Gå til innhold

Flere her inne som er av mikset rase? :)


crystalcharm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gnækvåg

Homo Sapiens er en art, Homo Sapiens Sapiens er en underart, finnes ingen rene homo sapiens igjen alle er deler av den under arten, og det er ingen store nok forskjeller til å snakke om at det finnes forskjellige raser. Derfor sier man at det bare finnes en rase for å gjøre det klart at det ikke finnes forskjellige

Det finnes 'genetisk distinkt populasjon' (rase) hos homo sapiens. :tongue:

Ikke være så blyg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

Jeg er veldig lite mikset, så har egentlig ingenting å gjøre i denne tråden.

MEN jeg har pittelitt vestlandsk i alt det østlandske, hvis det teller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, er overrasket av at det er så mange "miksete raser" her (hvis det går an å si det). Det er spennende da, tipper det er gøy å drive med slektsforskning ol når det er så mye å finne ut av :)

Jeg har bare norske aner, faktisk (eller i hvert fall alle etterkommere av mine tipp-tipp-tippoldeforeldre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Halvt britisk og halvt bergensk her ;)

Artig!

Selv er jeg 1/4 Britisk, 1/4 BERGENSER og 1/2 Vietnamesisk. Kulturelt forvirret vil jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Moren min er filippinsk og faren min er norsk :) Har brunt hår, brune øyne og relativt varm/gul hudtone, men helhetlig ser jeg kanskje mer norsk enn filippinsk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestiller herfrahttps://www.23andme.com/

Dødskult! Visste at det fantes, men har ikke lett etter det. :)

Da kan jeg jo finne ut hvor sannsynlig det er at jeg stammer fra de folkene stamtreet mitt påstår. I følge det stammer jeg fra de fleste kjente vikingekongene, Ragnar Lodbrok, William Longsword, Alfred den store og andre engelskmenn, noen tidlig russiske tsarer, Brutus, Cleopatra, Noah, kua Audhumbla , en gjeng med jotner, gudene Frøy, skade, Odin, Zeus, Hera, noen Trojanere , mfl :fnise: .....i likhet med de andre etterkommerne av ætten Skanche/ Skanke.

Ellers så er jeg av den meget eksotiske blandingen Trønder og Nordlending ;)

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...