Gå til innhold

Legger dere merke til antall pluss de forskjellige brukerne har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg legger merke til det dersom noen har fått veldig mange plusser på innlegg i en tråd. Og av og til legger jeg merke til at noen får plusser selv om de har sagt nøyaktig det samme som en annen, men etter dem. Da tenker jeg at det er trynefaktor med i bildet. Ellers sjekker jeg kun mine egne pluss.

Sånn sett er det veldig fint med AB, vet du, for da får man i hvert fall de plussene man fortjener for det enkelte innlegg - helt uten trynefaktor involvert. :tommelsmil:

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn sett er det veldig fint med AB, vet du, for da får man i hvert fall de plussene man fortjener for det enkelte innlegg - helt uten trynefaktor involvert. :tommelsmil:

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

Vel, for å si det sånn; med trynefaktor involvert så er det jo et under at jeg har fått noen pluss i det hele tatt. Så slik sett hadde jeg sikkert hatt 20 000 til hadde jeg skrevet som AB. Eller ikke, jeg er visst svært gjennomskuelig i skrivemåten, så å forsøke å gjemme seg bak AB er jo bare tull.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for å si det sånn; med trynefaktor involvert så er det jo et under at jeg har fått noen pluss i det hele tatt. Så slik sett hadde jeg sikkert hatt 20 000 til hadde jeg skrevet som AB. Eller ikke, jeg er visst svært gjennomskuelig i skrivemåten, så å forsøke å gjemme seg bak AB er jo bare tull.

Enig i det - du har aldri fått en eneste pluss fra meg, i hvert fall. :)

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det - du har aldri fått en eneste pluss fra meg, i hvert fall. :)

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

Likewise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likewise.

Det kan du jo ikke vite, da - hender jeg poster med brukeren min også. :)

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du jo ikke vite, da - hender jeg poster med brukeren min også. :)

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

Jeg plusser så sjelden og aldri tullinger, så det har neppe skjedd. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg plusser så sjelden og aldri tullinger, så det har neppe skjedd. :)

Det kan vi ikke vite!

Og det er ganske fint å tenke på, synes jeg. :hjerte:

Anonymous poster hash: 3d5f7...7e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sjekker bare antall profilvisninger delt på antall innlegg for der har jeg en grei ratio.

det kan jo bety hva som helst nesten..

Ja, man kan ikke unngå å legge merke til at noen brukere alltid får plusser, mens andre brukere, og ABere, kan skrive nesten nøyaktig det samme og ikke få plusser i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8373b...9cd

dette. men husk, AB er worthless crap :blomst:

Likewise.

morro, du har heelt sikkert plussa på h*n engang !

Men ja, mange i KG-eliten får veldig mange pluss, mens de som er mindre"populære" får pluss hvis de skriver noe skikkelig bra. og det er jo igrunn ok å vite. jeg får ikke bare smiske poeng liksom :biggrin:

Men jeg har aldri sjekke en bruker sin pluss,liker egentlig bedre å sjekke innleggene deres. men vil jo ikke virke som en crazy stalker og være innom alle mulige brukere til en hver tid.. :babyjente::babysmokk:

Anonymous poster hash: 64bf4...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo bety hva som helst nesten..

dette. men husk, AB er worthless crap :blomst:

morro, du har heelt sikkert plussa på h*n engang !

Men ja, mange i KG-eliten får veldig mange pluss, mens de som er mindre"populære" får pluss hvis de skriver noe skikkelig bra. og det er jo igrunn ok å vite. jeg får ikke bare smiske poeng liksom :biggrin:

Men jeg har aldri sjekke en bruker sin pluss,liker egentlig bedre å sjekke innleggene deres. men vil jo ikke virke som en crazy stalker og være innom alle mulige brukere til en hver tid.. :babyjente::babysmokk:

Anonymous poster hash: 64bf4...e89

Nevvah!

