Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Oi, bli satt en hel uke fram da gitt! Det var jo bra, mye bedre enn å bli flytt andre veien ihvertfall!

Blir veldig spennende å se hva som kommer da, om det blir gutt eller jente. Kommer aldri til å stole helt på ul, etter hva ei jeg kjenner fikk vite. Hun var på 4 ul på sykehus, et par av dem på riksen, alle sa at det ble gutt. Men så kom det ei jente!

Omtrent like langt vi da, jeg har menstermin 23. Antar kanskje at jeg blir flytt noen dager nærmere mars. Var 9+2 på tidlig ul, og da tilsvarte 8+5. Og så var strimmeltestene rimelig svake på ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men, ettersom jeg husker, så har du ikke vært helt sikker på hvilken terminklubbdu tilhørte? Terminen du fikk nå, stemmer bedre med mensterminen din, enn med din egen eggløsningstermin? Kan det stemme, eller rører jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den lå jammen i en artig posisjon! :) På en måte litt gøy med mulig kjønnsforvandling inni der, da blir det jo enda litt mer spennende ved fødselen. Hvis dere ikke skal på flere ultralyder i mellomtida, da. Eller synes du det er mest irriterende å ikke vite "sikkert"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om akrobat!! så fin bebi :hjerte: Ble du satt noe fram eller bak eller?

Ja, han lå ikke på latsiden :fnise: Ble satt seks dager fram, så nå er jeg i februar sammen med deg! :nigo:

Fiiine babyen din :hjerte:

Gratulerer med flott UL! :klem:

Takktakk! :)

Oi, bli satt en hel uke fram da gitt! Det var jo bra, mye bedre enn å bli flytt andre veien ihvertfall!

Blir veldig spennende å se hva som kommer da, om det blir gutt eller jente. Kommer aldri til å stole helt på ul, etter hva ei jeg kjenner fikk vite. Hun var på 4 ul på sykehus, et par av dem på riksen, alle sa at det ble gutt. Men så kom det ei jente!

Omtrent like langt vi da, jeg har menstermin 23. Antar kanskje at jeg blir flytt noen dager nærmere mars. Var 9+2 på tidlig ul, og da tilsvarte 8+5. Og så var strimmeltestene rimelig svake på ikm.

Ja, klager virkelig ikke på å bli satt fram!

Ja der ser du, de kan ta feil den veien og! Skal sies at jeg tror det er gutt, men skal vel ikke bli sjokkert i alle fall, dersom det kommer en jente ut. :)

Men, ettersom jeg husker, så har du ikke vært helt sikker på hvilken terminklubbdu tilhørte? Terminen du fikk nå, stemmer bedre med mensterminen din, enn med din egen eggløsningstermin? Kan det stemme, eller rører jeg?

Nei, har vært en anelse usikker. Dvs. hadde ikke trodd jeg kom til å bli satt SÅ mye fram. Har totalt blitt satt fram 8 dager. 2 dager på tidlig UL i uke 9, og nå 6 dager.

Terminen som er nå, er litt over en uke etter menstermin, også stemmer den sånn høvelig med den ene EL-terminen. Jeg hadde trodde først jeg hadde EL på en søndag. Så fikk jeg EL-tegn igjen på fredagen etter, og trodde derfor jeg hadde EL på lørdagen, så da må jeg jo ha hatt EL på søndagen, eventuelt at det var lørdagen før, men at EL-tegnene ikke kom før dagen etter. Vet ikke jeg.

Oi, den lå jammen i en artig posisjon! :) På en måte litt gøy med mulig kjønnsforvandling inni der, da blir det jo enda litt mer spennende ved fødselen. Hvis dere ikke skal på flere ultralyder i mellomtida, da. Eller synes du det er mest irriterende å ikke vite "sikkert"?

Ja, aldri sett lignende. Hehe. Så mer ut som han var en baby nært termin med lite plass, men han har jo kjempegod plass enda, og skal jo ha plass til å ligge strak ut.

