Gå til innhold

Nummer 2 er nå på vei :)


Ripsy

Anbefalte innlegg

Jeg er også på syklusdag åtte! Tok en liten test i går fordi jeg hadde så vondt i venstre side, men den var negativ. Eller kunne så vidt skimte en strek, men den skal jo være like sterk som kontrollstreken.

Dette er jo veldig spennende greier ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også på syklusdag åtte! Tok en liten test i går fordi jeg hadde så vondt i venstre side, men den var negativ. Eller kunne så vidt skimte en strek, men den skal jo være like sterk som kontrollstreken.

Dette er jo veldig spennende greier ja! :jepp:

Gøy at vi ligger helt likt da :) . Bare litt synd at det ikke blri prøving på dere denne måneden. Men er jo slettes ikke sikkert vi får det til å klaffe heller og isåfall får vi en spennende mai måned sammen :)

Første EL-test i dag, dag 9: Negativ. Så da fortsetter testingen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at vi ligger helt likt da :) . Bare litt synd at det ikke blri prøving på dere denne måneden. Men er jo slettes ikke sikkert vi får det til å klaffe heller og isåfall får vi en spennende mai måned sammen :)

Første EL-test i dag, dag 9: Negativ. Så da fortsetter testingen i morgen.

Ja jeg krysser fingrene mine for deg! Men er absolutt artig å ha noen å dele båt sammen med når vi starter opp i mai. Gleder meg jo som en liten unge! :jepp: Skal bli så utrolig spennende. Blir rart å gå rundt og vente på IKM etter EL i mai.. :)

Spennende å se når du får positivt EL-test da. :) Jeg tester også denne måneden, bare for å kartlegge. :jepp: Tar ikke hver dag da. Tenker å teste ca. annen hver dag. Siden det uansett ikke er noe mål å treffe EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra en som gleder seg veldig til aktiv prøving; Negativ EL-test, men EL-slim. Spennende å se om jeg får positiv test i løpet av en dag eller to eller tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er veldig spent på å starte prøvingen på ordentlig. Litt rart at vi virkelig skal prøve på nummer to :) tenk om det klaffer på første forsøk? Men kjenner jeg har en følelse på at dette kommer til å ta lenger tid denne gangen.... Mye tanker og forventninger :) Men prøver å være avslappet til det hele likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig stort. Nå vet du jo også hva du går til, og da tror jeg man kanskje gleder seg ekstra mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negative EL tester, men har ikke brukt de helt riktig. Har nok gått litt for kort tid fra jeg tisset... Så ble litt :sengekos: i går i tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negative EL tester, men har ikke brukt de helt riktig. Har nok gått litt for kort tid fra jeg tisset... Så ble litt :sengekos: i går i tilfelle :)

Hva mener du? Trodde det var meningen at urinen ikke skulle være konsentrert når man tok EL tester? Eller hva mener du? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger aldri dagbøker, men dette så spennende ut. You go girl! :duskedame:

Men så koselig at du titter innom her da :)

Hva mener du? Trodde det var meningen at urinen ikke skulle være konsentrert når man tok EL tester? Eller hva mener du? :)

Det skal helst ha gått 4 timer siden man tisset, og helst ikke drikke i den tiden heller. Og i motsetning til graviditetstester skal EL-testene helst tas på ettermiddagen/tidligkvelden. Men jeg synes ikke alltid det er så lett å få til. Iallfall nå som det er ferie og man spiser litt mer uregelmessig. Lettere når man jobber synes jeg, for da passer jeg bare på å ikke tisse noe mer like etter lunsj og frem til jeg er ferdig på jobb. :)

Mulig jeg prøver å lure med meg mannen i kveld også :kline: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt :sengekos: i går også, men aner ikke om vi har truffet på EL siden jeg ikke har hatt positive tester og syklusen har vært litt ustabil. Pga reising og jobbing blir det ikke noen flere forsøk denne måneden, men kan jo beholde et lite håp om at vi har truffet! :)

Fortsatt fin påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig i DPO land, tiden kommer til å snegle seg avgårde.... Gjør det jo ikke værre at jeg ikke vet helt når ikm er.

Men ellers er alt bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kommer til å bli gal av denne ventetiden her….

IKM kan være alt fra 28. april (23 dagers syklus) til 4. mai (29 dagers syklus). Det er ingen mulighet for graviditet dersom syklusen er under 26-27 dager… Vi hadde kun :sengekos: 18. og 19.

Vanligvis har den jo vært 28-29, men forrige gang var den bare 23 dager, så neste uke blir enda mer spennende og sikkert langdryg.

Dersom EL var 19. (28 dager syklus) er jeg i dag kun 4dpo.

Uff, nå må jeg kanskje holde meg litt borte fra kg, er jo ikke sunt å bli helt opphengt i dette her… :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Ripsy :vinke: Husker vi fikk barn omtrent samtidig sist! Gøy at dere har begynt å prøve, her må jeg følge med :popcorn: Vi har ikke helt begynt å prøve ordentlig ennå, er bare "uforsiktige" haha :lol: Spennende å se hvor lang tid det tar med nr. 2, det gikk vel ganske raskt for dere sist så vidt jeg husker?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du noen symptomer på EL? Slim, hovne bryster etc? Bra irriterende å ikke vite når man har hatt EL.

Uansett sååå spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ripsy :vinke: Husker vi fikk barn omtrent samtidig sist! Gøy at dere har begynt å prøve, her må jeg følge med :popcorn: Vi har ikke helt begynt å prøve ordentlig ennå, er bare "uforsiktige" haha :lol: Spennende å se hvor lang tid det tar med nr. 2, det gikk vel ganske raskt for dere sist så vidt jeg husker?

:klemmer:

Heeeei Lilly! Når ble første din født igjen?

Min er født i september.

Ble gravid på første forsøk sist gang, men hadde en tidlig SA. På 2. PP etter det satt spiren igjen og ble værende :)

Spennende når man bare lar naturen gå sin gang da! Skriver du dagbok nå? Eller, jeg ser jo det står en link her, skal klikke meg videre og sjekke :)

Hadde du noen symptomer på EL? Slim, hovne bryster etc? Bra irriterende å ikke vite når man har hatt EL.

Uansett sååå spennende :D

Tja, hadde litt EL slim, men var over flere dager så er veeeeeldig usikker. Ellers ingen symptomer på EL, merker ikke noe til det jeg. Men som nevnt før, så er jeg jo litt redd EL var før vi rakk å kose :sengekos: . Men tiden vil vise :) Neste uke blir spennende! Om det ikke er klaff er det uansett spennende å se hvor lang syklusen er denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skriver en først prøvedagbok kan en vel notere litt fra symptomjakten også? :fnise:

- syns jeg har hatt litt stikkinger i livmoren og litt ligamentsmerter. Men dette er nok kun et resultat av en ekstrem bevissthet rundt kroppens reaksjoner! :)

Ellers ikke noe...

Kan være alt fra 6- 11dpo. Men kun mulighet for graviditet hvis jeg er mellom 6-8 dpo (27-29 dagers syklus).

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...