinner.

Merk at det har med interesse å gjøre. Du må ha noe ved deg som han aktivt vil ha. Om du føler du har gjort en god nok innsats og er interessant nok, så har du gjort alt som er i din makt. Husk at du ikke kan tvinge han til å finne deg interessant eller tiltrekkende, det er noe kun han har mulighet til å gjøre. Ikke tenk så mye, gi det tid og vit at du har gjort det du kan gjøre.

Men når man prøver så godt man kan å lette på dette presset de føler, og også gir uttrykk for at det ikke føles som så mye press (selv om angsten for press er der). Når han er attraktiv nok men alt for usikker på seg selv, men man sier så godt man kan at han er bra nok. Han trenger ikke bevise noe. Det er jo den han er som gjorde at man falt for han. Og allikevel så vinner frykten. Den er kjip :(

Anonymous poster hash: f54e4...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar de aldri kontakt eller savner dere mer kontakt? Tror ikke alle menn er like flink til å opprettholde kontakten ved avstand er min erfaring. Noen menn er veldig flinke, mens flertaller er mer typisk mann som lever fullt og helt der de er. Jeg har datet en mann i 1 mnd. Han ringer meg på kvelden, men er elendig på kontakt ellers om dagen. Jeg har slått meg til ro med dette og stresser ikke mer. (Det gjorde jeg før) I helga er han i utlandet med jobben og regner med det blir stille fra hans side. Har fått noen snaper og tar det som et kompliment:) Men det er uvant og jeg tenkte hin dagen at han sikkert ikke er forelsket. Vi damer er litt for flinke til å tenke og analysere desverre. Menn er like forskjellig som oss damer.

Anonymous poster hash: 89dd9...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har motsatt problem: Han tar ofte kontakt men er ikke interessert!!!

Han later som han er keen, og inviterer meg på dates som senere ikke blir noe av (enten pga at han avlyser eller bare blir borte)

Er faen så lei av dette tullet hans og skjønner ikke hvorfor han gjør det???!

Noen som har opplevd det samme eller menn som kan svare på HVORFOR han gjør dette?????

Anonymous poster hash: 28164...710

Har du noen gang truffet han irl? Har hatt samme problem med en mann over lengre tid. Historien repeteres; han tar kontakt, flørter og skriver at han vil treffes, men når det kommer til stykke skjer det aldri. Bare tomme ord! Dette har hendt meg tre ganger nå.

Virker som han tenner på spenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En merker fort når noen liker en!

Det er jo ikke sikkert. Mange tolker ting helt feil hele tiden.

Anonymous poster hash: 85500...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene her på kg, som f.eks denne, beviser at det ikke er fasit svar på om han er intressert, ved å se hvor mye han tar kontakt.

Anonymous poster hash: e3e7b...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene her på kg, som f.eks denne, beviser at det ikke er fasit svar på om han er intressert, ved å se hvor mye han tar kontakt.

Anonymous poster hash: e3e7b...e26

Fasitsvaret er å se på forholdet mellom hva personen sier og det personen faktisk gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er han sjenert eller så er han bare høflig og ikke interessert. Du får nesten bare plukke opp de signalene du får :P

Anonymous poster hash: 78b50...33d

Ja, man må ikke finne på å spørre.

Anonymous poster hash: 1b88f...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...