Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Åh, kjære deg - dette er jo som å lese om meg selv for noen måneder siden. Jeg var SÅ trøtt og sliten hele tiden, og synes det var så trist å komme hjem fra jobb og ikke orke å leke med lillegutt i det hele tatt - lå bare og sov på sofaen. Og så er man uggen og kvalm og uvel i tillegg... Uff uff!

Husker jeg sa til mannen at jeg heller føder en ekstra gang enn å oppleve de første 12-15 ukene altså.

Enda godt du fikk sykmeldt deg så du får igjen litt overskudd! Jeg gjorde ikke det i starten, men har kastet inn håndklet nå, og GUD så deilig det er å føle seg litt som seg selv igjen altså.
Kos deg med helg, og redusert jobbing, og spire i magen! Blir spennende med ultralydglad lege :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer igjen! :hoppe: Synd du er så trøtt, du får bare prøve å ta ting litt rolig :kose: Forhåpentligvis hjelper det på å jobbe litt redusert også :) Blir spennende å følge med her fremover! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjære deg - dette er jo som å lese om meg selv for noen måneder siden. Jeg var SÅ trøtt og sliten hele tiden, og synes det var så trist å komme hjem fra jobb og ikke orke å leke med lillegutt i det hele tatt - lå bare og sov på sofaen. Og så er man uggen og kvalm og uvel i tillegg... Uff uff!

Husker jeg sa til mannen at jeg heller føder en ekstra gang enn å oppleve de første 12-15 ukene altså.

Enda godt du fikk sykmeldt deg så du får igjen litt overskudd! Jeg gjorde ikke det i starten, men har kastet inn håndklet nå, og GUD så deilig det er å føle seg litt som seg selv igjen altså.

Kos deg med helg, og redusert jobbing, og spire i magen! Blir spennende med ultralydglad lege :fnise:

Godt å høre om flere med liknende erfaringer.... :klemmer:

Så bra du har fått et litt mer passende tempo nå! Jeg tenkte det var bedre å ta det litt med ro nå enn å måtte ta det med ro til høsten. Jeg har nemlig de neste 6 mnd kun lov til å ha 2 ukers fravær, og de vil jeg (om nødvendig) helst bruke på slutten av perioden slik at jeg heller kan komme meg raskere hjem til mann og barn.

Gratulerer igjen! :hoppe: Synd du er så trøtt, du får bare prøve å ta ting litt rolig :kose: Forhåpentligvis hjelper det på å jobbe litt redusert også :) Blir spennende å følge med her fremover! :strix:

Takk vennen :klem:

Det å jobbe redusert har hvertfall gjort at jeg har kommet meg gjennom uka på en grei måte! Dog med mye :Gjesp:;)

:hoppe: 7 Uker

Blir spennende å se om du får UL også da ;) Vi har bestilt privat UL i slutten av uke 11, og jeg synes tiden frem mot det går utrolig seint!!!

Ja, det blir det :jepp: Hadde vært kjekt bare å få sett at alt var i orden. Selv om jeg har nok av graviditetssymptomer, så jeg er ikke i tvil om at det er noe der :fnise:

Ta bare på deg selv, litt snop er vel ikke noen fare...

Spennende med ultralydglad lege, kanskje du får en sniktitt!

God helg! :klemmer:

Joda, jeg skal ta på meg selv hvis det trengs :fnise: Sorry... klarte ikke å la være å le av den skriveleifen. Regner med det er autocorrect ;)

Heldigvis har vekta stått i ro selv om jeg spiser litt snop. Har ikke lyst til å legge på meg mange kilo allerede :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige helg var veldig trivelig. Hadde fri fra jobb mandag og tirsdag, så ble en langweekend ut på en av øyene her sammen med kjære, lillemor og ei venninne fra Tyskland . Fikk heldigvis passe mye ro så det ble ikke en stressende opplevelse. Er fortsatt rimelig trøtt, men får også denne helgen fri (skulle egentlig hatt 2 vakter), så håper det hjelper litt.

:strix: for 8 uker i dag! Synes ukene egentlig har rast avgårde. Håper de forter seg videre også, sånn at jeg kommer meg ut av dette trøtte første trimesteret.

Litt artig observasjon :opplyser: Idet jeg våkner om morgenen, før jeg har vært på toalettet, kan jeg kjenne på en bitteliten hevelse (=babymage!) over symfysen :hjerte: Men den forsvinner med morgentisset da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for babymage!! Husker du når du kjente den første gang sist? Jeg syns selv jeg kjente den mye tidligere denne gang enn sist. Har i grunn vært større hele veien, så det er vel ikke så unaturlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for babymage!! Husker du når du kjente den første gang sist? Jeg syns selv jeg kjente den mye tidligere denne gang enn sist. Har i grunn vært større hele veien, så det er vel ikke så unaturlig. :)

Sist begynte jeg å kjenne den sånn rundt uke 12. Følte at jeg da begynte å se "slapp" ut :fnise:. En skikkelig babymage kom vel først i uke 15. Regner med at magen kommer litt fortere denne gangen, som du sier... :Nikke: Du har jo en skikkelig flott og stor babymage nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig! :laugh: Ja det sies at magen kommer tidligere når man har vært gravid før ;)

Ha en fin ny uke! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Yesterday :)

Var til første legekontroll i dag og jeg har, som forventet, ikke noe risikosvangerskap foran meg. Så neste kontroll er ikke før rutineultralyd i uke 18 :overrasket:

Og som jeg kanskje håpet på, så fikk jeg en liten titt på frøet i magen hos denne ultralydglade legen. En liten skapning på snaue 2 cm med bankende hjerte :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superspennende med Cypress i fødemodus, og i tillegg har min svigerinne og en av mine beste venninner begynt å fått rier i kveld! Innlagt på sykehuset nå i ettermiddag, så venter spent på tantebarnet mitt her! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende, veldig mange jeg kjenner har fått baby nå i sommer ;)

Ganske utrulig at en menneske på 2 cm kan ha et bankende hjerte :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med sniktitt på lille frø! :)

Har du blitt tante enda?

:Nikke::hjerte::strix:

Spennende, veldig mange jeg kjenner har fått baby nå i sommer ;)

Ganske utrulig at en menneske på 2 cm kan ha et bankende hjerte :hjertesmil:

Ja, det er ganske så utrolig! :rodmer:

-------------------------------------

Da har jeg blitt tante! :strix:

Gleder meg sånn til å høre alle detaljene i fødselen :fnise: og ikke minst til å se lille frøkna! :hjerte: Skal bli beste tanta borti veien :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye!!

Jeg drøyer tydeligvis litt til, men ikke så lenge nå... Igangsetting i morgen tidlig!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...