Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Trur jeg fikk litt ekstra blikk når jeg gikk ute i singlet i under 10 grader :fnise: Jeg var så varm som gravid. Så hvis dere så ei høygravid dame for ett år siden som gikk i singlet i sånn vær som er nå så var det meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg har begynt å få medlitenhet allerede. MAKAN! Dama på posten så på meg og bare
"Du er oppe å går enda ja........" og jeg bare "ja,ja, holder ut. det er jo 1,5 måned igjen så." Så ser hun SLIK på meg: :sjokkert: - "OI, er det så lenge ja.... Du er jo like stor som svigerdattera mi som har termin i disse dager. Det kan jo bli tungt for deg, stakkar. "

Altså.......... shut up. Jeg er hinsides varm om dagen også, og klarer ikke å kle meg. enten alt for varme klær, eller alt for lite :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, her har det skjedd mye siden jeg fulgte prøverdagboken din for hundre år siden (eller halvannet :P )G

Gratulerer med bebis i magen! Og så fin babymage du har fått ;)

Ja, en hel del! .ler: Takk skal du ha!!! Og takk igjen, den er jo ikke sååå fremtredende enda, kommer seg vel :strix:

Jeg syntes at det var så koselig når andre kunne se magen. F.eks på butikken fikk jeg masse smil fra fremmede, spesielt fra eldre :)

Åh, gleder meg :hjerte: Men de fåkke røre den! :snurt:

Hihi, ja signerer Yesterday. Når kulen er blitt skikkelig fremtredende så får man en del smilende blikk. Og når man er diger og ser dritt lei ut, så får man mange medlidende blikk :fnise:

Hahah! KAnskje jeg får sånn her mage?

fat-woman-for-leah-beth.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg fikk litt ekstra blikk når jeg gikk ute i singlet i under 10 grader :fnise: Jeg var så varm som gravid. Så hvis dere så ei høygravid dame for ett år siden som gikk i singlet i sånn vær som er nå så var det meg :nigo:

Jeg er ikke særlig varm eller kald! Litt mer frossen en før kanskje? :ler: Sorry, så ingen som passer beskrivelsen! Hehehe.

Babymage! <3

:strix:

Haha, jeg har begynt å få medlitenhet allerede. MAKAN! Dama på posten så på meg og bare

"Du er oppe å går enda ja........" og jeg bare "ja,ja, holder ut. det er jo 1,5 måned igjen så." Så ser hun SLIK på meg: :sjokkert: - "OI, er det så lenge ja.... Du er jo like stor som svigerdattera mi som har termin i disse dager. Det kan jo bli tungt for deg, stakkar. "

Altså.......... shut up. Jeg er hinsides varm om dagen også, og klarer ikke å kle meg. enten alt for varme klær, eller alt for lite :fnise:

NEHEI! Hvorfor sier folk sånt!?!??! Det er jo frekkeste ever! Sånt kommenterer man ikke, aldri. Ååååh.... SHUT UP! Ei dame som var innom på jobb hos oss overhørte meg og kollegaen min snakke om babygreier, også sa hun "hehe, er du sikker på at du er gravid? du har jo ikke mage" og jeg bare :) :) :)

Så vanskelig det skal være å være gravid! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei assa, folk eier ikke folkeskikk.

hahahah hvis du får en slik mage, og babyen ligger NEDDI DER, så kan det bli en trælete fødsel for å få babyen til å finne veien ut :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei assa, folk eier ikke folkeskikk.

hahahah hvis du får en slik mage, og babyen ligger NEDDI DER, så kan det bli en trælete fødsel for å få babyen til å finne veien ut :skratte:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei assa, folk eier ikke folkeskikk.

hahahah hvis du får en slik mage, og babyen ligger NEDDI DER, så kan det bli en trælete fødsel for å få babyen til å finne veien ut :skratte:

:skratte: Ser for meg en baby som må lære seg å svømme for å finne veien ut! :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den ungen som er i DEN magen må nok klatre seg oppover før han endelig kan skli ut :ler: Fyfaen, det er jo helt groteskt! OG haaha, Androide!!! :fnise: Jeg er heldigvis ikke såååååå feeeeit! :ler:

Nå har lillegutt blitt mer aktiv i magen, og jeg kjenner han oftere enn før. Kom igjen lille venn, bli sterkere :hjerte: Pappaen din vil veldig gjerne kjenne deg :rodmer: Litt kjedelig at moren din er sjukk og har morkaken på fremre vegg, så det tar nok litt tid før han får kjenne det..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den ungen som er i DEN magen må nok klatre seg oppover før han endelig kan skli ut :ler: Fyfaen, det er jo helt groteskt! OG haaha, Androide!!! :fnise: Jeg er heldigvis ikke såååååå feeeeit! :ler:

Nå har lillegutt blitt mer aktiv i magen, og jeg kjenner han oftere enn før. Kom igjen lille venn, bli sterkere :hjerte: Pappaen din vil veldig gjerne kjenne deg :rodmer: Litt kjedelig at moren din er sjukk og har morkaken på fremre vegg, så det tar nok litt tid før han får kjenne det..

Ååå, morro! :rodmer: Du får "terge" babyen ved å poke den på siden av magen din! Så kanskje han sparker på siden av morkaka istedet for rett i den så blir det lettere å kjenne for kællen! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:cry3:

Kanelbollene mine SUGER! Vi hadde ikke nok hvetemel så måtte bruke 2 dl grovmel. Kanelbollene smaker grove rundstykker med sukker og kanel! :cry3: OGSÅ sendte jeg mannen på kjøkkenet for å ta de ut av ovnen, og han utbryter "OJ! De så ikke ut som på bildet" og de gjør ikke det!!! :cry3:

Jeg er skikkelig hormonell og bare griiiiner :cry3:

10402939_10154635603655311_8705698498773

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...