Gå til innhold

Teit å ha marsvin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 20 år gammel jente som har blitt singel etter et langvarig forhold og vil nå prøve det "kule ungdomslivet" med festing og sånt. Jeg er egentlig litt stille og innadvendt, men har lyst til å prøve å slå meg løs mens jeg enda er ung. Jeg vil også prøve å ha ONS, og etterhvert date.

Jeg har akkurat skaffet meg to marsvin, og de tar ganske stor plass i min lille leilighet. Buret er nesten en meter høyt fordi de har to etasjer. Buret er også litt stort i areal - 1 km kanskje. Det kan se litt voldsomt ut i den lille leiligheten, for buret tar en hel krok i stua.

Jeg er redd for at det kan se litt spesielt ut? At det ser ut som en kjempestor hobby som er for spesielt interesserte - og ikke noe en "kul festjente" driver med.

Hva hadde dere tenkt om meg om dere var hjemme hos meg? Er det turnoff for en date eller ONS? Gjør det at jeg ikke virker som en kul festjente?

Vet at dette er teit spørsmål. Men om man har flere katter blir man crazy catlady. Og jeg har hørt fra flere hold at jenter som har fugler som kjæledyr blir sett på som gærne og er noe man skal styre unna...



Anonymous poster hash: ee735...999
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, marsvin er dritkule! Jeg vil ha en selv. Og en geit, høne og japansk spisshund. Hva andre syns om det gir jeg f i :)



Anonymous poster hash: 6787a...9d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt ærlig ut som om du er redd for at vennene dine ikke skal synes at du er kul? :fnise:

Jeg mener at man oppnår respekt ved å si "Dette vil jeg,så jeg gjør det!" og ikke "jeg tør ikke pga vennene mine".

Endret av Red-Ruby
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Eeeeeh? Seriøst? Er det virkelig så viktig for deg å være kul at du lurer på om det er teit å ha marsvin? Du får gi dem bort til noen som setter pris på dem da vet du om du er redd for å bli sett på som ukul fordi du har dyr. Hilsen crazy catlady som gir faen i hva andre mener om at jeg har dyr.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uhumskheter

Jeg er en 31 år gammel mann som tidvis har hamstere. Det er egentlig veldig kult.

Hadde jeg kunnet plusse dette innlegget mere enn en gang, så hadde jeg gjort det. Søteste innlegget :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt rotter, og vurderer å skaffe meg det igjen etter noen år uten. Alle synes det er DISCUSTING, men who cares. :smoke:

Endret av Pottepalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeh? Seriøst? Er det virkelig så viktig for deg å være kul at du lurer på om det er teit å ha marsvin? Du får gi dem bort til noen som setter pris på dem da vet du om du er redd for å bli sett på som ukul fordi du har dyr. Hilsen crazy catlady som gir faen i hva andre mener om at jeg har dyr.

Jeg er ikke redd for at folk skal synes jeg er ukul som har dyr, for jeg har også to hunder. Men er redd for hva folk vil tro om marsvin siden det er litt spesielt å ha burdyr. Og jeg setter stor pris på marsvinene mine.

Jeg vet det er tungt å høre, men om du ikke får deg noe er ikke på grunn av ditt marsvin.

Morsomt :glare:

Anonymous poster hash: ee735...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for at folk skal synes jeg er ukul som har dyr, for jeg har også to hunder. Men er redd for hva folk vil tro om marsvin siden det er litt spesielt å ha burdyr. Og jeg setter stor pris på marsvinene mine.

Morsomt :glare:

Anonymous poster hash: ee735...999

Hva så om de mener det? Har det egentlig noe å si hva andre mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om de mener det? Har det egentlig noe å si hva andre mener?

Jeg har bare så lyst til å få mest mulig ut av ungdomslivet, så som jeg endelig er ute av et veldig langvarig forhold. Dette er første gangen jeg har fått muligheten, og jeg vil gjøre det ferdig når jeg fortsatt er ung. Derfor er jeg redd for å gjøre noe "feil" sånn at jeg ikke får mest mulig ut av det. Kanskje folk ser på meg som teit og nerdete, eller at ONS eller dater synes det er turnoff..

Anonymous poster hash: ee735...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare så lyst til å få mest mulig ut av ungdomslivet, så som jeg endelig er ute av et veldig langvarig forhold. Dette er første gangen jeg har fått muligheten, og jeg vil gjøre det ferdig når jeg fortsatt er ung. Derfor er jeg redd for å gjøre noe "feil" sånn at jeg ikke får mest mulig ut av det. Kanskje folk ser på meg som teit og nerdete, eller at ONS eller dater synes det er turnoff..

Anonymous poster hash: ee735...999

Det er jo ikke en feil å skaffe seg marsvin om du liker marsvin? Det at du liker dyr er jo da en del av deg. Like greit at folk ser det med en gang vel. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har hørt fra flere hold at jenter som har fugler som kjæledyr blir sett på som gærne og er noe man skal styre unna...

Anonymous poster hash: ee735...999

Du, dette finner jeg meg ikke i! Da jeg var nysingel kjøpte jeg papegøye. Tidenes beste sjekketriks OG unnskyldning for å komme seg unna er "jeg må hjem og legge papegøyen min". Det var sånn jeg lurte han som i dag er kjæresten min inn på besøk første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke teit å ha marsvin. Ingen kommer til å synes du er mindre kul pga. det, og du kommer absolutt ikke til å få mindre ut av ungdomslivet (det er nok mer sannsynlig at du får mindre ut av ungdomslivet fordi du tenker for mye på hva andre synes om det du gjør/liker).



Anonymous poster hash: 2933f...822
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marsvin er jo steintøffe. Har selv noen fløffballer av noen kaniner som folk som kommer besøk ikke helt greier å plassere. En ser tidvis ikke hva som er foran og bak på dem. Uansett, har aldri vært noe problem, om noe så ender de opp som snakkeemne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe teit i det hele tatt. Har selv 4 marsvin, og stor trives med det. Er forøvrig 34 år :) Så kos deg med marsvinene dine, de er så koselige så (litt mas innimellom, men morsomt med dyr som "roper" :fnise: )


Anonymous poster hash: feb56...328



Anonymous poster hash: feb56...328
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...