Gå til innhold

politiet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller er politiet strengere på ting på kontroll når de har studenter med. foreksempel glemt førerkort pleier de å gi advarsel men nå når de har kontroll med studenter får alle forelegg på 500kr



Anonymous poster hash: 17ede...7e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet om en som er politistudent som fikk beskjed om å se veldig mellom fingrene når det gjaldt dette med å gi bot for glemt førerkort. Dersom føreren av bilen hadde glemt tidligere eller var uhøflig, så stilte dem seg imidlertid litt anderledes. Så det varierer nok fra sted til sted :-)

Anonymous poster hash: 2659f...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare møtt på student sammen med politiet en gang, eneste jeg merket var at han var sykt nervøs, ehh skal jeg sånn og sånn, ehh kan du, ehh.. men ikke at hun han var med var noe strengere. sikker på det ikke bare er fordi det er forskjell på politifolk da?



Anonymous poster hash: 0b0d0...144
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever også at de er mer firkantet når de har studenter med.

Synes ikke det er så rart.. de skal jo vise hvordan de skal gjøre det i utgangspunktet, også kommet det med å bruke skjønn med erfaring vil jeg tro?!

Sånn er det vel i de fleste jobber, har du opplæring med nye folk så gjør man jo alt veldig etter boka, så det skal bli lettere for de å få et inntrykk av hvordan det skal gjøres...

Anonymous poster hash: 68137...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg eller er politiet strengere på ting på kontroll når de har studenter med. foreksempel glemt førerkort pleier de å gi advarsel men nå når de har kontroll med studenter får alle forelegg på 500kr

Det er vel for at studentene skal få trening i å skrive forelegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...