Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt!

Vi treffes ganske ofte, og da oppfører vi oss som kjærester. Ser tv, lager mat, drar på trening, kino, tur osv. Jeg har truffet vennene hans, og han vil ofte ha meg med på byen (altså ikke bare treffes etterpå, men ha meg med med kompisene). Det var en tung periode i livet mitt for en stund tilbake, da stilte han virkelig opp.

Det var også en periode over noen uker vi ikke kunne ha sex pga en operasjon, men vi møttes like hyppig for det.

Han oppfører seg virkelig ikke som "gutter som bare vil ha sex" (been there!), men likevel kommer vi ikke i mål som kjærester. Det er en forvirrende mellomting.

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Jeg har lest det du har skrevet her og vi har det seriøst helt likt. Kanskje vi dater samme type :P

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo jenter! Jeg trenger svar på noe her som driver meg snart til vanvidd :P

Er det vanlig at mannen man holder på med er veldig svingende i måten han skriver? Han jeg holder på med kan en kveld være helt på og sende masse hjerter, smilyer og diverse mens en annen dag skriver han bare kort og tamt.

F.eks en dag:

"God natt jenta mi <3<3<3 :) Gleder meg til å se deg imorgen! :* :D :*

mens en annen dag:

Jeg legger meg nå :) Natta :))

Hvorfor masse hjerter en dag, og ingen den neste? Han er virkelig som natt og dag! Med en gang han skriver kort og kjedelig tenker jeg at nå har han mistet interessen. :rolleyes:



Anonymous poster hash: 413d7...9c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! Jeg trenger svar på noe her som driver meg snart til vanvidd :P

Er det vanlig at mannen man holder på med er veldig svingende i måten han skriver? Han jeg holder på med kan en kveld være helt på og sende masse hjerter, smilyer og diverse mens en annen dag skriver han bare kort og tamt.

F.eks en dag:

"God natt jenta mi <3<3<3 :) Gleder meg til å se deg imorgen! :* :D :*

mens en annen dag:

Jeg legger meg nå :) Natta :))

Hvorfor masse hjerter en dag, og ingen den neste? Han er virkelig som natt og dag! Med en gang han skriver kort og kjedelig tenker jeg at nå har han mistet interessen. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Du må slutte å tenke så mye. Han er sikkert trøtt eller litt opptatt når han skriver kortere meldinger. Jeg er jente og skriver mest korte meldinger enda jeg er aldri så interessert. Syns teksting er superkjedelig.

Anonymous poster hash: 95848...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! Jeg trenger svar på noe her som driver meg snart til vanvidd :P

Er det vanlig at mannen man holder på med er veldig svingende i måten han skriver? Han jeg holder på med kan en kveld være helt på og sende masse hjerter, smilyer og diverse mens en annen dag skriver han bare kort og tamt.

F.eks en dag:

"God natt jenta mi <3<3<3 :) Gleder meg til å se deg imorgen! :* :D :*

mens en annen dag:

Jeg legger meg nå :) Natta :))

Hvorfor masse hjerter en dag, og ingen den neste? Han er virkelig som natt og dag! Med en gang han skriver kort og kjedelig tenker jeg at nå har han mistet interessen. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Kjæresten min er sånn :-) er skikkelig pus en dag, mens en annen dag kan han være litt kort og "kjedelig". Var litt frustrerende i starten, men har lært meg å ikke ta det personlig. Man kan liksom ikke boble og bruse hver eneste dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen.... Mellomfase på meg og jeg HATER det.

Det verste er at det er mellomfase fordi han er i ett forhold.

Det er definitivt ikke bra, men jeg er dønn forelsket..

Jeg håper det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Hallo jenter! Jeg trenger svar på noe her som driver meg snart til vanvidd :P

Er det vanlig at mannen man holder på med er veldig svingende i måten han skriver? Han jeg holder på med kan en kveld være helt på og sende masse hjerter, smilyer og diverse mens en annen dag skriver han bare kort og tamt.

