Gå til innhold

Hva forventer egentlig jenter av Tinder?


tom1986

Anbefalte innlegg

Du har igjen misforstått. Finnes mange veldig gode menn som ikke vil ha annet enn sex for øyeblikket. Jeg har tilbragt en helg med en slik mann og vi har fortsatt kontakt og prater om løst og fast og er gode venner.

Det er bare bullshit at menn ikke tør å gå etter annet enn forhold. Det er ikke tabu å være ute etter kun sex sånn som du tydeligvis tror.

Og hvor er kilden din på at menn flest er kun ute etter sex da mister? :)

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

Jeg trenger ingen kilde. Hvis en pen kvinne skulle finne på å gjøre seg tilgjengelig og det er null tvil om at hun vil ha sex- hvilken mann uten issues eller dårlig selvtillit tror du avslår? Og nettopp det at det eneste som trengs er et fem sekunders glimt for å avgjøre om hun er fin nok, er nok til å konkludere med at menn velger sex over forhold any day, mens en kvinne i med en tilsvarende mulighet med en tilsvarende attraktiv fyr ville valgt å se om hun vil ha mer enn bare sex med han før hun tok en avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger ingen kilde. Hvis en pen kvinne skulle finne på å gjøre seg tilgjengelig og det er null tvil om at hun vil ha sex- hvilken mann uten issues eller dårlig selvtillit tror du avslår? Og nettopp det at det eneste som trengs er et fem sekunders glimt for å avgjøre om hun er fin nok, er nok til å konkludere med at menn velger sex over forhold any day, mens en kvinne i med en tilsvarende mulighet med en tilsvarende attraktiv fyr ville valgt å se om hun vil ha mer enn bare sex med han før hun tok en avgjørelse.

Jo, du trenger kilde når du kommer med slike påstander. Ellers går det ikke an å ta deg seriøst. Du kommer med masse påstander som i grunn er bare tull.

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De fleste jenter man møter via Tinder forstår, på et eller annet nivå i hvert fall, at det handler kun om sex og ingenting mer. Men enkelte, i sin forvirring og desperasjon (?) ser ut til å tro at her kan man møte drømmemannen... eh, man matcher utelukkende ut fra utseende. Hvem i alle dager er så desperat og/eller naiv å tro at man kan finne en seriøs partner ut fra slike kriterier? Det er et digitalt kjøttmarket, laget for og av menn som kan tråle gjennom tusenvis av kvinner uten å investere tid, energi eller penger for å få seg et ligg.

Ja vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du trenger kilde når du kommer med slike påstander. Ellers går det ikke an å ta deg seriøst. Du kommer med masse påstander som i grunn er bare tull.

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

Tror du virkelig det er tull at en mann ville avslått tilfeldig sex fra en forførende og uimotståelig kvinne fordi det kunne betydd at hun ikke ville blitt sammen med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror du virkelig det er tull at en mann ville avslått tilfeldig sex fra en forførende og uimotståelig kvinne fordi det kunne betydd at hun ikke ville blitt sammen med han?

Vi tror du snakker skitprat, for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke sånn at kvinner alltid er på utkikk etter drømmemannen, mens det kun er menn som ønsker uforpliktende sex. Ja, Tinder er nok i utgangpunktet ment som et mer overfladisk sjekkemedium, men det er litt gammeldags å tro at kvinnene blir lurt, eller hva?

Ingen som sier at kvinner blir lurt her, utenom kanskje du. Jeg tror vi alle likevel innser at det er langt flere kvinner enn menn som bruker Tinder i håp om å finne "den rette"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet på beskrivelsen at gutta skal sveipe til venstre dersom de kun er ute etter sex, jeg går utifra at de jeg får match med ikke føler seg lurt når jeg foreslår å ta en kaffe og bli bedre kjent

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre enn meg som føler at det er stille på tinder for tiden? :P



Anonymous poster hash: 32851...ebe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som mann bruker tinder til å finne meg en attraktiv kjæreste.

Steg 1: Match

Steg 2: Vente på å bli snakket til, eller at jeg eventuelt gjør det. Veien videre er avhengig av om personen evner å uttrykke seg, er morsom, har felles interesser, osv.

Steg 3: Adde hverandre på Fb/snap/instagram. Dette for å snoke litt mere på hverandre - for interessen for hverandre er absolutt til stede.

