Gå til innhold

Han er interessert, men tar ikke kontakt..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er mest trolig det som heter å holdes på gress som mulige sex-partnere, mens de også møter/ser etter andre.

Ååå det kan han se langt bort i fra :)

Anonymous poster hash: a3a50...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"He's just not that into you" kan det virke som.

Jeg er en av de jentene som liker å merke interessen tydelig og bli litt "oppsøkt" om det gir mening, så for min del hadde jeg gått videre etter noen som er mer interessert :) Viss noen virkelig liker deg kommer de til å sende meldinger og kontakte deg og være mer pågående, ikke gå dagesvis og ukesvis uten kontakt.

Men enkelte er litt rare, så det er selvsagt mulig han bare er sjernert eller noe. Men jeg ville heller satset på å se etter noen andre :)

Edit:

Og som han over her skriver: virker som om han holder deg på standby som en "mulighet".

Endret av PrinsesseNila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Ååå det kan han se langt bort i fra :)

Anonymous poster hash: a3a50...bc1

Jeg mener bare at slik vingling, smooth når dere møtes men lite initiativ etter min erfaring betyr dette.

Med mindre det er ekstremt sjenerte fyrer vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh... akkurat det jeg ikke ville høre. Jeg kan ikke annet enn å undre på hvorfor... :( Skjønner det ikke, for han var jo så ekstremt interessert og han er ikke fantastisk liksom.. Burde klart å fått han på kroken.

Dårlig for selvtilitten kjenner jeg.



Anonymous poster hash: a3a50...bc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre? Bare slette han fra sosiale medier? Si noe til han?



Anonymous poster hash: a3a50...bc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg kjenner jeg blir frustrert på dine vegne. Hva er det som feiler menn? Jeg lurer egentlig på hva som foregår i hodet dems når dem en dag er helt PÅ, og en annen dag hører man ingenting?

Det er i vært fall merkelig når det går over en uke uten kontakt. Hvis det ikke har hendt noe alvorlig, så tenker jeg nesten at dem ikke var så interessert da. At det kanskje var et lite skuespill for å få seg noe?

Sykt irriterendes!

Min oppdatering: Jeg tok som sagt kontakt, og vi pratet ganske lenge nå sist på facebook. Han avsluttet samtalen med at han ville treffe meg igjen en dag. Tror du jeg har hørt noe etterpå? Nei..

Hvorfor i helvette sitter de å si at de er interessert, for å så ikke ta kontakt igjen? Er det bare en høflig måte å avvise på? Kanskje de dater flere jenter, og holder seg opptatt med det?

:vetikke:

Anonymous poster hash: a3a50...bc1

Merkelige greier... Jeg har jo postet ting på FB som han har likt i mellomtiden. Aner ikke.. Får se om han tar kontakt når han er hjemme igjen. Hvis ikke blir dette kleint, for vi vanker i samme fotballpub. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Årh... akkurat det jeg ikke ville høre. Jeg kan ikke annet enn å undre på hvorfor... :( Skjønner det ikke, for han var jo så ekstremt interessert og han er ikke fantastisk liksom.. Burde klart å fått han på kroken.

Dårlig for selvtilitten kjenner jeg.

Anonymous poster hash: a3a50...bc1

Det er ikke sikkert vi har rett da :)

Hvorfor slette han? Du vet jo ikke enda hva han vil.

Ta det rolig.

Du kan jo invitere han med på noe, fortrinnsvis i en helgedag, men ikke ha sex.

Vil han bruke lørdagskvelden på deg?

Endret av tomasjj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det er ikke sikkert vi har rett da :)

Hvorfor slette han? Du vet jo ikke enda hva han vil.

Ta det rolig.

Du kan jo invitere han med på noe, fortrinnsvis i en helgedag, men ikke ha sex.

Vil han bruke lørdagskvelden på deg?

Hei :)

Jeg var på date med en mann for noen uker siden, som jeg ble kjent gjennom datingnett side. Vi chattet i over 2 måneder før vi tok steget til at vi ville møtes. Vi hadde god kjemi hele veien gjennom chattingen, og vi syns daten våres gikk greit, selv om vi begge syns det var litt kleint i begynnelsen. Vi avtalte ikke noe nytt møte, når vi skulle gå hver for oss, vi var vel begge litt sjenert. ;) Men vi gav hverandre en klem, og takket for en hyggelig date. Jeg merket at han likte meg, men jeg hørte ikke noe etterpå daten. Som sagt så kom han ut av et langvarig forhold for et år siden, og har barn med eksen sin. Og han sa selv at rundt høytider så kjente han litt på det. Var jo greit at han var ærlig om det, men det fikk jo meg til å tenke litt.

Etter at det var godt en uke, så sendte jeg han en melding,og spurte om han hadde hatt en fin jul.... for det å gå rundt å analysere å tenke fram og tilbake, er selvpining for meg. Han tok en dag før han svarte, men han svarte! Jeg går rundt med en følelse av at vi ikke er ferdige med hverandre. Men nå er det gått en uke siden sist vi hadde kontakt igjen. Jeg har sittet å håpet å høre noe fra han. Jeg tenkte at kanskje han trenger litt tid, og kanskje egentlig ikke har vært klar for denne datingen....

Men skal jeg ta et hint? Gi opp og bare gå videre? Tenker hvis han virkelig hadde villet ta kontakt, så hadde vel han gjort det til nå? Selv om jeg merket at han likte meg veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne men kan gå dager og uker uten å kontakte han jeg liker..

