Gå til innhold

Joggesko med GoreTex - anbefalinger?


Gjest mari kontrari

Anbefalte innlegg

Gjest mari kontrari

Hei,

jeg bor i en våtere del av landet, og kombinerer i tillegg gjerne en tur på grus/asfalt med en runde i et fuktig skogsterreng. Jeg kunne gjerne tenkt meg et par joggesko med Goretex el. (altså noelunde vanntette joggesko) som fungerer på asfalt, men som også gir litt grep i terreng, eller i hvertfall ikke er såpeglatte med engang man forlater asfalten?

Jeg tror ikke jeg har noen særskilte behov med hensyn til demping/støtte ol., annet enn at skoene selvsagt må passe føttene mine, men det finner jeg jo best ut ved prøving :)

Er det noen som har erfaring med slike joggesko som kan anbefale noen jeg bør se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt noen fra New Balance nå de siste årene. De har vært kanonbra! Jeg har gått i lyng i regnvær, og vært like tørr på bena når jeg kom hjem som jeg var før jeg begynte. Disse har også ganske grov såle, så de passer godt i terrenger også.

Jeg trenger nye nå, og regner med at jeg kommer til å kikke mot det merket igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Jeg har hatt noen fra New Balance nå de siste årene. De har vært kanonbra! Jeg har gått i lyng i regnvær, og vært like tørr på bena når jeg kom hjem som jeg var før jeg begynte. Disse har også ganske grov såle, så de passer godt i terrenger også.

Jeg trenger nye nå, og regner med at jeg kommer til å kikke mot det merket igjen.

Høres ut som akkurat det jeg er på jakt etter :) Vet du om dette merket føres av de fleste sportsbutikker? Har ikke hørt om det før, men det høres ut som det er verdt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men når jeg søker på det merket på nettet står det at Sport1 har dem i hvert fall. Jeg kjøpte i sin tid mine i Håkons hall under Birkebeinerrittet, og husker ikke hvilken kjede det var, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...