Gå til innhold

Skravletråd


Skrållan

Anbefalte innlegg

Her går det rimelig bra! :) Tobias er 1 mnd i dag, og vi synes tiden har gått sååååå fort! Han spiser og vokser, det er ganske godt å se. Ida er litt småslem innimellom da, men det går seg vel til. Er travle dager her og, men vi koser oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok ikke si at det går like bra her, desverre.

Spira var 5 uker i går, og jeg skjønner ikke hvordan vi har overlevd.

KOLIKKBABY :sjokk: Var ikke det vi bestilte....

Her er det nesten bare hyl, i alle fall når hun er våken. Flere timer i strekk. Jeg bysser og bærer, men ingen ting hjelper.

Jeg har isolert meg fra omverden med min lille hylemaskin, men likevel: jeg var i superform de første 4 ukene, ble plutselig veldig sliten forrige uke og har nå hatt stiv nakke og vondt i hodet i 3 døgn. Så nå begynner det å rakne litt her.

Ringer kiropraktor senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Vingedama. Skjønner det ikke var det du bestilte nei! Var noe småredd for kolikkbaby her en stund også, men var nok bare ho mor som ikke fikk opp rapene fort nok etter måltidene...

Her var lillejenta fire uker i går! Synes hun nylig har kommet, men samtidig så har hun jo alltid vært her! Merker at hun er mer våken nå og hun skal følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Vingedama, det hørtes slitsomt ut... :tristbla: Håper virkelig kiropraktor virker, sånn at dere får roa ned litt.. Tobias hyla halve dagen i går han og, og jeg holdt på å gå fra vettet. Skjønner ikke hvordan kolikkforeldre kommer seg gjennom dagen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner ikke jeg heller. Har hatt ei hylende ei her i går og noen kvelder. Ikke lett når det er luft som må ut... Men overlykkelig over at det ikke er hver dag!

Men denne uka har jeg kanskje vært litt rask frem med puppen når hun har hatt vond mage, for to kvelder nå har det vært skikkelig stor gulping/oppkast... Svelger litt luft under ammingen, og så har hun vel fått mat selv om hun ikke har hatt så lyst på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, all medfølelse fra meg også, Vingedama! Som Skrållan sier- man holder jo på å gå fra vettet bare etter noen timer. Så time etter time, dag etter dag med skriking- det skjønner jeg ikke at man holder ut. Men saken er jo bare den at det må man. Og det gjør dere, Vingedama. For det GÅR jo over til slutt!! Broren min hadde kolikk (atpåklatt, kom 12 år etter meg) og jeg husker det som det var i går. Natt etter natt med skrik, og mamma og pappa byttet på å ta han i bilen og kjøre. Iblant var de ute hele natta og kjørte, for det fikk han som regel til å roe seg.

Får håpe kiropraktoren kan hjelpe, da! :klemmer:

Her går ting greit. Storebror er tatt ut av barnehagen igjen, jeg hadde rett og slett ikke hjerte til å ha han der, han vente seg aldri til det. Tror ikke han trivdes. Men jeg har ei venninne som skal ta to "dagmammabarn" nå, og skal prøve å ha ham der. Hvis det fungerer er det helt topp. Det er i gåavstand til oss, slik at jeg kan trille dit, og han får supre barn å leke med. Han kjenner venninna mi fra før også, så det skal nok gå lettere. I tillegg måtte han pent bli vant til å være vekk fra meg den uka jeg var på sykehuset med babyen, så tror det skal gå litt greiere nå.

Babyen er ganske så snill og grei. Sover og spiser. Har litt uro på kvelden, men som regel er det fordi hun ikke klarer å roe seg til å sove. Det hjelper å putte henne i sjalet, eller å legge henne på rommet og synge for henne. (og passe på at smokken ikke ramler ut før hun sover)

Ellers er nok jeg, som deg Lovebird, veldig raskt fremme med puppen innimellom. Er liksom veldig lett å tenke at hvis hun gråter, er hun sikkert sulten. Og her kommer det også noen skikkelig sprutgulper innimellom!! Ikke er jeg noe flink til å få opp rapene hennes heller.. Jaja, noe skal det være.. Jeg tror ikke på dem som har babyer som bare sover og spiser og ellers hører de ikke en lyd.. :) eller ihvertfall så er jeg veldig misunnelig på dem... :ler:

Nei, nå skal jeg sette meg foran tv´n! (ja, hun sover) God kveld, damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...