Anonymous poster hash: e3e7b...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må man, som i de aller fleste situasjoner, se på hva personen faktisk gjør, ikke det personen sier. Det er det som forteller hvorvidt personen mener alvor eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne men kan gå dager og uker uten å kontakte han jeg liker..

Anonymous poster hash: e3e7b...e26

Da hadde du hatt et problem, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må man, som i de aller fleste situasjoner, se på hva personen faktisk gjør, ikke det personen sier. Det er det som forteller hvorvidt personen mener alvor eller ikke.

Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må man, som i de aller fleste situasjoner, se på hva personen faktisk gjør, ikke det personen sier. Det er det som forteller hvorvidt personen mener alvor eller ikke.

Jeg har prøvd med en slik mann i et halvt år nå. Og prøvd å fokusere på hva han gjør og ikke hva han sier, men det var nytteløst det også. Ene dagen supersøt og andre dagen borte vekk. Frem og tilbake hele tiden. Blir svimmel av mindre. Har fortsatt et ørlite håp men dette har også slitt meg helt ut.

Anonymous poster hash: f54e4...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd med en slik mann i et halvt år nå. Og prøvd å fokusere på hva han gjør og ikke hva han sier, men det var nytteløst det også. Ene dagen supersøt og andre dagen borte vekk. Frem og tilbake hele tiden. Blir svimmel av mindre. Har fortsatt et ørlite håp men dette har også slitt meg helt ut.

Anonymous poster hash: f54e4...e9a

Da må du rett og slett sette foten ned og ikke godta sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du rett og slett sette foten ned og ikke godta sånt.

Har gjort det nå ;) men sliter med å glemme og å gå videre :P men det går nok over.

Anonymous poster hash: f54e4...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kvinne men kan gå dager og uker uten å kontakte han jeg liker..

Anonymous poster hash: e3e7b...e26

Hmmmm....skal jeg bare gå videre da? Han virker for meg ut som han har fått kalde føtter, eller kanskje ikke er så interessert alikevel lengre.....hvem vet? Jeg angret ikke på at jeg tok kontakt med han etter daten, hadde angret meg i hel, hvis jeg ikke hadde tatt kontakt :-) Men nå har jeg ikke lyst å ta mer kontakt, vil ikke virke masete....det er så forvirrende og vanskelig dette her. Tenkte jeg skulle gi han tid, men jeg kan jo ikke sitte på gjerdet og vente i all evighet heller ;-) Kjipt når en endelig finner en som du har kjemien med, og mange samme interesser, og så skjer det null....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det nå ;) men sliter med å glemme og å gå videre :P men det går nok over.

Anonymous poster hash: f54e4...e9a

Jo, det er nå så. Men som jeg har sagt i en annen tråd, det er viktig å ha evne til å bruke fornuften, selv når det er følelser involvert.

Edit: det som er sikkert er at det er lettere å gå videre når man vet utfallet, enn når man ikke gjør det.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er nå så. Men som jeg har sagt i en annen tråd, det er viktig å ha evne til å bruke fornuften, selv når det er følelser involvert.

Edit: det som er sikkert er at det er lettere å gå videre når man vet utfallet, enn når man ikke gjør det.

Ja og så lenge man ikke vet hva han egentlig vil, så er det ikke lett. Fortsatt er han her med små drypp men jeg kommer jo ikke noe videre heller. For egen helse må jeg gi opp en jeg virkelig liker på alle plan. Kjipt og vondt :(

Anonymous poster hash: f54e4...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg var på date med en mann for noen uker siden, som jeg ble kjent gjennom datingnett side. Vi chattet i over 2 måneder før vi tok steget til at vi ville møtes. Vi hadde god kjemi hele veien gjennom chattingen, og vi syns daten våres gikk greit, selv om vi begge syns det var litt kleint i begynnelsen. Vi avtalte ikke noe nytt møte, når vi skulle gå hver for oss, vi var vel begge litt sjenert. ;) Men vi gav hverandre en klem, og takket for en hyggelig date. Jeg merket at han likte meg, men jeg hørte ikke noe etterpå daten. Som sagt så kom han ut av et langvarig forhold for et år siden, og har barn med eksen sin. Og han sa selv at rundt høytider så kjente han litt på det. Var jo greit at han var ærlig om det, men det fikk jo meg til å tenke litt.

Etter at det var godt en uke, så sendte jeg han en melding,og spurte om han hadde hatt en fin jul.... for det å gå rundt å analysere å tenke fram og tilbake, er selvpining for meg. Han tok en dag før han svarte, men han svarte! Jeg går rundt med en følelse av at vi ikke er ferdige med hverandre. Men nå er det gått en uke siden sist vi hadde kontakt igjen. Jeg har sittet å håpet å høre noe fra han. Jeg tenkte at kanskje han trenger litt tid, og kanskje egentlig ikke har vært klar for denne datingen....

Men skal jeg ta et hint? Gi opp og bare gå videre? Tenker hvis han virkelig hadde villet ta kontakt, så hadde vel han gjort det til nå? Selv om jeg merket at han likte meg veldig godt!

Hvordan merket du at han likte deg veldig godt? Historien din ellers tyder jo egentlig på noe annet.

Anonymous poster hash: 29bd8...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...