Steg 4: Møte hverandre, for å se om det er 'noe der' og ikke bare over meldingar.

Jeg får mye treff, men veien videre der i fra er det verre med. Føler dialogen fort blir kjedelig selv om jeg piffer den opp. Veldig få som kan kunsten å gjøre seg interessant, og da gidder jeg ikke skrive mere. Jeg har kommet til steg 4 nå, og er spent på hva som skjer. Jeg er forøvrig ute etter en kone til våre fremtidige barn, så da skulle det bare mangle at jeg er kresen!

En kamerat av meg bruker appen slik:

Steg 1: Lik alle jentene

Steg 2: Spør direkte/indirekte om sex.

Steg 3: Knull, tøm og røm.

Han får seg sex hele tiden.

Hvilken "kvalitet" disse jentene har skal ikke jeg uttale meg om.

Men appen kan brukes til "alt". Jeg har i alle fall blitt kjent med noen morsomme og fargerike mennesker via appen. Kanskje jeg har funnet kona mi der, hvem vet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg en dag skal bruke Tinder (les; hvis jeg en dag blir singel) så er jeg der inne for å møte en kjæreste, ikke for noe annet random tull :)

LadyOnWheels - høres bra ut!

Bare på første side og litt øverst på side nr 2 i denne tråden telte jeg 4 damer som er useriøse.

Kan ikke dere være så snille og slette profilen deres da?

Når dere er der kun fordi "det er koselig å få komplimenter" og lignende. Ah..., så herlig tidsfordriv for dere da gitt........ :tellesauer:

Samtidig er dere tidstyver for alle dere matcher med, som ønsker å møte damer for enten det ene eller det andre.

Respektløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som mann bruker tinder til å finne meg en attraktiv kjæreste.

Steg 1: Match

Steg 2: Vente på å bli snakket til, eller at jeg eventuelt gjør det. Veien videre er avhengig av om personen evner å uttrykke seg, er morsom, har felles interesser, osv.

Steg 3: Adde hverandre på Fb/snap/instagram. Dette for å snoke litt mere på hverandre - for interessen for hverandre er absolutt til stede.

Steg 4: Møte hverandre, for å se om det er 'noe der' og ikke bare over meldingar.

Jeg får mye treff, men veien videre der i fra er det verre med. Føler dialogen fort blir kjedelig selv om jeg piffer den opp. Veldig få som kan kunsten å gjøre seg interessant, og da gidder jeg ikke skrive mere. Jeg har kommet til steg 4 nå, og er spent på hva som skjer. Jeg er forøvrig ute etter en kone til våre fremtidige barn, så da skulle det bare mangle at jeg er kresen!

En kamerat av meg bruker appen slik:

Steg 1: Lik alle jentene

Steg 2: Spør direkte/indirekte om sex.

Steg 3: Knull, tøm og røm.

Han får seg sex hele tiden.

Hvilken "kvalitet" disse jentene har skal ikke jeg uttale meg om.

Men appen kan brukes til "alt". Jeg har i alle fall blitt kjent med noen morsomme og fargerike mennesker via appen. Kanskje jeg har funnet kona mi der, hvem vet :)

Samme "kvalitet" som kompisen din kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til hvordan man bruker Tinder og hva man bør unngå;

http://www.side3.no/slik-lykkes-du-pa-tinder/5167279.html

Anonymous poster hash: 6ed2d...455

Haha, den artikkelen var elendig...

Skjønner ikke at det er mulig å skrive en så dårlig artikkel. Tydeligvis journalisten eller en kompis som har null erfaring med nettdating, og som har prøvd for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme "kvalitet" som kompisen din kanskje...?

Var kanskje litt dårlig formulert av meg, men du skjønte uansett hva jeg mente, og svaret er nok både "ja og nei" ;-) (Alt etter øynene som ser.. og dømmer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg møtte kjæresten min på Tinder. ;)

Jeg også! Og av rundt 100 matches spurte kanskje 5 rett ut om sex bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Ånei. Får dumpe typen min, da. Vil jo ikke at en anonym bruker fra Kvinneguiden skal tenke at jeg er en taper. :lol:

Når slettet han Tinder appen? Mtp. at dere endte opp med å date og bli kjærester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...