Gå til innhold

Legger dere merke til antall pluss de forskjellige brukerne har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legger dere merke til antall pluss brukere har fått? Altså, sjekker dere av og til når dere diskuterer med noen f.eks?

Jeg gjør det selv i blant. :Nikke:



Anonymous poster hash: f6e45...1ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, aldri. Men hvis noen har ekstremt sære meninger hender det at jeg sjekker de fem siste innleggene deres. :P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver man et godt og saklig innlegg får man 0 - 5 plusser. Skriver man en kort og litt spissformulert kommentar får man 10 - 30 plusser. Skriver man en frekk, halvmorsom og usaklig kommentar får man 20 - 50 plusser. Dette er viktig å tenke på når man bedømmer noen ut i fra antall plusser.

...og ja, jeg vet jeg muligens nå kastet, om ikke steiner, så i så fall noe singel i glasshus.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Men hvis noen har ekstremt sære meninger hender det at jeg sjekker de fem siste innleggene deres. :P

Det hender jeg gjør det også, men vanligvis holder jeg bare pilen over nicket så kommer antallet opp under avataren.

Ts

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall lagt merke til at noen kan skrive regelrett piss og likevel få plusser, så et nøyaktig mål på kvalitet er det slettes ikke.



Anonymous poster hash: b4aa9...bd8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ihvertfall lagt merke til at noen kan skrive regelrett piss og likevel få plusser, så et nøyaktig mål på kvalitet er det slettes ikke.

Anonymous poster hash: b4aa9...bd8

Sant det. Men er det antall pluss på selve innlegget du legger merke til eller antall pluss den som skrev det har fått totalt?

Ts

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver man et godt og saklig innlegg får man 0 - 5 plusser. Skriver man en kort og litt spissformulert kommentar får man 10 - 30 plusser. Skriver man en frekk, halvmorsom og usaklig kommentar får man 20 - 50 plusser. Dette er viktig å tenke på når man bedømmer noen ut i fra antall plusser.

...og ja, jeg vet jeg muligens nå kastet, om ikke steiner, så i så fall noe singel i glasshus.

Synes du jevnt over skriver bra innlegg som tydeligvis mange liker siden du har så mange plusser.

Samme forresten med Cathrine88.

Ts

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg gjør det også, men vanligvis holder jeg bare pilen over nicket så kommer antallet opp under avataren.

Ts

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Da lærte jeg noe nytt. :)

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor. Påvirker det måten du svarer dem på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lærte jeg noe nytt. :)

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor. Påvirker det måten du svarer dem på?

Vanligvis ikke og jeg gjør det ikke ofte. Men det kan gi meg et inntrykk av brukeren hvis svaret er godt, morsomt etc. og vedkommende har mange pluss, og omvendt hvis brukeren er frekk/ufyselig og har få pluss.

Men grunnen til at jeg startet denne tråden er fordi jeg tilfeldigvis kom over en gammel tråd http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=587692&page=1

Og lurer på hvor mye det egentlig har å si og hvor mange som egentlig legger merke til disse ryktepoengene (plussene).

Ts

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan ikke unngå å legge merke til at noen brukere alltid får plusser, mens andre brukere, og ABere, kan skrive nesten nøyaktig det samme og ikke få plusser i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 8373b...9cd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis ikke og jeg gjør det ikke ofte. Men det kan gi meg et inntrykk av brukeren hvis svaret er godt, morsomt etc. og vedkommende har mange pluss, og omvendt hvis brukeren er frekk/ufyselig og har få pluss.

Men grunnen til at jeg startet denne tråden er fordi jeg tilfeldigvis kom over en gammel tråd http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=587692&page=1

Og lurer på hvor mye det egentlig har å si og hvor mange som egentlig legger merke til disse ryktepoengene (plussene).

Ts

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Skjønner. Men jeg tror det ofte kan være ganske tilfeldig, og ikke nødvendigvis ha så mye med kvaliteten på innleggene å gjøre. Dersom tråden er ekstremt populær, kan et "dump ham!", "ja" eller "enig" få flere hundre plusser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sjekker bare antall profilvisninger delt på antall innlegg for der har jeg en grei ratio.

Jeg forstår ikke helt. Hva sier det deg, egentlig?

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri gjort det faktisk :fnise: Men jeg fant akkurat ut at Cathrine88 er veldig populær!

Liker å se på mine egne poenger best. Og lese innlegg hvor jeg har fått mer enn 5 poeng er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til det dersom noen har fått veldig mange plusser på innlegg i en tråd. Og av og til legger jeg merke til at noen får plusser selv om de har sagt nøyaktig det samme som en annen, men etter dem. Da tenker jeg at det er trynefaktor med i bildet. Ellers sjekker jeg kun mine egne pluss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan legge merke til det i en tråd hvis det er snakk om veldig mange pluss, men jeg husker det aldri til neste tråd. Sånn sett legger jeg ikke stort merke til antall pluss ulike brukere har fått. Men jeg plusser mye selv, så jeg er i hvert fall med på å bidra til andres plusser - om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan ikke unngå å legge merke til at noen brukere alltid får plusser, mens andre brukere, og ABere, kan skrive nesten nøyaktig det samme og ikke få plusser i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan ikke unngå å legge merke til at noen brukere alltid får plusser, mens andre brukere, og ABere, kan skrive nesten nøyaktig det samme og ikke få plusser i det hele tatt.

Det er poengløst å plusse AB-ere. Vi andre kan tross alt bruke plussene våre til å bestikke admins og kjøpe goder i mange innlegg-mange pluss-butikken. Til AB er det jo bare waste og space.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...