F.eks en dag:

"God natt jenta mi <3<3<3 :) Gleder meg til å se deg imorgen! :* :D :*

mens en annen dag:

Jeg legger meg nå :) Natta :))

Hvorfor masse hjerter en dag, og ingen den neste? Han er virkelig som natt og dag! Med en gang han skriver kort og kjedelig tenker jeg at nå har han mistet interessen. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Uff, jeg er akkurat like ille! Tenker med en gang at han ikke liker meg lenger når han er sånn. Det verste er at jeg sier til meg selv hvor idiotisk det er å tenke sånn når jeg gjør det, men jeg greier ikke la være. Damn you brain :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellomfase er vel det jeg er i og.. men håper så veldig at det skal klaffe denne gangen da. Har kjent han lenge, og vi har det veldig hyggelig sammen. men.... jeg som de fleste andre, tenker og analyserer mye. Jeg har aldri hatt kjæreste før, aldri vært flink på det med følelser (mulig adhd) bare for å beskrive hvordan jeg kan være som type. Men, vi var sammen for et par kvelder siden..og jeg vet at han har andre venninner, vi skjuler jo ikke sånt for hverandre. Men da han satt med mobilen sin, så så jeg at det var den ene venninnen hans som tekstet med ham da. Så ikke hva hun skrev, og det er ikke engang sikkert at det er noe mellom dem. Hørtes ikke sånn ut på han da han sa at han skulle være med henne på noe, og eg har roet meg veldig ned etter masse analysering. Og han satt og snakket veldig med meg mens vi var sammen, og svarte kort på meldingene hun skrev. Selv har jeg og kompiser, som ikke er noe mer, hvor deres dater har misforstått meg som ei som prøver seg.. men herregud, kan jo altids bli litt usikker. Lurer jo liksom på om jeg har konkurrent, eller om det bare er en venninne :P



Anonymous poster hash: 071fe...a50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen.... Mellomfase på meg og jeg HATER det.

Det verste er at det er mellomfase fordi han er i ett forhold.

Det er definitivt ikke bra, men jeg er dønn forelsket..

Jeg håper det går over!

Det er vel teknisk sett ikke mellomfase når dere ikke en gang dater

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt overrasket over hvor fort ting kan snu :jolie:

Jeg og han jeg driver på med har hatt kontakt hver dag i snart to måneder nå. Vi har møttes flere ganger og hatt god kontakt over sosiale medier når vi ikke har møttes. Han har alltid vært flink til å ta initiativ og vise interesse.

De siste fire dagene (for å være nøyaktig) har jeg nesten ikke hørt et ord fra han. Når jeg har tatt kontakt, har han svart labert og avsluttet samtalen ganske kjapt. Litt sånn "vi prates heller senere", og så hører jeg ikke noe spesielt etter det.

Kan jo være han er opptatt med ting, men jeg har sett at han har vært pålogget på Skype og Fjesboka flere ganger, uten å ta kontakt.

Ååårh!! Hva er greia? Nå blir jeg sittende her å analysere om jeg har sagt eller gjort noe dumt. Har han fått kalde føtter eller? :bond:



Anonymous poster hash: 413d7...9c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah, føler jeg er litt her jeg også.

Vi har datet i et halvt år. Vi oppfører oss som kjærester, føler jeg, men har ikke hatt noe prat om fast forhold, eller hørt ham kalle meg kjæresten hans.

Han tok initiativ til at jeg skulle være med og treffe vennene hans. Han tok også iniviativ til å reise på ferietur sammen, om to måneder. Så han ser jo tydeligvis for seg at vi skal være sammen om to mnd også. Men jeg er likevel usikker på om vi er kjærester eller ikke.. Og jeg er IKKE en slik som er flink til å Prate Om Ting, og det er ikke han heller, så kanskje må vi få barn sammen og gifte oss før jeg er sikker :P



Anonymous poster hash: ad43b...739
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele livet mitt er basert på mellomfasen.. Kommer aldri noen vei videre :P



Anonymous poster hash: 05036...15d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah, føler jeg er litt her jeg også.

Vi har datet i et halvt år. Vi oppfører oss som kjærester, føler jeg, men har ikke hatt noe prat om fast forhold, eller hørt ham kalle meg kjæresten hans.