Jeg skal på vekstestimering i uke 36. Gynekologen min tilbydde meg det siden O var 4070 g, så er jo alltid en mulighet for at vi får se det da, men i uke 36 ligger de jo ganske sammengrøket.

Tjaa...LITT artig, men mest irriterende :fnise: Jeg er veldig glad i å vite hvordan ting blir..

Så flott profil han har!!

Ja, det bildet der var jo helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh..I dag er R en dust! Jeg sitter i sofaen, og han i stolen på andre siden av bordet, og vi prater ikke sammen. Ikke det at vi er uvenner, men det er noe som ulmer i lufta, en elefant i rommet..Hvis dere skjønner. ;) Men ingen av oss orker vel egentlig å krangle i dag..

I stedet skal jeg snart gå i fryseren og ta ut is. Har hatt lyst på is hele uken, og i dag fant jeg ut at is, DET skulle jeg ha. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duste-R :snurt:

Hei hei, forresten :goodbye: Fant tilfeldigvis dagboka di, så nå må jeg jo følge med :)

Vurderte å lese meg opp på den, men så så jeg at det er 68 sider.. :sjenert:

Jeg er glad for at du er i februar også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin profil!

Deilig å bli flyttet litt frem :) Jeg har vært på to tidlige UL som har stemt ganske bra med hverandre, men det blir veldig spennende å høre i morgen! Enn så lenge har jeg termin dagen før deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IS er goodshit!!!! Og hurra for at vi er i februar sammen :5: Jeg har kanelboller på heving!

Åh, kanelboller er sååå godt! :) Jeg har liggende i fryseren, men tar veldig sjeldent opp, egentlig. :P

Hvis det hjelper så er samboeren min også en dust i dag. :dry:

Det hjalp faktisk litt! :nigo: Kjedelige med duste-samboere altså! :P

Min og........ (neida, faktisk ikke, men han er som regel det annenhver dag)

Får håpa han ikke har dustedag i dag da, siden han ikke var det i går! :jepp::fnise:

Min også!!!

Mange dustemanner i går, skjønner jeg!

Duste-R :snurt:

Hei hei, forresten :goodbye: Fant tilfeldigvis dagboka di, så nå må jeg jo følge med :)

Vurderte å lese meg opp på den, men så så jeg at det er 68 sider.. :sjenert:

Jeg er glad for at du er i februar også :nigo:

Heiii og :velkommen:

Haha, ja det blir litt heftig det!! Hvis jeg først skal lese meg opp på en lang dagbok, så har jeg pleid å lese annen hver eller hver tredje side, men da har det vært en spesielt spennende dagbok, hvis ikke pleier jeg bare å lese noen sider bak.. :P

Så fin profil!

Deilig å bli flyttet litt frem :) Jeg har vært på to tidlige UL som har stemt ganske bra med hverandre, men det blir veldig spennende å høre i morgen! Enn så lenge har jeg termin dagen før deg :)

Ja, var fornøyd med bildene fra denne ultralyden!

Åh, håper det går kjempebra i dag!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, var fornøyd med bildene fra denne ultralyden!

Åh, håper det går kjempebra i dag!!

Takk! Det gikk jo veldig bra :rodmer:

Vi fikk også med oss et par fine bilder, (selv om jm måtte jobbe litt for å overtale henne om å ikke ligge som en ball) for kommende mormor var helt sikker på at nesa er helt lik hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så fin :hjerte:

:hjerte:

Takk! Det gikk jo veldig bra :rodmer:

Vi fikk også med oss et par fine bilder, (selv om jm måtte jobbe litt for å overtale henne om å ikke ligge som en ball) for kommende mormor var helt sikker på at nesa er helt lik hennes :)

Ja, leste i terminklubben! Veldig koselig med ei lita jente da. :) Babyneser er søte. Små oppstopperneser. :)

