Gå til innhold

Skravletråd 2012


Soon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, det blir veldig spennende. Hadde nesten ikke startet på prøvingen en gang før spiren satt 😃 føler magen synes allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Her har det skjedd masse! Gratulerer med små nurk og bebisser på vei! :)

Her går dagene sin vante gang. Frøkna er i bhg og STORTRIVES der. Mannen jobber og jeg har ferie. Etter ferien har jeg ikke jobb så dagene går til å fundere på hva jeg skal da, tråler finn og nav daglig ettr stillinger. Men lite å finne som passer min utdannelse og/eller lar seg kombinere med barn. Frustrerende, for vi vil gjerne ha ett barn til, men da må jeg ha jobb først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så spennende tinylene. Gratulerer :-)

Kjenner følelsen, Orchideae. Jeg har egentlig bare jobb til august :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uææhh. Dette er litt skummelt kjenner jeg. I går fjernet jeg kobberspiralen og vi satser på sommerbaby til neste år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Leeenge siden jeg har vært på KG, så det er morsomt å se at så mange av dere enten har fått flere babyer, eller venter - gratulerer til dere alle ;)

Her flyr dagene av sted.

Eldstemann blir snart 5 år, og snuppa nærmer seg 2 år med stormskritt.

Hun er en bestemt liten "kruttønne", som stort sett er blid, men som dere skjønner, hun har sine meninger!

Hun er utrolig kosete, og elsker å leke med storebror.

Skravla går i ett, og hun kan mange ord - gjentar stort sett alle ord vi spør henne om å si.

Om en måned reiser vi på ferie; 2 uker til Portugal - gleder oss voldsomt til det alle sammen.

Så nå får jeg bare jobbe og slite her i varmen hjemme - men det er herlig det og!

God sommer alle sammen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tiden løper. Her ble frøkna 2 år i går. Hadde ei sta jente som ikke ville ha på seg klær, så ble feiring i bleia 😃 og er snart halvveis i svangerskapet med nestemann. Var på ul i uka som var og her ventes en lillebror med termin 3 februar 💙

Alt bra med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...