Gå til innhold

er jeg virkelig så fjern, har vi fått ny statsminister?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mer omtalt? Det var ikke snakk om annet.

Du har ikke en gang fått med deg "Morn'a Jens!" fra Siv Jensen. Klassiker.



Anonymous poster hash: 1830e...c07
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med utgangspunkt i at dette ikke er tull: jeg synes ikke dette er noe morsomt i det hele tatt. Bare fryktelig trist.



Anonymous poster hash: a1612...628
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Eg er rysta! At du faktisk er så gamal at du klarar å oppretta ein profil på KG om dette og i tillegg klarar å laga eit innlegg og ikkje veit kven statsministeren er er mildt sagt så borti natta det er mogleg å koma!

Sonen min som går på barneskulen veit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du aldri med andre mennesker?

Selv de som bare leser Se og hør har vel fått det med seg.... Bestill abonnement på Aftenposten du.

Anonymous poster hash: ca496...b96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo,har hørt om morna, jens. trudde det var et slags kamp ord eller slagord. at folk skrev det fordi de ønsket å bytte han ut. men tror faktisk jeg husker noe om at det var valg nå ja. men hva skjedde etter det jeg har aldri "klart" å komme utenom valget før? gangen før det siste fikk jeg jo stemmeseddel i posten. men jo det demrer da litt om valg. men hvorfor jeg har glemt det vet jeg ikke. og at erna ble statsminister er ikke noe jeg kan huske å ha glemt i alle fall.

Ja har vært mye syk og innlagt på sykehus men hvis dette var høst 2013 så var jeg nok hjemme, kom hjem oktober 13 og da ble jeg ikke lagt inn igjen før desember 13. men uansett burde jo ikke det ha noe å si? er jo tv på sykehusene som jeg alltid så på pga sengeliggende for det meste. men nei ikke fjern eller psykiatrisk institusjon. jo snakker med andre. kan ikke huske noen har nevnt noe om dette.

hvorfor husker jeg alle teite funfacts jeg hører i forbifarten eller andre ubrukelige ting, men dette skulle glemmes?!

eneste jeg kan komme på er at det har skjedd sinnsykt mye i livet mitt. sånn at det må ha blitt borte. ikke at det er noen unnskyldning var ikke det jeg mente, det er egentlig ikke litt greit engang. og jeg visste også hvem som var statsminister på barneskolen da..

ts



Anonymous poster hash: 570ad...6e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ts: Må innrømme at jeg rynker litt på nesen enda når jeg hører setningen "statsminister Erna Solberg" på radioen i bilen. Jens Stoltenberg har jo vært statsminister hele mitt voksne liv, og det passer liksom ikke med noen andre til den tittelen. :P Men jeg fikk det med meg når valget var da. (Selv om jeg var innlagt på psyk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... finner ikke ut hva jeg skal si egentlig. skjønner ikke at det er mulig å ikke få med meg dette også sier du det ikke skjedde i år engang? kan noen fortelle når det skjedde da? nå mistet jeg litt troen på menneskeheten. trudde jeg fikk med meg det meste. burde jo kommet på nyhetene flere ganger og at flere kunne ha skrevet om valget på facebook.

ts

Anonymous poster hash: 570ad...6e5

Dette må være en trolletråd. "Nå mistet jeg litt troen på menneskeheten" ? Når det er du, og kun du, som er så uopplyst? Hmm... Merkelig kommentar. Det har kommet på nyhetene flere ganger, og det er flere som har skrevet om valget på FB. Si meg, hvilken stein er det du bor under egentlig?

Anonymous poster hash: f7059...26c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes TS høres ut som en hvilken som helst rosablogger jeg.

Anonymous poster hash: 2c04e...9c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en trolletråd. "Nå mistet jeg litt troen på menneskeheten" ? Når det er du, og kun du, som er så uopplyst? Hmm... Merkelig kommentar. Det har kommet på nyhetene flere ganger, og det er flere som har skrevet om valget på FB. Si meg, hvilken stein er det du bor under egentlig? Anonymous poster hash: f7059...26c

Ja, var jo nettopp der jeg mente at nå mista jeg troen pga meg selv.

Nei er ikke rosa blogger.. Normale folk kan være dumme de også

Anonymous poster hash: 570ad...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var jo nettopp der jeg mente at nå mista jeg troen pga meg selv.

Nei er ikke rosa blogger.. Normale folk kan være dumme de også Anonymous poster hash: 570ad...6e5

Men det er da grenser... Du kan ikke lese hverken aviser eller følge med på nyheter i det hele tatt. Og så er det spesielt at du ikke kjenner noen som har diskutert det faktum at det var valg i fjor. Høres helt utrolig ut.

Anonymous poster hash: 2c04e...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk du ikke med deg "Morna Jens!" som mange skrev om på facebook, da Jens Stoltenberg ikke lenger var statsminister :P



Anonymous poster hash: ff239...c45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...