Gå til innhold

Skravletråd september/oktober


Sola^

Anbefalte innlegg

Eg har vore på UL nummer 2. Alt såg bra ut, og den vokser som den skal. Gyn sa "dette blir det baby av". Så det får me da håpe :) Ser i det minste betre ut denne gangen enn dei to andre gangene. Er fortsatt sjukemeldt 40% fram til veke 12. Skal ha ny UL da i veke 12. :)

Feira med å handle inn mammabukse og tights. Er blitt vár på stramme strikker over magen. Så tenker det blir deilig å ta dei i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har vore på UL nummer 2. Alt såg bra ut, og den vokser som den skal. Gyn sa "dette blir det baby av". Så det får me da håpe :) Ser i det minste betre ut denne gangen enn dei to andre gangene. Er fortsatt sjukemeldt 40% fram til veke 12. Skal ha ny UL da i veke 12. :)

Feira med å handle inn mammabukse og tights. Er blitt vár på stramme strikker over magen. Så tenker det blir deilig å ta dei i bruk.

Så bra :danse: Så glad på dine vegne :hug:

Jeg var selv hos legen igår, og fikk tilslutt henvisning til sykehuset for vurdering av tidlig UL.

Skjønner ikke hvorfor det må vurderes men.

Jeg har også hatt en SA før. Visste ikke at jeg var gravid, så sjokket ble desto større.

Merker at jeg engster meg veldig, så håper klumpen i magan min har det bra :)

Veit du hvor lang tid det tar fra man blir henvist til man får time i posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eg veit ikkje. Eg vart henvist til tidleg UL til privat gynekolog. Har vore hjå han tidlegare for utredning av barnløshet så eg fekk velge om eg ville henvises til sjukehuset eller til han. Andre gangen kontakta eg gyn direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her også jeg )

Skal bestille tidlig UL imorgen den dag og er superspent på å få vite hvordan lillebaby har det inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen og gratulerer Longgone, M og Sola!!!

Hvilke symptomer har dere?

Jeg er kvalm som bare f... og har ømme pupper, men ingen andre plager enn så lenge (*bank i bordet)

Synes også tiden går uendelig sakte, er 8+3 idag og kan ikke vente til jeg skal på UL i uke 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg tok en positiv test i går :hakeslepp: , så får nok melde meg inn i terminklubben her.

Dette var ikke en planlagt graviditet. Egentlig så passer det utrolig dårlig da vi skal gifte oss + jeg søker på jobber for tiden. Har faktisk nettopp fått sydd INN drømmebrudekjolen!!! :glare:

MEN, nå er det nå slik.. Blir nok kjekkere med tiden. Må bare venne meg til tanken.

Har gått til innkjøp av en CB digital m/ukeindikator som skal tas i morgen.. Må liksom få det skriftlig. Hjernen min klarer ikke helt å oppfatte at baby nr 2 er på vei allerede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer charlie28! Spennende med to-tette som du skal ha.

Forstår det må være kjedelig i forhold til brudekjolesalg og sånt, men vil tro babyen veier opp for mye når den kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja charlie... Like uventet og nytt her. Får tette barn vi :))

Var en overraskelse hos dere også ja!? Godt å høre at det ikke bare er oss :rodme:

Ja det blir noen tette barn... Menmen.. da får de mye glede av hverandre i det minste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Frida.

Her har vi bestemt oss for å utsette bryllupet til sommeren 2014. Å gifte seg med stor kul på magen fristet bare så lite. Det la litt demper på gleden.

Men, nå kan vi heller kose oss med en liten på vei. Blir knallkjekt å ha ekte permisjon denne gangen :hoppendeglad:

Sist gang var jeg fulltidsstudent, og det var travelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det ikkje så lenge til eg skal på neste UL :) Da er eg 12 veker. Er spent. Har i grunn trua, men har likevel litt noia. Har ikkje hatt så mange gode UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Frida.

Her har vi bestemt oss for å utsette bryllupet til sommeren 2014. Å gifte seg med stor kul på magen fristet bare så lite. Det la litt demper på gleden.

Men, nå kan vi heller kose oss med en liten på vei. Blir knallkjekt å ha ekte permisjon denne gangen :hoppendeglad:

Sist gang var jeg fulltidsstudent, og det var travelt!

Samme gjorde me. Me hadde bryllupsplanar for ca september, men sidan det tok lengre tid enn planlagt å lage denne babyen, blir bryllupet utsatt til våren 2014. Me hadde jo ikkje kome så langt i planlegginga som de har! Ennå veit ingen noko om babyen som er på veg, så me har berre sagt at det blir så travelt med bryllup allerede til hausten, me tar det til neste år! Folk rundt oss syns me er skikkelig treige! Hehe. Men no blir det baby i september istaden for bryllup, vil tru at folk forstår at bryllupet blir flytta då :)

Eg ville heller ikkje gifte meg som gravid. Er ikkje et fest-menneske, men denne festen vil eg ha med meg, og nyte til det fulle!

Nå er det ikkje så lenge til eg skal på neste UL :) Da er eg 12 veker. Er spent. Har i grunn trua, men har likevel litt noia. Har ikkje hatt så mange gode UL.

Lykke til på UL, Sola! Kryssar fingrane for deg, alt eg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikkje så lenge til eg skal på neste UL :) Da er eg 12 veker. Er spent. Har i grunn trua, men har likevel litt noia. Har ikkje hatt så mange gode UL.

Lykke til! Det går nok sikkert bra ;) Må jo det og noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Melder meg inn her jeg også. :)

Har ei datter fra før av, hun er 14 måneder, og har 3 SA/MA bak meg. Tok en test i forrige uke, og ble litt overrasket over at jeg var gravid. Begynte å blø i helgen, så tok en tidlig UL idag. Sjokket var stort kan du si, når jeg får vite at jeg er 8+6 uker på vei!

Termin 2. oktober. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...