Han tok initiativ til at jeg skulle være med og treffe vennene hans. Han tok også iniviativ til å reise på ferietur sammen, om to måneder. Så han ser jo tydeligvis for seg at vi skal være sammen om to mnd også. Men jeg er likevel usikker på om vi er kjærester eller ikke.. Og jeg er IKKE en slik som er flink til å Prate Om Ting, og det er ikke han heller, så kanskje må vi få barn sammen og gifte oss før jeg er sikker :P

Anonymous poster hash: ad43b...739

Hørtes identisk ut slik vi har det. Dater sikkert samme mann :P

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg bare at jeg står og stanger hodet i veggen egentlig. Kommer ingen vei. Han har jo ikke tid til meg! Skjønner at eksamen er viktig, og jeg skjønner svært godt at det er førsteprioritet - jeg hadde prioritert det samme. Men han tar jo aldri initiativ til noe, annet enn et par snapper i ny og ne. Jeg VET at han var ledig i helga, og han visste at jeg hadde mulighet til å møte han, men han valgte bare å ønske meg en fin kveld i stedet. Og vet du hva? Da gidder ikke jeg sitte her og vente lenger. Jeg sier ikke dette fordi jeg er innbildsk, men faktum er at det står et par andre gutter klare og venter på å kaste seg over fiskestanga mi, så hvorfor skal jeg sitte her og plage meg selv med å vente på en mann som ikke akkurat ser ut til å bry seg?

Bare på lørdag ble jeg sjekket opp av en servitør, en bartender og en dritings fyr i ei dokø, og to av de tre har gått lange veier for å få tak i meg i ettertid for å avtale et møte. Men så sitter jeg her da og har kronisk dårlig samvittighet fordi jeg føler at hvis jeg møter noen av de andre, flotte mannfolka som virkelig viste interesse, så oppfører jeg meg dårlig ovenfor han første, fordi.. vel, han var først :(

Rosa sky - svart hull - rosa sky - svart hull.. :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå føler jeg bare at jeg står og stanger hodet i veggen egentlig. Kommer ingen vei. Han har jo ikke tid til meg! Skjønner at eksamen er viktig, og jeg skjønner svært godt at det er førsteprioritet - jeg hadde prioritert det samme. Men han tar jo aldri initiativ til noe, annet enn et par snapper i ny og ne. Jeg VET at han var ledig i helga, og han visste at jeg hadde mulighet til å møte han, men han valgte bare å ønske meg en fin kveld i stedet. Og vet du hva? Da gidder ikke jeg sitte her og vente lenger. Jeg sier ikke dette fordi jeg er innbildsk, men faktum er at det står et par andre gutter klare og venter på å kaste seg over fiskestanga mi, så hvorfor skal jeg sitte her og plage meg selv med å vente på en mann som ikke akkurat ser ut til å bry seg?

Bare på lørdag ble jeg sjekket opp av en servitør, en bartender og en dritings fyr i ei dokø, og to av de tre har gått lange veier for å få tak i meg i ettertid for å avtale et møte. Men så sitter jeg her da og har kronisk dårlig samvittighet fordi jeg føler at hvis jeg møter noen av de andre, flotte mannfolka som virkelig viste interesse, så oppfører jeg meg dårlig ovenfor han første, fordi.. vel, han var først :(

Rosa sky - svart hull - rosa sky - svart hull.. :bond:

Jeg kjenner til følelsen. Irriterende når han vet jeg er ledig, men jeg likevel ikke hører noe(og han ikke hadde noen plan). Vel..jeg vet ikke hvor mye jeg burde se på min egen oppførsel. Mitt svar var ofte at det ikke passet..så jeg vet ikke om det er "min tur" til å vise mer interesse n. Har aldri gjort det til en fyr før!! Og tenk om det faktisk er noe der...og så mister vi det fordi jeg ikke tar sjangser. Det er verre å angre på ting man ikke har gjort, enn ting man har gjort?

