Gå til innhold

Legger dere merke til antall pluss de forskjellige brukerne har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sant det. Men er det antall pluss på selve innlegget du legger merke til eller antall pluss den som skrev det har fått totalt?

Ts

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Begge deler, det henger ofte sammen.

Anonymous poster hash: b4aa9...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke egentlig. Men jeg er barnslig nok til at jeg teller plusser i en opphetet diskusjon. De gir jo en viss antydning om hvordan man treffer med sine egne innlegg, og hvordan de andre deltakerne treffer med sine.

Egentlig ikke.

Folk plusser heller et anonymt frekt innlegg, et typisk #2 innlegg enn å gidde lese igjennom lange argumentasjonsrekker, spesielt hvis de i utgangspunktet er uenige i det forfatteren av det lange innlegget skriver.

Anonymous poster hash: b4aa9...bd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er fælt når drittsekker får pluss på sine kommentarer, men har ikke støtt på så mange her, det er mest på Diskusjon.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke gå innpå en bruker 4 ganger på en kveld? Merker de det?

Jeg vet ikke helt jeg da.Mann42, Silfen og Cathrine88 har ganske mange plusser men de smisker ikke og er ikke med i en gjeng :opplyser:

Anonymous poster hash: 29cba...157

da ville jeg jo stått som 'siste besøkende' hele tia da:P samtidig med at profilvisningstallet ville ha økt.

Noen som forresten vet hvordan man kan se alle som har vært på profilen og ikke bare siste besøkende?

Jo, mange har også mye plusser uten å være i 'gjengen' , enig med deg der :) de skriver nok mye bra, da. men noen får litt "ufortjente" plusser , kompis plusser liksom

Anonymous poster hash: 64bf4...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man huker av for "skjult bruker" når man logger inn, vil ikke nicket kommet opp på listen over de som har sjekket en annen brukers profil.



Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man huker av for "skjult bruker" når man logger inn, vil ikke nicket kommet opp på listen over de som har sjekket en annen brukers profil.

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

now let the stalking begin... :laugh:

Anonymous poster hash: 64bf4...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevvah!

Forøvrig ser man hvem de crazy stalkerne er. Jeg har noen som stadig er innom profilen min. jeg vet hvem dere er!

Men så kan det altså være mange flere brukere innom, som har logget inn som skjult bruker og ikke registreres i oversikten. Og som du dermed ikke vet hvem er.

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så kan det altså være mange flere brukere innom, som har logget inn som skjult bruker og ikke registreres i oversikten. Og som du dermed ikke vet hvem er.

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

Les en gang til. Så forstår du kanskje hva som står der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les en gang til. Så forstår du kanskje hva som står der. :)

Takk det samme.

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke.

Folk plusser heller et anonymt frekt innlegg, et typisk #2 innlegg enn å gidde lese igjennom lange argumentasjonsrekker, spesielt hvis de i utgangspunktet er uenige i det forfatteren av det lange innlegget skriver.

Anonymous poster hash: b4aa9...bd8

Ja, nå mente jeg altså folk som faktisk diskuterer, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger dere merke til antall pluss brukere har fått? Altså, sjekker dere av og til når dere diskuterer med noen f.eks?

Jeg gjør det selv i blant. :Nikke:

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Nei

Anonymous poster hash: 95795...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall lagt merke til at noen kan skrive regelrett piss og likevel få plusser, så et nøyaktig mål på kvalitet er det slettes ikke.

Anonymous poster hash: b4aa9...bd8

Typ "Hjelpes" ?

Anonymous poster hash: c57de...8e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalker med god samvittighet, jeg. Fordi jeg er ekkel sånn. =P

Hvem stalker du da? :popcorn:

Anonymous poster hash: 29cba...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem stalker du da? :popcorn:

Anonymous poster hash: 29cba...157

Det kan jeg ikke si, de skal jo ikke vite det, da. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver man et godt og saklig innlegg får man 0 - 5 plusser. Skriver man en kort og litt spissformulert kommentar får man 10 - 30 plusser. Skriver man en frekk, halvmorsom og usaklig kommentar får man 20 - 50 plusser. Dette er viktig å tenke på når man bedømmer noen ut i fra antall plusser.

...og ja, jeg vet jeg muligens nå kastet, om ikke steiner, så i så fall noe singel i glasshus.

Og skriver man et innlegg som treffer "gutta/jentene på gulvet", "grasroten" eller "folk flest" av typen "Det er de rødgrønne sin feil" da får man hinsides mange pluss selv om innlegget er usakelig og blottet for fornuft.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler, det henger ofte sammen.

Anonymous poster hash: b4aa9...bd8

Sant det.

Det jeg også legger merke til hvis jeg skulle være litt nysgjerrig på enkelte brukere er hvor mange innlegg de har i forhold til antall pluss. Og også når de ble medlem her siden plussfunksjonen bare har vært siden 2011 (?).

Ser forresten på svarene i tråden at det tydeligvis ikke betyr noe særlig for de fleste.

Og det er sikkert like greit.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...