Gå til innhold

Rettetang


yoga

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg rettetang, men vet ikke hvem jeg skal velge. Vet at Ghd-rettetengene er veldig gode, men de blir litt i dyreste laget for meg.

Har du en rettetang, som ikke er så veldig dyr, du kan anbefale meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GHD, ingen over og ingen ved siden av :) De er dyre, men den beste investeringen jeg har gjort på lenge :D

Finnes billigere på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GHD, ingen over og ingen ved siden av :) De er dyre, men den beste investeringen jeg har gjort på lenge :D

Finnes billigere på nett :)

Helt enig! GHD får mitt ultrakrusete hår til å se helt glatt ut, i tillegg til at jeg kan lage "bølgende" krøller som holder hele dagen (eller natta). Absolutt verdt pengene!

Endret av MarieLe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! GHD får mitt ultrakrusete hår til å se helt glatt ut, i tillegg til at jeg kan lage "bølgende" krøller som holder hele dagen (eller natta). Absolutt verdt pengene!

Så absolutt :D Elsker GHD <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor på nett kan en kjøpe ghd-rettetang? :)

Feelunique.com blant annet. Der får du refundert moms også ;) Les mer her dersom du lurer på hvordan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på den tråden her, men hva er det som er så spesielt med en GHD, som ikke en billigere tang har? Skal snart kjøpe meg en ny rettetang, men har andre ting å bruke pengene på enn å blakke meg helt på den dyreste egentlig, for da skal den god damn være verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på den tråden her, men hva er det som er så spesielt med en GHD, som ikke en billigere tang har? Skal snart kjøpe meg en ny rettetang, men har andre ting å bruke pengene på enn å blakke meg helt på den dyreste egentlig, for da skal den god damn være verdt det.

Nå kan jeg ikke svare deg på hva som skiller GHD fra andre rettetenger med tanke på materialet, men jeg har litt krøller og av og til en tendens til ganske "brusete" hår (avhengig av vær og vind). Når jeg rettet ut håret tidligere pleide det å bli rett, men likevel så det "porøst" ut, og absolutt ikke glatt. Prøvde GHD hos en frisør, og håret mitt ble helt rett og glatt, tillegg til at det så blankt ut. Enden på visa ble at jeg kjøpte meg en GHD-tang, og jeg synes den er vel verdt pengene. Selv om det er veldig fy å ikke bruke varmebeskyttende produkter før man retter ut håret, så har det ved et par anledninger skjedd, og håret blir fremdeles fint og glatt (det kan altså ikke bare være produktene jeg bruker som gir godt resultat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en HH-simonsen som jeg synes er veldig ok, og er ca. halve prisen ift. en GHD. Eneste forskjellen synes jeg er er at GHD-tanga varmes opp litt fortere. Men til gjengjeld kan man ikke stille temperaturen på GHD-tanga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den dyreste rettetanga til Babybliss som koster ca 900kr trur jeg. Er kjempefornøyd med den, man kan ha dampfunksjon, stille inn temperaturen og ha "kam" på. Man kan både rette håret og lage krøller/bølger med den. Jeg har ikke prøvd GHD, men jeg er hvertfall fornøyd med denne rettetanga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en corioliss rettetang i helga,til ca en 1000 lapp. Frisøren anbefalte heller den enn ghd sin, siden var bedre og billigere.Hører flere si seg enig i det og det er jo samme produsenten såvidt jeg forstår. :) Den er i allefall super bra og glatter håret bare med ett drag, men jeg klarer ikke å få til bølger med den :( Frisøren sa den var utmerket til å lage bølger/krøller med, så det er sikkert håret mitt som er problemet,og teknikken...Må vel bare øve meg.

Så jeg anbefaler den hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for andre anbefalinger :)

Studentlommeboka mi er litt slunken, så foreløpig blir nok Ghd-rettetang litt for dyrt.

Jeg ser at både elkjøp og expert selger OBHnordica merket. Er det noen som har erfaring med deres retttang. Jeg så også at deres rettetang scoret høyt i KG sin rettetang-test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

braun satinliner fungerer ihvertfall gull på mitt hår som tydeligvis er yngelplass for krusede småhår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgeous er like bra som GHD. På salongen jeg er utplassert i, koster den 899,-

Og den er LEKKER! :D Finnes i flere farger, med diamanter. Og en type som er hvit med rosa blomster på <3 Jeg angrer litt på at jeg kjøpte GHD, for jeg er litt forelsket i denne fra Gorgeus.. og så er den jo en del billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...