Anonymous poster hash: 071fe...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til følelsen. Irriterende når han vet jeg er ledig, men jeg likevel ikke hører noe(og han ikke hadde noen plan). Vel..jeg vet ikke hvor mye jeg burde se på min egen oppførsel. Mitt svar var ofte at det ikke passet..så jeg vet ikke om det er "min tur" til å vise mer interesse n. Har aldri gjort det til en fyr før!! Og tenk om det faktisk er noe der...og så mister vi det fordi jeg ikke tar sjangser. Det er verre å angre på ting man ikke har gjort, enn ting man har gjort?

Anonymous poster hash: 071fe...a50

Forskjellen her er at jeg har tatt initiativ flere ganger, men at han har avslått fordi ditt og datt. Og det er helt sykt irriterende. Og så virker det som om han fortsatt venter på at JEG skal ta ansvar. Sånn som i helga, jeg lot det stå ganske åpent og sa at jeg ikke hadde planer, men at jeg vurderte å dra ut og ta en øl, og så sa han bare ha en fin kveld. Når han er den som alltid avlyser føler jeg det er hans jobb å ta initiativ. Jeg gidder ikke løpe etter en som rett og slett bare antar at jeg ligger klar og skrever når han finner det for godt å sette av noen minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen her er at jeg har tatt initiativ flere ganger, men at han har avslått fordi ditt og datt. Og det er helt sykt irriterende. Og så virker det som om han fortsatt venter på at JEG skal ta ansvar. Sånn som i helga, jeg lot det stå ganske åpent og sa at jeg ikke hadde planer, men at jeg vurderte å dra ut og ta en øl, og så sa han bare ha en fin kveld. Når han er den som alltid avlyser føler jeg det er hans jobb å ta initiativ. Jeg gidder ikke løpe etter en som rett og slett bare antar

at jeg ligger klar og skrever når han finner det for godt å sette av noen minutter.

Har dere avtalt å være eksklusive? Om ikke så hadde jeg bare datet andre grunnet hans manglende initiativ. Hvis dere har avtalt å ikke treffe andre så ville jeg spurt han hva han tenkte om dere. Du kan jo nevne at du synes det går litt vel treigt.

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere avtalt å være eksklusive? Om ikke så hadde jeg bare datet andre grunnet hans manglende initiativ. Hvis dere har avtalt å ikke treffe andre så ville jeg spurt han hva han tenkte om dere. Du kan jo nevne at du synes det går litt vel treigt.

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Nei, har ingen avtaler, og har ikke akkurat kjent hverandre så lenge. Så egentlig gjør jeg ingenting galt i å date andre. Men jeg får fortsatt en litt ekkel følelse inni meg om jeg gjør det. Men som sagt, jeg gidder ikke å vente på noen som tar meg for gitt/ikke bryr seg. Hvis jeg finner noen andre før han rekker å få fingeren ut av ræva så kan han bare takke seg selv. Er bare veldig frustrerende, for han virka så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ingen avtaler, og har ikke akkurat kjent hverandre så lenge. Så egentlig gjør jeg ingenting galt i å date andre. Men jeg får fortsatt en litt ekkel følelse inni meg om jeg gjør det. Men som sagt, jeg gidder ikke å vente på noen som tar meg for gitt/ikke bryr seg. Hvis jeg finner noen andre før han rekker å få fingeren ut av ræva så kan han bare takke seg selv. Er bare veldig frustrerende, for han virka så bra!

Da hadde jeg bare spurt: Du forresten :) Hva tenker du om å date andre når vi dater?

og så finner du fort ut om han synes det er greit eller ikke. Du vil også få en liten pekefing på hvor interessert han er i deg. Hvis han synes det er helt greit, så hadde jeg sikkert kuttet han ut.

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis ikke i mellomfasen lengre. Wohoo.. :danse::rodmer:

Haha, men jeg er like fullt usikker og redd. Men klart er det moro å endelig vite at vi er kjærester.

Vi spurte ikke hverandre, det var faktisk barna hans som "ordnet det".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis ikke i mellomfasen lengre. Wohoo.. :danse::rodmer:

Haha, men jeg er like fullt usikker og redd. Men klart er det moro å endelig vite at vi er kjærester.

Vi spurte ikke hverandre, det var faktisk barna hans som "ordnet det".

Åå, gratulerer! :D Så gøy! Greit å slippe unna praten da, sånn egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...