Forøvrig ser man hvem de crazy stalkerne er. Jeg har noen som stadig er innom profilen min. jeg vet hvem dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo bety hva som helst nesten..dette. men husk, AB er worthless crap :blomst: morro, du har heelt sikkert plussa på h*n engang !Men ja, mange i KG-eliten får veldig mange pluss, mens de som er mindre"populære" får pluss hvis de skriver noe skikkelig bra. og det er jo igrunn ok å vite. jeg får ikke bare smiske poeng liksom :biggrin: Men jeg har aldri sjekke en bruker sin pluss,liker egentlig bedre å sjekke innleggene deres. men vil jo ikke virke som en crazy stalker og være innom alle mulige brukere til en hver tid.. :babyjente::babysmokk:Anonymous poster hash: 64bf4...e89

Hva er KG-eliten?

Mange profilvisinger betyr det mange stalkere?

Anonymous poster hash: 29cba...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevvah!

Forøvrig ser man hvem de crazy stalkerne er. Jeg har noen som stadig er innom profilen min. jeg vet hvem dere er!

Man trenger ikke gå inn på profilen til en bruker for å sjekke antall plusser.

Man holder bare pilen over nicket så vises antallet under avataren.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke gå inn på profilen til en bruker for å sjekke antall plusser.

Man holder bare pilen over nicket så vises antallet under avataren.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Og hadde du giddet å se sammenhengen på det du svarte på, så hadde du sett at antall plusser ikke var poenget. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde du giddet å se sammenhengen på det du svarte på, så hadde du sett at antall plusser ikke var poenget. :)

Ok. Beklager. :)

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlig. Men jeg er barnslig nok til at jeg teller plusser i en opphetet diskusjon. De gir jo en viss antydning om hvordan man treffer med sine egne innlegg, og hvordan de andre deltakerne treffer med sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjelden jeg legger merke til bruker, sånn uansett. Plusser ser jeg kun på innlegget, om jeg synes det var verdt så mange.

Har meget dårlige stalker-skills :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er KG-eliten?

Mange profilvisinger betyr det mange stalkere?

Anonymous poster hash: 29cba...157

nei mange profilvisninger kan jo bety mye , enten at du skriver noe interessant som gjør at folk vil sjekke deg ut og se litt hvem du er, kan være ei jente som skriver noe frekt i seksualforumet osv.. eller du skriver drittsekk innlegg og folk vil se hva for en jævel du er :P osv osv. men jeg mente at noen ganger (ofte) blir jeg jo nysgjerrig men kan liksom ikke gå inn på en bruker 4 ganger på en kveld. blir flere ganger fordi jeg glemmer å sjekke ditt og datt. da føler jeg meg som en stalker. oog hvis jeg bare går inn på flere brukere kl 3 på natta .

KG-eliten lærte jeg om nettop, det er de poulære på kg. neida, er jo bare tull. men er liksom de som plusser hverandre fordi de er med i gjengen osv da

Anonymous poster hash: 64bf4...e89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei mange profilvisninger kan jo bety mye , enten at du skriver noe interessant som gjør at folk vil sjekke deg ut og se litt hvem du er, kan være ei jente som skriver noe frekt i seksualforumet osv.. eller du skriver drittsekk innlegg og folk vil se hva for en jævel du er :P osv osv. men jeg mente at noen ganger (ofte) blir jeg jo nysgjerrig men kan liksom ikke gå inn på en bruker 4 ganger på en kveld. blir flere ganger fordi jeg glemmer å sjekke ditt og datt. da føler jeg meg som en stalker. oog hvis jeg bare går inn på flere brukere kl 3 på natta . KG-eliten lærte jeg om nettop, det er de poulære på kg. neida, er jo bare tull. men er liksom de som plusser hverandre fordi de er med i gjengen osv da Anonymous poster hash: 64bf4...e89

Hvorfor kan du ikke gå innpå en bruker 4 ganger på en kveld? Merker de det?

Jeg vet ikke helt jeg da.Mann42, Silfen og Cathrine88 har ganske mange plusser men de smisker ikke og er ikke med i en gjeng :opplyser:

Anonymous poster hash: 29cba...157

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...