______________________

Merker jeg ikke har så mye å oppdatere om nå når jeg egentlig er i en sånn mellomfase. Ferdig med ultralyder, har kjent spark, har bare litt mage, enda en stund til at jeg blir så stor og tung at jeg blir lei av å være gravid osv. osv. :fnise:

I tillegg er jeg jo sykemeldt, så dagene er ikke akkurat så spennende. ;) Meeen i dag har vi vært hos mamma en tur, også en tur i byen. Tok meg en deilig jordbæd-milkshake på Monami. Mmmm, elsker sånn milkshake. :) Oreomilkshake kan ta seg en bolle.. ;)

Såå tok R med seg O til søstra hans, hvor de skal overnatte i dag. Jeg skulle egentlig i bursdag til ei venninne, men formen har vært laber i hele dag. Nysing og litt sånn små-bomull i hode. Uansett, jeg gikk i dusjen, ordnet meg, sminket meg og kledde på meg. Satt meg i sofaen, mens jeg egentlig bare ventet på å dra. Og da ble jeg slått i bakken med skikkelig dårlig form, bomull i hode, vondt i øynene og feberfølelse. Har ikke feber da, men har den der følelsen..Hvis dere skjønner. Så da ble det visst hjemmekveld på meg. Har vært på butikken og kjøpt banan, eple og vaniljesaus som jeg skal kose meg med i dag. :)

Litt kjedelig da jeg hadde gledet meg, men det får bare være. Orker ikke å kjøre helt inn til byen for å være sosial en time eller to, for så å kjøre hjem igjen, når jeg er så sliten som nå.

Skal se på "Skal vi danse". Ikke det at jeg egentlig har fulgt med på det hittil, men må litt skambelagt innrømme at jeg lurer på hvordan FF klarer seg i denne konurransen. :sjenert: Ser liksom for meg at hun ikke klarer å slippe seg helt løs, og dermed er stiv i både blikk og kropp under dansingen, men hvem vet. Kan jo være hun er rågod. :)

Åh, som jeg savner å danse av og til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her også blir det "skal vi danse", første gang for meg også. Spennende å se hvordan de klarer seg;)

Synes de fleste er veldig flinke til å ikke ha danset slik dans før. :) De har visst sånn "sentimental" kveld, hvor alle deltakerne skal dele noe personlig..Alle tar opp vanskelige perioder i livet, depresjon, spiseforstyrrelser, alvorlige ulykker osv. Mens Fotballfrue snakker om brylluppet sitt og at hun er så glad i mannen sin. :P Hehe, hyggelig det, men det ble liksom et så klart skille mellom hvilke historier de har valgt å dele med omverdnen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Samme tenkte jeg :fnise: Selvføgelig ble historien akkompagnert av masse perfekte bilder fra den fænsi-smænsi fotografen de brukte i brylupet.

Holdt på å le meg i hjel da de danset tett med hoftene i sirkel (aner ikke hva det heter), så for meg FF ute på byen der hun prøvde å riste av seg en vel innpåsliten kar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Samme tenkte jeg :fnise: Selvføgelig ble historien akkompagnert av masse perfekte bilder fra den fænsi-smænsi fotografen de brukte i brylupet.

Holdt på å le meg i hjel da de danset tett med hoftene i sirkel (aner ikke hva det heter), så for meg FF ute på byen der hun prøvde å riste av seg en vel innpåsliten kar :ler:

Hahaha :ler: Vel, jeg for min del synes ikke sambaen deres var så bra som dommerne skulle ha det til, synes hun virket usikker i bevegelsene flere ganger, men godt mulig det er forbedringer fra sist gang. Har ikke sett de andre episodene. Akkurat det synes jeg om flere da. Sånn at jeg satt der og tenkte at nei nå blir det kritikk, også blir det ros i stedet for. :P

Men klart, de ER jo ikke profesjonelle, så blir jo litt dumt å forvente at det er feilfritt også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...