Gå til innhold

Hva forventer egentlig jenter av Tinder?


tom1986

Anbefalte innlegg

Men det er jo utseende som avgjør om man oppretter kontakt i virkelig verden også. Det er i grunn ikke så stor forskjell på ute på byn for å sjekke og tinder for å sjekke.



Anonymous poster hash: 8db02...2fa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke for meg å møte en fremtidig kjæreste på Tinder, men jeg er heller ikke ute etter et ligg. Synes egentlig appen er ganske useriøs, bruker den kun når jeg kjeder meg, og hvis jeg har en samtale med noen så mener jeg ikke noe seriøst over det. Altså, kun for morsomt, og spennende å snakke litt "uforpliktende" med en ukjent gutt som jeg synes er kjekk ut i fra noen bilder. Men som sagt, selv om jeg har trykket liker, så betyr ikke det at jeg verken ønsker å innlede et seriøst forhold med han, eller ligge med han ;)

enig! da jeg var på tinder brukte jeg det kun som tidsfordriv i samme gate som candy crush - noe man gjør når man ikke får sove eller kjeder seg. er gøy å se hvem som er der, om det er noen kjente osv. hyggelig å få meldinger og komplimenter, men ville aldri møtt noen derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte kjæresten på tinder jeg :)



Anonymous poster hash: a0dc2...46a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ville bli kjent med noen du finner attraktivt er i utgangspunktet ganske useriøst. Derav er kvinner per def useriøse. Å ville ha sex med noen du syns er attraktiv er derimot dønn seriøst.

Så du vil ha en uattraktiv kjæreste? :P

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil ha en uattraktiv kjæreste? :P

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

Hvem har sagt jeg vil ha kjæreste?

Jeg har sagt at å ville ha sex med noen fordi de er attraktive er særdeles seriøst, mens å ville bli kjent med noen fordi du finner dem attraktive er ganske useriøst.

Endret av Teeden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt jeg vil ha kjæreste?

Jeg har sagt at å ville ha sex med noen fordi de er attraktive er særdeles seriøst, mens å ville bli kjent med noen fordi du finner dem attraktive er ganske useriøst.

De fleste som vil ha kjæreste vil ha noen de også synes er fine å se på og som de tenner på seksuelt.

Om man blir sjekket opp uansett hvor det er så er det utseendet som er første grunnen. Hvordan du ser ut er jo hele førsteintrykket til en person uansett om det er i virkeligheten eller via en datingapp. Og uansett om det er via en datingapp eller i virkeligheten så blir man da kjent med personen etter man har tatt kontakt med personen og ser om du og den personen har noe til felles osv. Utseendet gjelder akkurat like mye uansett hvor man sjekker opp noen. Om du mener det er useriøst at folk vil ha en person som de tiltrekker seg av er din mening.

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste som vil ha kjæreste vil ha noen de også synes er fine å se på og som de tenner på seksuelt.

Om man blir sjekket opp uansett hvor det er så er det utseendet som er første grunnen. Hvordan du ser ut er jo hele førsteintrykket til en person uansett om det er i virkeligheten eller via en datingapp. Og uansett om det er via en datingapp eller i virkeligheten så blir man da kjent med personen etter man har tatt kontakt med personen og ser om du og den personen har noe til felles osv. Utseendet gjelder akkurat like mye uansett hvor man sjekker opp noen. Om du mener det er useriøst at folk vil ha en person som de tiltrekker seg av er din mening.

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

De fleste menn hadde nøyd seg med sexen om de kunne fått den uten å ta hele dama på kjøpet, så du tar feil. Menn har lyst på sex med damer de sjekker opp. At det blir mer ut av det skyldes de forventningene og kravene hun har til han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Hvis jeg en dag skal bruke Tinder (les; hvis jeg en dag blir singel) så er jeg der inne for å møte en kjæreste, ikke for noe annet random tull :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn hadde nøyd seg med sexen om de kunne fått den uten å ta hele dama på kjøpet, så du tar feil. Menn har lyst på sex med damer de sjekker opp. At det blir mer ut av det skyldes de forventningene og kravene hun har til han

Du må lære deg å snakke på egne vegne, og ikke for "de fleste menn". At du bare vil ha sex og ikke et fast forhold, betyr kun det. At DU bare vil ha sex og ikke et fast forhold. Andre menn har andre ønsker.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å nevne det er tinder en helt fantastisk dating-app for jenter som ser etter jenter! Masse søte bifile og lesbiske, flesteparten ser ikke nødvendigvis etter sex :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

De fleste menn hadde nøyd seg med sexen om de kunne fått den uten å ta hele dama på kjøpet, så du tar feil. Menn har lyst på sex med damer de sjekker opp. At det blir mer ut av det skyldes de forventningene og kravene hun har til han

Du er på ingen måte en representant for menn flest.

