Gå til innhold

Hva forventer egentlig jenter av Tinder?


tom1986

Anbefalte innlegg

De fleste jenter man møter via Tinder forstår, på et eller annet nivå i hvert fall, at det handler kun om sex og ingenting mer. Men enkelte, i sin forvirring og desperasjon (?) ser ut til å tro at her kan man møte drømmemannen... eh, man matcher utelukkende ut fra utseende. Hvem i alle dager er så desperat og/eller naiv å tro at man kan finne en seriøs partner ut fra slike kriterier? Det er et digitalt kjøttmarket, laget for og av menn som kan tråle gjennom tusenvis av kvinner uten å investere tid, energi eller penger for å få seg et ligg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tinder er jo faktisk en dating app, men jeg slettet den da jeg skjønte at folk er faktisk bare ute etter sex!

tro det eller ei, men er faktisk folk som har møtt kjærligheten på tinder :-)



Anonymous poster hash: 28e54...db3
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Nå bruker jeg Tinder i utlandet da, men de jeg har datet har vært interessert i mer enn et kjapt ligg. Og utseendet er jo ofte det første man legger merke til uansett, og da går det ikke bare på om man på objektive faktorer, jeg krysser ja på de som ser sympatiske ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også møtt kjæresten min på Tinder. Synes ikke det var mer kjøttmarked på Tinder enn det var på Sukker, eller på byen for den del. Menn som TS må man dessverre holde ut med på alle arenaer.



Anonymous poster hash: 764b0...6d5
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke for meg å møte en fremtidig kjæreste på Tinder, men jeg er heller ikke ute etter et ligg. Synes egentlig appen er ganske useriøs, bruker den kun når jeg kjeder meg, og hvis jeg har en samtale med noen så mener jeg ikke noe seriøst over det. Altså, kun for morsomt, og spennende å snakke litt "uforpliktende" med en ukjent gutt som jeg synes er kjekk ut i fra noen bilder. Men som sagt, selv om jeg har trykket liker, så betyr ikke det at jeg verken ønsker å innlede et seriøst forhold med han, eller ligge med han ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men useriøse menn er jo overalt, hvor kan man egentlig forvente å møte seriøse menn? Slik sett blir jo ikke tinder et dummere valg enn jobb, facebooks, sukker, byen, felles venner osv.



Anonymous poster hash: a4532...bf2
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Nå er det ikke sånn at kvinner alltid er på utkikk etter drømmemannen, mens det kun er menn som ønsker uforpliktende sex. Ja, Tinder er nok i utgangpunktet ment som et mer overfladisk sjekkemedium, men det er litt gammeldags å tro at kvinnene blir lurt, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi møtte kjæresten sin på Tinder. Jeg hører til støtt og stadig at det bare er en "sexapp" and so on, og jeg må si jeg blir litt forvirret. Jeg har gått på date med folk jeg møtte på Tinder og jeg har pratet og hatt samtaler med enda fler, over lengre tid. Jeg sitter ikke igjen med dette sexapp-intrykket folk har i det hele tatt, snarere motsatt: gutta er kjapt ute med å fortelle meg hvor ståa ligger, og majoriteten gjør det klart at de er ute etter noe seriøst, og dersom jeg bare vil "leke" så er ikke de personen for meg. Faktisk har Tinder vært positivt overraskende og gitt meg litt troa på gutter igjen (den troa enkelte bitre mennesker er ivrige etter å rive ned her på KG).

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer alltid til å tenke at de som har møtt kjæresten sin på tinder er tapere. Sånn er det bare, dessverre. Du kan gå til horestrøket og finne typen der hvis du vil, det vil høres mer seriøst ut en å finne typen på tinder.



Anonymous poster hash: 747ca...f64
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer alltid til å tenke at de som har møtt kjæresten sin på tinder er tapere. Sånn er det bare, dessverre. Du kan gå til horestrøket og finne typen der hvis du vil, det vil høres mer seriøst ut en å finne typen på tinder.

Anonymous poster hash: 747ca...f64

Oi oi, så bitter! Har du blitt dumpa av noen fra Tinder?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Jeg kommer alltid til å tenke at de som har møtt kjæresten sin på tinder er tapere. Sånn er det bare, dessverre. Du kan gå til horestrøket og finne typen der hvis du vil, det vil høres mer seriøst ut en å finne typen på tinder. Anonymous poster hash: 747ca...f64

Ånei. Får dumpe typen min, da. Vil jo ikke at en anonym bruker fra Kvinneguiden skal tenke at jeg er en taper. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer alltid til å tenke at de som har møtt kjæresten sin på tinder er tapere. Sånn er det bare, dessverre. Du kan gå til horestrøket og finne typen der hvis du vil, det vil høres mer seriøst ut en å finne typen på tinder.

Anonymous poster hash: 747ca...f64

Så utrolig trist for deg. Dette sier jo mye mer om deg og dine holdninger enn det gjør om andre. Og det finnes faktisk de som gir komplett f i hva andre tenker om deres forhold. Høres ut som en relativt sunn holdning å ha, gjør det ikke?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også møtt kjæresten min på Tinder. Synes ikke det var mer kjøttmarked på Tinder enn det var på Sukker, eller på byen for den del. Menn som TS må man dessverre holde ut med på alle arenaer.

Anonymous poster hash: 764b0...6d5

Ærlig talt, hvor dobbeltmoralsk er ikke dette? Du kritiserer menn for å ha en overfladisk holdning til dating, når du selv bruker en App der du avgjør kontakt kun ut fra utseende med vedkommende.

Det TS etterlyser er svar fra kvinner på hvorfor de har en så desperat trang til å etablere seg på overfladiske premisser vi menn kun ser på som overfladiske? Ingen av oss har noe videre behov for å bli sammen med en fin dame kun fordi hun er fin. Dere har derimot et ekstremt behov for å etablere dere med oss på ekstremt overfladiske kriterier og ser ut til å ha vanskeligheter ved å skille genuin interesse og kåthet. Dette er ikke et kvalitetstrekk, hvis du innbiller deg det, så svar heller på spørsmålet til ts i stedet for å kritisere menn for å både utvise mer selvbeherskelse og ærlighet når det kommer til dating og sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men useriøse menn er jo overalt, hvor kan man egentlig forvente å møte seriøse menn? Slik sett blir jo ikke tinder et dummere valg enn jobb, facebooks, sukker, byen, felles venner osv.

Anonymous poster hash: a4532...bf2

Å ville bli kjent med noen du finner attraktivt er i utgangspunktet ganske useriøst. Derav er kvinner per def useriøse. Å ville ha sex med noen du syns er attraktiv er derimot dønn seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I overkant å kalle folk tapere, men Tinder er jo åpenbart ett dårlig valg om man ikke verdsetter utseende veldig høyt i de man ønsker å møte, uansett hva man ønsker å få ut av møte. I ett langvarig forhold, så er det fint med ett bra utseende, men jeg synes andre ting er viktigere, og jeg tror også det til syvende og sist er andre ting som er viktigere for ett suksessfullt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg der i dag etter press fra min venninne. Det var litt gøy å sitte å se på alle disse karene sammen med henne. Noen fikk yay og de fleste fikk nay.

Tror ikke jeg kommer til å møte noen av de som "yayer" meg tilbake.

Så for å svare deg, TS, så gjør jeg det kun for underholdning og kanskje en god samtale med en som ser kul ut. Ikke noe sex, ikke noe kjærlighet, ingen forhåpninger ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...