De fleste menn ønsker en å være glad i, som er glad i dem også.

At du har et forskrudd syn på deg selv og kvinner er ditt problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har et bestemt inntrykk av at Tinder er først og fremst en pule-app, og ville ikke hatt forventninger om noe annet om jeg hadde tatt Tinder i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lære deg å snakke på egne vegne, og ikke for "de fleste menn". At du bare vil ha sex og ikke et fast forhold, betyr kun det. At DU bare vil ha sex og ikke et fast forhold. Andre menn har andre ønsker.

Nå er jo faktisk tema om at kvinner ønsker seg kjærester gjennom tinder, der flertallet av oss menn bruker den for det den er ment til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo utseende som avgjør om man oppretter kontakt i virkelig verden også. Det er i grunn ikke så stor forskjell på ute på byn for å sjekke og tinder for å sjekke.

Anonymous poster hash: 8db02...2fa

Snakk for deg selv, personlig er det viktigere for meg om vedkommende feks er en frisør, eller om de er 4 eller 5 på utseende-terningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn hadde nøyd seg med sexen om de kunne fått den uten å ta hele dama på kjøpet, så du tar feil. Menn har lyst på sex med damer de sjekker opp. At det blir mer ut av det skyldes de forventningene og kravene hun har til han

Alle vil ha sex med de man sjekker opp. Alle er ute etter sex. Men veldig mange er også ute etter et forhold. At du bare vil pule betyr ikke at det er noe alle menn vil. Veldig mange menn er også ute etter forhold :) Synd du har et så forvridd syn på ting og tror at alle menn er som deg. Finnes faktisk gode menn som blir forelska og vil ha mye mer enn bare sex :)

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har et bestemt inntrykk av at Tinder er først og fremst en pule-app, og ville ikke hatt forventninger om noe annet om jeg hadde tatt Tinder i bruk.

Jeg var der egentlig bare fordi jeg ville se på menn og ha det litt spennende da jeg var singel, og var i grunn ikke ute etter noe i det hele tatt, men så fant jeg kjæresten min der. :)

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo faktisk tema om at kvinner ønsker seg kjærester gjennom tinder, der flertallet av oss menn bruker den for det den er ment til.

Tinder er en dating-app så jeg tror du har misforstått kraftig. Den brukes til alle som vil finne seg noen, uansett om det er for sex eller for noe mer.

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vil ha sex med de man sjekker opp. Alle er ute etter sex. Men veldig mange er også ute etter et forhold. At du bare vil pule betyr ikke at det er noe alle menn vil. Veldig mange menn er også ute etter forhold :) Synd du har et så forvridd syn på ting og tror at alle menn er som deg. Finnes faktisk gode menn som blir forelska og vil ha mye mer enn bare sex :)

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

At menn som kun er ute etter sex ikke blir oppfattet som gode menn, er jo en av hovedgrunnene til at flere menn ikke tør annet enn å gå for et forhold når det dealer med jenter. Bare det at du våger sette et kvalitetsstempel på en mann alt etter hvor interessert han er i å etablere seg med en jente viser jo at du har et helt annet tankesett menn flest, da vi ikke sier nei takk til sex med en jente uten forpliktelser. Faktisk vil flertallet av oss se på det som positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menn som kun er ute etter sex ikke blir oppfattet som gode menn, er jo en av hovedgrunnene til at flere menn ikke tør annet enn å gå for et forhold når det dealer med jenter. Bare det at du våger sette et kvalitetsstempel på en mann alt etter hvor interessert han er i å etablere seg med en jente viser jo at du har et helt annet tankesett menn flest, da vi ikke sier nei takk til sex med en jente uten forpliktelser. Faktisk vil flertallet av oss se på det som positivt.

Du har igjen misforstått. Finnes mange veldig gode menn som ikke vil ha annet enn sex for øyeblikket. Jeg har tilbragt en helg med en slik mann og vi har fortsatt kontakt og prater om løst og fast og er gode venner.

Det er bare bullshit at menn ikke tør å gå etter annet enn forhold. Det er ikke tabu å være ute etter kun sex sånn som du tydeligvis tror.

Og hvor er kilden din på at menn flest er kun ute etter sex da mister? :)

Anonymous poster hash: a0dc2...46a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...